ja, hoe?quote:Op zondag 11 november 2007 14:37 schreef starla het volgende:
zelfmoord
Ik ga in stil protestquote:Op zondag 11 november 2007 14:46 schreef Yestuuur het volgende:
dat is toch net iets nauwkeuriger. het was een capsule met cyaankali die hij mogelijk al in zijn tanden had, of door iemand zijn cel is binnengesmokkeld. dat is onbekend.
Nee had ik niet, ik had alleen het antwoord verhanging gezienquote:Op zondag 11 november 2007 14:56 schreef Yestuuur het volgende:
het was moeilijk! maar ik kies de meest precieze en niet de snelste, als qonmann iets uit je antwoord heeft afgeleid mag ie dat eerlijk zeggen.
quote:
Ik vind het onderscheid wel terecht, zelfmoord door een gifpil is iets anders dan vergiftiging, waarmee in het algemeen op het toedienen van gif door iemand anders tegen de wil van degene die het gif toegediend krijgt.quote:
dat is niet altijd de juiste keuzequote:Op zondag 11 november 2007 14:56 schreef Yestuuur het volgende:
maar ik kies de meest precieze en niet de snelste
ik antwoordde daarvoor al zelfmoordquote:Op zondag 11 november 2007 14:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het onderscheid wel terecht, zelfmoord door een gifpil is iets anders dan vergiftiging, waarmee in het algemeen op het toedienen van gif door iemand anders tegen de wil van degene die het gif toegediend krijgt.
een spuit kan. vergiftigd eten doelbewust innemen kan.quote:Op zondag 11 november 2007 15:01 schreef starla het volgende:
[..]
ik antwoordde daarvoor al zelfmoord
het was mijns inziens quite obvious dat ik niet de gifappel bedoelde van Sneeuwwitjes stiefmoeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |