quote:Hij speelt bij Lanus linkshalf meestal en lijkt qua zijn spel op een goede Park.
Hij zal wel weer een louche pas krijgen ala Juan Pablo Carrizoquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft geen Europese pas, maar dat is eigenlijk ideaal voor PSV omdat hij daardoor net iets haalbaarder is
DAM = PSV net als Steef = Feyenoordquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:22 schreef Kadoc het volgende:
Hoe kom je bij PSV? Zo kan je ook een willekeurige andere Europese club noemen.
Die heeft er geen. Geen idee of Valeri er mee bezig is, maar voor Nederland is dat toch niet boeiend. Is alleen wat makkelijker bij de 2e transferquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zal wel weer een louche pas krijgen ala Juan Pablo Carrizo
De beste haalbare speler voor PSVquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:22 schreef Kadoc het volgende:
Hoe kom je bij PSV? Zo kan je ook een willekeurige andere Europese club noemen.
Die speelt anders op een heel hoog niveau in 's werelds beste zandbakcompetitie.quote:Op zondag 11 november 2007 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Net zo'n topper als Zarate?
En voor veel andere clubs, maar die noem je niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De beste haalbare speler voor PSV
quote:Op zondag 11 november 2007 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Net zo'n topper als Zarate?
Hij zit er niet bij..quote:Op zondag 11 november 2007 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Coco komt overigens morgen met de Argentijnse spelers voor de selectie. Moet wel heel raar lopen wil hij er niet bij zijn
Ontslaanquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hij zit er niet bij..
En nu??
Andújar? Wat moet die daar? Die is toch geflopt in Italië?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goethe. De helft in het Duits, de andere helft in het Spaans
Seba, Andujar en Orion vind ik wel leuke keuzes
Okee dat Lux en Franco niet al te goed zijn, maar WTF @ Andújar. Cavallero is 10 keer beter dan die kil.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cavallero, Lux, Franco zijn inderdaad beter :´)
Ustari is geblesseerd en speelt niet
Beste keeper in Argentinie na Carizzoquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:42 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Okee dat Lux en Franco niet al te goed zijn, maar WTF @ Andújar. Cavallero is 10 keer beter dan die kil.
Ja hoor, Carizzo. Waarom is ie (Andújar) dan geflopt in Italië?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Beste keeper in Argentinie na Carizzo
Geen idee, interesseert me ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:57 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ja hoor, Carizzo. Waarom is ie (Andújar) dan geflopt in Italië?
Alles wat niet in Argentinië of Eindhoven gebeurt interesseert je geen moer?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen idee, interesseert me ook niet
Ah, je hebt kennisgemaakt met DAMquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:04 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Alles wat niet in Argentinië of Eindhoven gebeurt interesseert je geen moer?![]()
Volgens mij niet, Carl Valeri heeft Italiaanse roots, die heb ik bij Diego Valeri niet kunnen ontdekken (maar ik heb ook niet zo'n talenknobbel)quote:En luister naar de mods, ontopic graag... Was het nou familie, of niet?
Best wel een pwnage houding op zich hoor, maar kies dan een ander land en een andere club...quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah, je hebt kennisgemaakt met DAM
[..]
Ze hebben dezelfde naam, dan heeft Diego toch ook Italiaanse roots...quote:Volgens mij niet, Carl Valeri heeft Italiaanse roots, die heb ik bij Diego Valeri niet kunnen ontdekken (maar ik heb ook niet zo'n talenknobbel)![]()
Als ie daar inzit praten we verderquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cholo vindt hem de beste voetballer in Argentinie
Coco heeft hem op de korrel voor de selecion
86 zijn er in de Primera division. Keus zatquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zal wel weer een louche pas krijgen ala Juan Pablo Carrizo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |