Voor het eerst sinds weken weer eens redelijk relaxed geslapenquote:Op zondag 11 november 2007 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
braaaaand![]()
![]()
![]()
[..]
heerlijk![]()
veel te lang zelda gespeeld op de DS, maar daarna echt als een blok in slaap gevallen
en jij dan?
zeker wetenquote:Op zondag 11 november 2007 12:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds weken weer eens redelijk relaxed geslapenwel kort, nog geen zes uurtjes, maar eindelijk weer eens uitgerust wakker geworden
![]()
![]()
en dat is heeeeel wat waard
quote:Op zondag 11 november 2007 12:34 schreef Houniet het volgende:
Ajax
tot na de wedstrijd!
heb nu verse koffie met verse croissants, ze zijn nog heet![]()
Ik heb net 19 sinaasappels uitgeperstquote:Op zondag 11 november 2007 12:34 schreef Houniet het volgende:
Ajax
tot na de wedstrijd!
Ruim meer dan een liter!quote:
ik heb sinaasappelsap van de Lidl, en serieus die is net zo lekker als versgeperstequote:
quote:Op zondag 11 november 2007 12:34 schreef Houniet het volgende:
Ajax
tot na de wedstrijd!
Welk topic?quote:Op zondag 11 november 2007 13:28 schreef Houniet het volgende:
het is rustkoffietijd
en waar is jouw topic gebleven?
Hier:quote:Op zondag 11 november 2007 13:34 schreef Houniet het volgende:
over je nieuwe hut
moggequote:
he?quote:Sinds wanneer komt Moniek hier![]()
Tegen Ajax, 2-2.quote:Op zondag 11 november 2007 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, ik zag daarstraks een stukkie voetbal voorbij komen op Lativi (nationale zender hier) en Feyenoord speelde tegen ??? in de Sponsor Loterij devisie of so
tegen ajaxquote:Op zondag 11 november 2007 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, ik zag daarstraks een stukkie voetbal voorbij komen op Lativi (nationale zender hier) en Feyenoord speelde tegen ??? in de Sponsor Loterij devisie of so
Mssquote:
Heey liefjequote:
quote:
aah, ik herkende alleen de shirtjes van Feyenoordquote:
kut Molsquote:
is allemaal aan me voorbij gegaan. En ik vind het wel prima ook eigenlijkquote:Op zondag 11 november 2007 14:56 schreef BrandX het volgende:
Wie is moniek???
Feyenoord - Ajax [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] bizarre partji
dooie bij supportersrellen in italie [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Advocaat landskampioen met zenit.... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
tis weer een raar dagje [afbeelding]
quote:
Nogmaals, wie??quote:
het is zondag vriendquote:
het enige dat ik ervan weet is dat ze meeleest in zijn fotoboekquote:
owh idd..quote:
O. Concurrentie Muck?!quote:Op zondag 11 november 2007 15:05 schreef Muck het volgende:
[..]
het enige dat ik ervan weet is dat ze meeleest in zijn fotoboek
quote:
Ligt er wel een beetje aan waar je woont natuurlijk. In een grote stad hier kan je ook elke dag van de week winkelen. Mja, zal je zelf ook wel weten. Maar kappers, ed, zijn dan over het algemeen nog steeds niet geopend.quote:Op zondag 11 november 2007 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh idd..tja, daar heb ik hier een last van. Heb zojuist nog nieuwe computer-onderdelen gekocht en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |