Dat ligt er een beetje aan waar je bent geweest, want het cafe waar ik zelf werk was een ski-hut met carnavalquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:32 schreef MPG het volgende:
Ik ben met Vastelaovend ook een dagje in Maastricht geweest
Was heel erg gezellig, maar t viel me wel op dat er vrij weel Hollanders waren, en er veel "skihut"muziek werd gedraaid. Is dat alle dagen zo?
We zijn een tijd op het vrijthof geweest, daar was die "skihut"muziek nogal prominent aanwezig. Daarna zijn we nog naar de vreede geweest, aan de markt, en daar was het heel gezellig, met Limburgse muziekquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan waar je bent geweest, want het cafe waar ik zelf werk was een ski-hut met carnavalWas Cafe Cest La Vie op het Amorsplein om precies te zijn, het cafe daar met de rode kap aan de gevel en waar die 'grote' bar aan de buitenkant was, flink naast de frituur. Voor de rest weet ik het niet eigenlijk, heb de hele carnaval daar gezeten
Stomme vraag misschien, maar wat is er dan??quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:43 schreef snopprinses het volgende:
jajajaja nog een weekje en dan is het weer zoverrr
dan zijn de terrassen erweer (zie TT)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar wat is er dan??
Waarom wist ik dat niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:32 schreef MPG het volgende:
Ik ben met Vastelaovend ook een dagje in Maastricht geweest
Was heel erg gezellig, maar t viel me wel op dat er vrij weel Hollanders waren, en er veel "skihut"muziek werd gedraaid. Is dat alle dagen zo?
Ik heb het je nog gezegdquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:43 schreef renslohmann het volgende:
Wat is een goed/niet al te duur/leuk hotel om met mijn vriendinnetje een weekendje in te verblijven, in de binnenstad?
Over het hoofd gezienquote:
Waarom klinkt dat stom??quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Klinkt stom, maar La bergere heeft opzich best goede arrangementen. 60 of 70 euro p.p Of is dat teveel? Zit je wel in een designhotel op goede lokatie, met extra's (haestens bed, champagneontbijt)
Je zit dan alsnog op de normale prijs voor zo'n hotel, rond de 150 euro per nacht...Vandaar dat ik t geen stomme opmerking vond. Bij het stay-ok zit je rond de 50 euro voor 2 personen per nacht, dat lijkt me al iets meer in de richting van "niet al te duur"..quote:
Ok dan, Les Charmes is overigens ook een mooi, klein hotel, 2 minuten van het vrijthof... Ook niet al te duurquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:32 schreef renslohmann het volgende:
stay-okay vind ik helemaal niets.. slapen in stapelbedjes en een gedeelde douche. Dat vind ik meer iets voor een schoolreisje
Ik ga even kijken bij La Bergere, dank jewel voor de tip!
Kijk dan ook even bij St. Martenslane, is ook van Bergere...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:32 schreef renslohmann het volgende:
stay-okay vind ik helemaal niets.. slapen in stapelbedjes en een gedeelde douche. Dat vind ik meer iets voor een schoolreisje
Ik ga even kijken bij La Bergere, dank jewel voor de tip!
Vond het vorig jaar anders niet zo bijzonder...Opkomst was ook minder. Hopen dat dat dit jaar bijtrekt....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef snopprinses het volgende:
ik heb inderdaad ook alle poster weer zien hangen voor Tefaf..weer lekkere fooi ophalen![]()
Al zou ik zelf ook wel graag erheen gaan
Dit jaar is er een bijzonder schilderij: het laatste schilderij van Vincent van Gogh, dit is voor het eerst in 103 jaar terug in Nederlandquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef snopprinses het volgende:
ik heb inderdaad ook alle poster weer zien hangen voor Tefaf..weer lekkere fooi ophalen![]()
Al zou ik zelf ook wel graag erheen gaan
nu wilde ik serieus een dag langs gaan aangezien ik nu paar dagen vrij heb..staat in de krant vanochtend dat een kaartje 55euro kostquote:Op maandag 3 maart 2008 00:26 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Dit jaar is er een bijzonder schilderij: het laatste schilderij van Vincent van Gogh, dit is voor het eerst in 103 jaar terug in Nederland![]()
[ afbeelding ]
Een kaartje kost 15 euro (30 euro met catalogus erbij), dus moet toch te doen zijn Snopprinses
Elk jaar hetzelfde...Je wil niet eens weten wat voor belachelijke eisen die lui hebben als het op het hotel aankomt...Voor sommigen wordt zelfs de kamer verbouwd omdat de indeling ze niet bevalt...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou mensen, mijn werk zit naast het Mecc. En die auto's en die mensen die erop afkomen. Mijn god.
En wij mogen niet meer buiten op straat roken, want dat vervuilt het zicht voor de tefafbezoeker.jaja.
Mag je nu binnen roken?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou mensen, mijn werk zit naast het Mecc. En die auto's en die mensen die erop afkomen. Mijn god.
En wij mogen niet meer buiten op straat roken, want dat vervuilt het zicht voor de tefafbezoeker.jaja.
Moet nu in een hoekje in de parkeergarage.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mag je nu binnen roken?
Ik vind het publiek van de Tefaf vaak amusant...
Nee aan de overkant daar, dat verzekeringskantoor van Aegon...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:13 schreef BloodyLotte het volgende:
En dat kantoor waar die auto uitkwam die de prins bijna ramde. Dat was toch niet twenty4help he?Dan kan ik maandag even een collega uitlachen.
Niet persoonlijk... Ik hoorde net dat het een neefje van een vroegere collega is.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:04 schreef DeeCruise het volgende:
Twee jongeren gedood bij botsing met trein
Bekenden van users hier?
Tuurlijk, maar vertel dat maar eens aan de ouders van de persoon die achterop zat....quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:39 schreef Sjeen het volgende:
Hier ook meer mensen die ze schijnbaar kenden. Ik heb een tijd in Meerssen gewoond... Komt dichtbij zo, maar het blijft natuurlijk ongelofelijk 'dom' om gesloten spoorwegbomen te negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |