Dat had mijn ex bij een andere eetkroeg in Maastrichtquote:Op maandag 22 december 2008 18:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ahhhh daar heb ik eens hele gore slechte vis gegeten.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef SlaggY het volgende:
* SlaggY woont sinds dit weekend niet meer in Maastricht.
Bummer, hoop dat je daar een beetje kunt wennenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:05 schreef SlaggY het volgende:
* SlaggY woont sinds dit weekend niet meer in Maastricht.
En op de wegquote:
Kan ik me voorstellen, ik ben me nog aan het bedenken hoe ik in godsnaam op het werk ga komen vandaag.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En op de wegHeb er drie keer zo lang over gedaan om op werk te komen
Met de slee? Zo heeft mijn vriend onze dochter vanmorgen naar school gebrachtquote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik ben me nog aan het bedenken hoe ik in godsnaam op het werk ga komen vandaag.
Wel weer typisch dat er totaal niks gemeld is over ZUID-limburg mbt sneeuw..
Hmm, het eerste gedeelte zal prima gaan, maar de laatste km wordt een beetje lastig ben ik bang...quote:Op maandag 5 januari 2009 13:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Met de slee? Zo heeft mijn vriend onze dochter vanmorgen naar school gebracht
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer is carnaval dit jaar? Dan weet ik wanneer ik er moet wegblijven.
Waarom niet even naar de Jumbo op de Franciscus Romanusweg gefietst dan? Glad was het niet...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:01 schreef Liebe het volgende:
Ik vind het anders veel te koud
Durfde niet te fietsen van de st. Maartenslaan naar de dichtstbijzijnde AH, dus heb ik mijn boodschappen in de stationsstraat gehaald bij de groenteboer, bakker, en de slager die bij mij op de hoek zit.
Was wel even veel duurder uit
Dat is nou juist het probleemquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo lang je weg blijft van de fietspaden kun je prima fietsen. Gewoon snelheid houden en niet in paniek raken. Ik ben deze week geen enkele keer in de problemen gekomen op de fiets, dat terwijl ik voor m'n werk veel op de fiets onderweg ben.
Gewoon lef hebben en over de weg fietsen als het fietspad te gevaarlijk is (ok, nu is dat in Maastricht bijna standaard het geval).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleemIk fiets eigenlijk nooit door de stad dus altijd over fietspaden langs de wegen
Had ik maandag ook. Eerst een kwartier niks, vervolgens komen er 2 bussen tegelijk en na vertrek zie je binnen 3 minuten nog 3 bussen van de andere kant komenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:24 schreef Black-Death het volgende:
De busdiensten waren deze week ook een partij kansloos, jezus.Maandag was het te extreem, ze reden gewoon willekeurig, maar vandaag zat ik in de 3 naar Wolder en er reden er gewoon 2 achter elkaar
'tzelfde denk ik... ik vind het juist fijn dat hier de stoepen nauwelijks geveegd worden, kan ik tenminste met de slee eroverheenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:37 schreef Freshcotton het volgende:
haha heerlijk die sneeuw, vooral die lekkere bevrore spoortjes waar je dan met je fietsje inkomt, vooral in scharn waar ze niks wegvegen
weet niet hoe dat in andere buurten is ? heb het druk gehad deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |