Ziet er wel altijd chill uit though,quote:Op maandag 12 november 2007 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Alleen als het duurdere auto's waren of voor een trouwerij...!
Nog een keer Dean en dan zal ik het wel zeggen
quote:Op maandag 12 november 2007 11:42 schreef Deansensitized het volgende:
Carlsberg?
Deze beter dan?
[ afbeelding ]
Ik weet eigenlijk niet wat het was, ik haalde het altijd bij de afdeling waar ze nieuwe auto's klaarmaakte voor de verkoop...!quote:Op maandag 12 november 2007 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ziet er wel altijd chill uit though,
Wat is dat voor vullis?
Ik wil dat ook wel op m'n wielen hebben als ik 't wagentje gewassen heb
Scheerapparaat kapot of gewoon te lui?quote:Op maandag 12 november 2007 11:42 schreef Deansensitized het volgende:
Carlsberg?
Deze beter dan?
[ afbeelding ]
Kijk goed naar het logo:quote:Op maandag 12 november 2007 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
Bayerskt?
En ik weet het, ik vergeet een bekend merk, maar kom er even niet op...
Spendrupsquote:Op maandag 12 november 2007 11:46 schreef PieterBas het volgende:
Toch geen Spendrups ?
quote:Op maandag 12 november 2007 11:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat het was, ik haalde het altijd bij de afdeling waar ze nieuwe auto's klaarmaakte voor de verkoop...!
quote:Op maandag 12 november 2007 11:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Grolsch natuurlijk.
Dat is echt niet te drinkenquote:
Je was mij net voor :pquote:Op maandag 12 november 2007 11:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Grolsch natuurlijk.
hier zou ik best auto's schoon willen maken thoughquote:Op maandag 12 november 2007 11:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat het was, ik haalde het altijd bij de afdeling waar ze nieuwe auto's klaarmaakte voor de verkoop...!
Daar heb ik de Bentley Continental toen heen moeten brengen...! Ze keken niet eens op dat een jochie van 20 zo'n auto kwam brengen! maar zeker! daar auto's poetsen wil ik ook wel, wat een geile bakken stonden daar op de parkeetplaatsquote:Op maandag 12 november 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier zou ik best auto's schoon willen maken though
He, als iemand bier voor mij koopt en het is NL bier dan ga ik dat niet afslaanquote:Op maandag 12 november 2007 11:52 schreef Deansensitized het volgende:
Gozer, heb je kans op lekker bier, ga je nog Nederlands bier zuipen!!
Net als mijn medestagecollega, nam na het weekend in Nederland 6 kratten Heineken mee
Ben daar een keer wezen kijken ja, toffe tentquote:Op maandag 12 november 2007 11:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daar heb ik de Bentley Continental toen heen moeten brengen...! Ze keken niet eens op dat een jochie van 20 zo'n auto kwam brengen! maar zeker! daar auto's poetsen wil ik ook wel, wat een geile bakken stonden daar op de parkeetplaats![]()
De keuze tussen per direct bier zuipen of eerst scheren was snel gemaaktquote:Op maandag 12 november 2007 11:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Scheerapparaat kapot of gewoon te lui?
quote:Op maandag 12 november 2007 11:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben daar een keer wezen kijken ja, toffe tent
Zat daar binnen in een Phantom, komt er zo'n verkoper aangerend van: JONGENS, JULLIE MÓETEN ER NU UIT! dE EIGENAAR KOMT ER AAN!!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 12 november 2007 11:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
He, als iemand bier voor mij koopt en het is NL bier dan ga ik dat niet afslaan![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]gezeik daar ook
bij mij geen enkel probleem, moest nog een voorruit hebben van een Bentley dus moest maar op zoek naar een verkoper die me kon helpen
hele gebouw doorgeweest...
Whehe, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich kan ik me wel voorstellen dat iemand er niet op zit te wachten dat er 2 gasten van 20 in je RR zitten als je 'm net gekocht hebt
Signature.
Voor deze ene keer zal ik het vergeven...!quote:Op maandag 12 november 2007 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Vergeef mij mijn onwetendheid!
quote:Op maandag 12 november 2007 11:59 schreef jslavenburg het volgende:
Iedereen zit te wachten om een lapo te kunnen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |