Nederland raakt in paniek met 1mm sneeuw.. hier halen ze de schouders op van.. het zal allemaal welquote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
inderdaad, ik laat me echt niet bang maken door een beetje sneeuw...!![]()
kun je het beste proberen te vinden via een verhuurbedrijf, niet hertz ofzo, maar gewoon bij een dealer. Dan moet je auto's van overal naar overal brengen en schoonmaken enzo, best een leuk baantje, in mijn kerstvakantie ga ik nog even wat proberen te doen!quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heeft dat werk ook een naam?
Ik wil werk doen met auto's, en het liefst veel rijden, maar geen pakketten bezorgen
KUT ben ik ook al wel eens tegen gekomen en SUF maar SOA en LUL nog nooit...!quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kwam laatst in Stockholm iemand met het kenteken KUT 069 tegen.. net te laat om een foto te maken.
SOA, LUL en OEN ben ik ook al tegengekomen
Een keer in Duitsland een Duitser gespot [ja, je houd het niet voor mogelijk ] waarvan het kenteken begon met MEUK. Was een ouwe Audi toevallig. Heb krom gelegen [mede dankzij enkele Deutsches Bieren].quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kwam laatst in Stockholm iemand met het kenteken KUT 069 tegen.. net te laat om een foto te maken.
SOA, LUL en OEN ben ik ook al tegengekomen
ja, klopt, mn vriendin was vrijdag in Örebro, en daar was een heuse sneeuwstorm, viel in een korte tijd even 5-10 centimeter sneeuw...quote:Op maandag 12 november 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nederland raakt in paniek met 1mm sneeuw.. hier halen ze de schouders op van.. het zal allemaal wel![]()
Prima werk idd.quote:Op maandag 12 november 2007 11:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je het beste proberen te vinden via een verhuurbedrijf, niet hertz ofzo, maar gewoon bij een dealer. Dan moet je auto's van overal naar overal brengen en schoonmaken enzo, best een leuk baantje, in mijn kerstvakantie ga ik nog even wat proberen te doen!
[..]
KUT ben ik ook al wel eens tegen gekomen en SUF maar SOA en LUL nog nooit...!![]()
Toen ze in Nederland een noodtoestand hadden met 10cm sneeuw hadden we in DK 60c, en hoorde je er niemand over. Alles lag wel meteen lam [behalve het sociale leven in de studentenflatquote:Op maandag 12 november 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nederland raakt in paniek met 1mm sneeuw.. hier halen ze de schouders op van.. het zal allemaal wel![]()
een vriend van mij heeft een tijdje als studentenchauffeur gereden, maar daar is ie ook meegestopt.. Hij heeft wel in een boel mooie auto's gereden.quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heeft dat werk ook een naam?
Ik wil werk doen met auto's, en het liefst veel rijden, maar geen pakketten bezorgen
Hier ligt half het land al plat als er 1 blaadje op de rails ligtquote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Toen ze in Nederland een noodtoestand hadden met 10cm sneeuw hadden we in DK 60c, en hoorde je er niemand over. Alles lag wel meteen lam [behalve het sociale leven in de studentenflat], maar geen noodtoestanden.
Wie er uit wou zocht het maar lekker uit
Mja, maar dat chauffeuren boeit me niet zo.quote:Op maandag 12 november 2007 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft een tijdje als studentenchauffeur gereden, maar daar is ie ook meegestopt.. Hij heeft wel in een boel mooie auto's gereden.
Natuurlijk vertel ik alleen de mooie verhalen, maar denk er ook aan, dat je auto's moet schoonmaken en poetsen enzo, dat hoort er ook bij. maar goed het rijden in toffe auto's maakt een boel goedquote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prima werk idd.
Ik ga vanmiddag wel even een zootje dealers af.
Zitten er genoeg hier
Internationaal vrachtwagen chauffeur?quote:Op maandag 12 november 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, maar dat chauffeuren boeit me niet zo.
Daar zit ook weer een hele procedure aan vast.
niet dat ik bang ben dat ik dat niet zou halen ofzo, maar die klanten, zijn vaak zeiksnorren
En als het ook nog regent is het helemaal feest.quote:Op maandag 12 november 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier ligt half het land al plat als er 1 blaadje op de rails ligt
wat ben ik toch blij dat ik in Zweden woon en wat baal ik dat ik 14 december al weer terugvlieg naar NL..quote:Op maandag 12 november 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier ligt half het land al plat als er 1 blaadje op de rails ligt
Bedrijfje zoeken dat veel op Scandinavië rijdquote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Internationaal vrachtwagen chauffeur?
Vrachtwagens moet ik ook niet.quote:Op maandag 12 november 2007 11:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Internationaal vrachtwagen chauffeur?
Of ga broodjes brengen langs tankstatins
Auto's schoonmaken boeit me niet zoveel hoor, als ik daar mee bezig ben, wil ik het ook echt top gedaan hebben.quote:Op maandag 12 november 2007 11:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Natuurlijk vertel ik alleen de mooie verhalen, maar denk er ook aan, dat je auto's moet schoonmaken en poetsen enzo, dat hoort er ook bij. maar goed het rijden in toffe auto's maakt een boel goed
Zorg wel dat je bij Audi, Mercedes of BMW ofzo gaat vragen die hebben leukere auto's
representatief schoonmaken noemde wij hetquote:Op maandag 12 november 2007 11:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Auto's schoonmaken boeit me niet zoveel hoor, als ik daar mee bezig ben, wil ik het ook echt top gedaan hebben.
Ik ben echt zo iemand die elk vlekje van een auto poetst
Hoewel, bij m'n eigen auto alleen maar eigenlijk
Tuborg?? Royal??quote:Op maandag 12 november 2007 11:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Men's Dinner WTF!!
[ afbeelding ]
Jullie mogen trouwens raden welk bier we drinken!
probeer nog een keer...quote:Op maandag 12 november 2007 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tuborg?? Royal??
[ afbeelding ]
Daar kan ik inkomenquote:Op maandag 12 november 2007 11:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
representatief schoonmaken noemde wij het
Alleen als het duurdere auto's waren of voor een trouwerij...!quote:Op maandag 12 november 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen
Moest je ook allemaal van dat vet enzo op de banden smeren?
Of wat voor spul het ook is...
Alsof ze nieuw zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |