abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56076129
Okee, we zullen het afwachten. ADO '20-man Sersjee was in het "Amateurclubje" topic niet zo rouwig om zijn vertrek, maar dat zegt niet zo veel op zich. Bij Hoek zijn ze ook niet zo teleurgesteld dat Leushuis weggaat.

Hij is bekend in de regio zie ik, dat scheelt. Heeft ie een beetje een netwerk?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:26:42 #152
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_56112250
Bruinink is wat mij betreft een uitstekende keuze.
pi_56136923
Mooi zo!

John Blok, eerder in beeld bij ASWH, verruilt Quick Boys dus voor zondaghoofdklasser VVSB.

Morgen spelen Zwaluwen '30 / Henver en Excelsior Maassluis, als het niet wordt afgelast, een inhaalduel.
www.thuisuiteten.nl
pi_56154513
De wedstrijd in A is de enige inhaalpot in de hoofdklasse die doorgaat. Beide teams hebben veel baat bij een zege.

DOTO gaat door met trainer Koos Waslander. Toch verrassend hoe dat gekeerd is, nadat eerder in het seizoen bijna afscheid van hem werd genomen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:38:21 #155
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56154578
Ik teken voor een gelijkspelletje daar. Komende zaterdag trouwens due or die, thuis tegen Maassluis! Moeten weer 3 punten worden !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56154627
Moest jij niet naar Barendrecht - Papendrecht? Zwaluwen '30 staat 1-0 voor op moment trouwens.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:41:53 #157
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56154658
Met deze regen kijk ik liever naar het schaatsen ( ).
Zag trouwens pas vanochtend dat het nu thuis gespeeld wordt, er stond eerst een uitwedstrijd op de planning, maar hun veld was niet goed genoeg blijkbaar.
pi_56155906
Inhaalduel dus met 3-0 gewonnen door Zwaluwen '30, dat nu al op achttien punten staat. Maassluis verder in de zorgen dus. Twee keer Roel de Vries en één keer Peter Neuvel voor de ploeg uit Hoorn.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 januari 2008 @ 17:26:37 #159
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56157447
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant zorgt een zege komende week wel voor een groot gat met onderin. Met de vorm van voor de winterstop mag het geen probleem zijn.
pi_56157958
Vlak voor tijd stond SVS - DOTO 2-1
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56160568
Veel plezier trouwens met Rijsdijk en Knuppe MM

Knuppe ben ik zelf nooit fan van geweest.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56163067
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:10 schreef methodmich het volgende:
Okee, we zullen het afwachten. ADO '20-man Sersjee was in het "Amateurclubje" topic niet zo rouwig om zijn vertrek, maar dat zegt niet zo veel op zich. Bij Hoek zijn ze ook niet zo teleurgesteld dat Leushuis weggaat.

Hij is bekend in de regio zie ik, dat scheelt. Heeft ie een beetje een netwerk?
Ach, spelers die buiten de de boot vallen zijn waarschijnlijk nooit blij.

Bruinink heeft overigens een behoorlijk netwerk. En na wat ik vandaag gehoord heb, ben ik alleen maar meer overtuigd van de keuze voor deze trainer.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_56180222
Verrassend dat ook Knüppe naar ASWH komt. Dat was in eerste instantie niet de bedoeling, hij zou naar Barendrecht gaan. Ik hoop niet dat dit ten koste gaat van Alexander de Jong en dat die straks naar Barendrecht gaat.....

Rijsdijk was logisch, die was vorig seizoen al bijna rond met ASWH.

Inhaalduel

Zwaluwen '30 / Henver - Excelsior Maassluis 3-0 (1-0)
5. 1-0 Roel de Vries 56. 2-0 Roel de Vries 68. 3-0 Peter Neuvel
www.thuisuiteten.nl
pi_56198608
He mich morgen spelen we bij jullie als de velden het toe laten bij jullie, anders komt ASWH onze kant op
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
  maandag 21 januari 2008 @ 13:55:45 #165
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56198798
Goede hervatting van zwaluwen na de winterstop. Het is vaak afwachten hoe het na de winterstop gaat
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56205160
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef Elftalleider het volgende:
He mich morgen spelen we bij jullie als de velden het toe laten bij jullie, anders komt ASWH onze kant op
Ja, hier regent het nu flink, dus misschien wel bij jullie dan. Zelf heb ik vergadering op mijn werk, dus zal ik er niet zijn.

Bill Tukker heeft onderdak voor volgend seizoen:
quote:
Bill Tukker verruilt ASWH voor SHO
Door RENÉ DONS

OUD-BEIJERLAND - Bill Tukker heeft in SHO een nieuwe club gevonden voor het volgend seizoen.
De huidige trainer van ASWH kwam met de Oud-Beijerlandse voetbalvereniging, nu nog hoofdklasser, een eenjarig contract overeen. Mocht SHO degraderen, dan zullen beide partijen de afspraken gewoon nakomen.

„In dat laatste geval zullen we moeten proberen om zo snel mogelijk uit de eerste klasse te komen,” aldus de in Papendrecht woonachtige oefenmeester. ,,Maar we gaan vooralsnog niet van dat doemscenario uit. De beleidsbepalende personen rekenen er voor negentig procent op dat SHO zich in de resterende wedstrijden zal handhaven.”

Bill Tukker, ooit zelf een veel scorende spits van onder meer Zwart Wit ’28, Barendrecht en Strijen, werd in december al door SHO benaderd om volgend seizoen trainer te worden. Volgens de oefenmeester is het in de gesprekken nooit aan de orde geweest om tussentijds de wegens tegenvallende resultaten ontslagen Arnold Scholten op te volgen. ,,Als ze met dat verzoek waren gekomen, dan had ik de club doorverwezen naar het bestuur van ASWH. Want daar sta ik tot 1 juli aanstaande onder contract. Ik ben iemand die zijn afspraken ook altijd wil nakomen. SHO is op zoek gegaan naar een tijdelijke oplossing en die hebben ze gevonden in het duo Philip den Haan/Jaap Viergever. Twee ervaren mensen van wie ik hoop dat ze erin slagen om SHO in de hoofdklasse te houden.”

De 46-jarige Tukker ziet de overgang van ASWH naar SHO niet als een teruggang. „Nee, want ook in Oud-Beijerland ligt een schitterende uitdaging, En als je bij ASWH hebt gewerkt dan is het moeilijk om op hoofdklasse-niveau in deze buurt een gelijkwaardige club te vinden. SHO speelt al jaren in de hoofdklasse. Alleen dit seizoen is een uitzondering, maar over het algemeen slaagt de club erin om met een bescheiden spelersbegroting goede resultaten te halen. De laatste jaren heeft de club alleen veel wisselingen in die spelersgroep ondergaan. Het is ook een uitdaging om de goede spelers wat langer op sportpark Kikkershoek te houden.’

De trainer, die voor ASWH bij Papendrecht werkzaam was, toonde zich begin december bijzonder teleurgesteld toen hij van het bestuur van ASWH- nota bene op Sinterklaasavond - te horen kreeg dat zijn contract niet zou worden verlengd.

„Ik was niet zo zeer teleurgesteld vanwege die mededeling, maar wel vanwege de redenen die aan dat besluit ten grondslag lagen. Daarom heb ik ook even een pauze ingelast toen SHO mij al snel daarna benaderde. Ik heb eerst eens nagedacht of én hoe ik verder wilde als trainer. Ook met het gezin heb ik overlegd. SHO is echter een club die bij mij past.” Tukker is niet van plan om spelers van ASWH naar SHO mee te nemen. ,,Maar het kan zo zijn dat er straks bij ASWH spelers overbodig worden door de komst van versterkingen en dan zijn goede spelers altijd welkom.”

Goede club voor hem als trainer.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:32:08 #167
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_56226343
Erik Assink wordt de nieuwe trainer van Ter Leede, hij volgt Jasper de Muijnck op die naar Quick Boys gaat
pi_56228910
Tja, ben niet zo kapot van Assink ondanks zijn bij de Vogels behaalde prijzen. Denk dat ze er ten opzichte van De Muijnck absoluut op achteruit gaan.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 22 januari 2008 @ 18:27:21 #169
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_56230239
ik ken assink niet echt, maar denk dat inderdaad ook
pi_56281101
Stukje voor het supportersblad:
quote:
IN GESPREK MET …… JEROEN VAN WETTEN

Tijdens het seizoen voegde ASWH in de persoon van Jeroen van Wetten nog een speler toe aan de selectie. De spits werd al snel populair, gezien zijn eerste plaats in de verkiezing van de speler van het jaar. Maar wie is hij? Wat drijft hem? Een gesprek met de nieuwe spits van ASWH.

Kun je kort wat vertellen over jezelf?

Ik ben geboren op 02-01-1980 in Leiderdorp, heb altijd in Leiden gewoond en woon nu gelukkig samen in Roosendaal met Jill, die ik heb leren kennen in mijn RBC-periode. Ik ben afgestudeerd aan de Haagse Hogeschool informatica en informatiekunde en ben werkzaam in Hendrik-Ido-Ambacht bij RPO automatiserings B.V.

We lopen je loopbaan in enkele stappen na. Je hebt eerst een tijdje bij de BVO's ADO Den Haag en RBC Roosendaal gespeeld. Hoe ben je daar terechtgekomen en hoe kijk je terug op die jaren?

Ik ben door ADO Den Haag in 1998 gescout bij mijn toenmalige club RKVV Meerburg uit Zoeterwoude. Ik heb daar 3 jaar met heel veel plezier gespeeld, want ondanks het feit dat ADO meestal negatief in het nieuws komt, is het echt een geweldige club om voor te spelen. Toen ik daar in aanmerking kwam voor een contract was ik dolblij, echter uit het aanbod sprak niet onwijs veel vertrouwen. RBC was toen zeer slagvaardig en schetste mij een prima toekomstplan. Ik heb ook bij RBC met veel plezier gespeeld met als hoogtepunt de promotie naar de eredivisie, maar diezelfde promotie heeft ook wel mijn glazen ingegooid. RBC groeide in die periode sneller dan ik en dus zaten er niet heel veel speelminuten meer voor mij in. Na 2 jaar waren er nog wel een paar geïnteresseerde clubs maar ik koos er bewust voor om mijn studie af te maken en nam zo afscheid van het betaalde voetbal.

Na RBC koos je voor een vervolg bij de amateurs en wel bij Noordwijk. Vanwaar die club en hoe kijk je terug op die periode?

Ik ging dus na RBC weer in Leiden wonen en ken dus veel bollenstreek clubs. Bij Noordwijk hadden al een aantal jongens gespeeld die van Meerburg afkwamen en die konden daar altijd prima aarden. Ook speelde mijn goede vriend Jelle Korbee daar en die heeft mij ook een aantal keer gebeld. Het waren twee vrij moeizame jaren omdat de resultaten enorm tegenvielen en we uiteindelijk zelfs een P/D wedstrijd moesten spelen. Leuke wedstrijd, prima ambiance, maar wel een dieptepuntje omdat er rondom die situatie heel gekke dingen gebeurden. Het tweede jaar waren we een stabiele middenmoter en speelden we niet echt een rol van betekenis.

Vervolgens ging je naar DOTO. In 2005/06 liep DOTO als promovendus enkele prijzen mis, na een goed seizoen. Ivar Eltenberg zei eerder in een interview al eens dat jullie toen iets hadden moeten winnen. Hoe zie jij dat?

Bij DOTO heb ik mijn beste voetbal ooit gespeeld en we hadden het eerste jaar echt een geweldig team. Zoveel voetbal in de ploeg, snelheid, techniek individuele capaciteiten, dat was echt een verademing om zulk voetbal te spelen. Dat we prijzen zijn misgelopen, hebben we volledig aan onszelf te danken en we zullen ons nog wel eens achter de oren krabben over een aantal jaar. Echt heel erg zonde...

Eigenlijk was je afgelopen zomer gestopt, maar ASWH deed succesvol een beroep op je door de vele blessures voorin. Wat was de voornaamste reden waarom je ASWH uit de brand besloot te helpen?

Mijn gesprek met Bill Tukker. Na één gesprek had ik al een heel goed gevoel bij Bill. Hij kwam over op mij als iemand met een visie, een rustige, doordachte persoonlijkheid met heel veel aandacht voor de persoon achter de voetballer en vooral dat laatste prijs ik enorm in Bill. Want dat soort trainers kom je niet vaak tegen als je op dit niveau speelt.

Welk beeld had je van ASWH voor je er kwam spelen en is dat een beetje uitgekomen?

ASWH is natuurlijk een grote naam in de hoofdklasse en kwam altijd over op mij als een goed georganiseerde club. Dat beeld is ook wel bevestigd de laatste maanden, het trainingskamp was daar een mooi voorbeeld van: Goed hotel, prima trainingsveld en alles erom heen.

Je hebt tot je schorsing vrijwel steeds gespeeld. Heeft ASWH de echte Jeroen van Wetten al gezien? En wat voor een type spits is dat?

Dat beeld wat de supporters van mij hebben is ook wel de Jeroen zoals hij is. Natuurlijk kan ik meer brengen als ik topfit ben, maar de afgelopen wedstrijden heb ik wel mijn niveau gehaald en mijn type spel kunnen spelen. Dat houdt in: Balvast zijn, aanspeelbaar zijn, de spelers om mij heen bedienen en beter laten functioneren en mijn goaltjes meepikken.

Wat zijn je doelstellingen na de winterstop?

Dat kan maar één ding zijn: Fit worden!!!!

Tot slot enkele dilemma's. Zou je per dilemma je keuze kunnen geven?

ADO Den Haag of RBC Roosendaal: RBC Roosendaal
Noordwijk of DOTO: DOTO
Scoren of een assist: Scoren
Intikker of individuele actie: Individuele actie
Met links of met rechts: (Stijf) Links
Oorwarmers of ijsmuts: IJsmuts
www.thuisuiteten.nl
pi_56324066
Zo, lekkere zege hoor!

VEERKRACHTIG ASWH BOEKT IN SLOTFASE BELANGRIJKE ZEGE

ASWH heeft vanmiddag in Hoorn een uiterst belangrijke overwinning geboekt. Bij promovendus Zwaluwen '30 / Henver, dat zo verrassend goed debuteert in de hoofdklasse toonde ASWH zich veerkrachtig. Een kwartier voor tijd had de thuisploeg de score namelijk geopend. Terwijl de doelpuntenmaker al een applauswissel had gekregen, kwam ASWH in de slotfase op gelijke hoogte en nam het in de extra tijd zelfs nog de drie punten mee naar Hendrik-Ido-Ambacht.

Op het lastig bespeelbare veld in Hoorn moest trainer Bill Tukker het doen zonder de langdurig geblesseerden Arjan Human en Roël Gorré, de aan zijn herstel werkende Jeroen van Wetten, de zieke Ivar Eltenberg en de geschorste Paul Verboom. Daardoor begon Raymon Kuipers in het doel. De eerste helft ging lange tijd redelijk gelijk op. ASWH zag hoe Jan Willem Schep het eens van afstand probeerde en hoe een poging van Mike van Gool werd geblokt. Aan de overzijde was Zwaluwen '30 via enkele hoekschoppen dreigend. Vaker strandden de aanvallen van beide teams in goede bedoelingen of op de degelijke afweer.

Gaandeweg nam ASWH een korte periode het heft in handen en kreeg het enkele goede kansen de score te openen. Zo dook Mike van Gool ineens alleen op voor keeper Arjan Heerland. Hij omspeelde de goalie al, maar zag geen kans meer de bal in het doel te schuiven, mede door flink hinderen van een teruggekomen verdediger. De daaropvolgende corner werd door Ferry van Lare maar net naast gekopt. De thuisploeg greep daarna enkele keren naar de botte bijl, hetgeen twee terechte gele kaarten opleverde. Ferry van Lare kreeg ook geel van de scheidsrechter. Het laatste wapenfeit voor rust kwam op naam van Ricardo Appelman van de thuisploeg, die kon oprukken en op doel schoot. Hij mikte echter te hoog, zodat er gerust ging worden met 0-0.

In de tweede helft werkte ASWH aan een licht overwicht. Het duurde wel even voor er kansen kwamen. De eerste was voor Jan Willem Schep, die na een goede voorzet van Johan Sturrus niet helemaal goed uitkwam met zijn passen en daarna geen afspeelmogelijkheid vond. Dit was meer een waarschuwing, want later kreeg ASWH een prima kans. Opnieuw was het Sturrus die voorzette, waarna Mike van Gools inzet op de schoen van een verdediger kwam en de terugspringende bal door Stefan van Dam werd ingeschoten. Heerland had echter een goede redding in huis. Bij ASWH was Sjoerd van der Waal toen in de ploeg gekomen voor Jan Willem Schep.

Een oude wet in het voetbal luidt echter dat wie zelf niet scoort, vroeg of laat een tegengoal moet incasseren. Voor ASWH was dit een kwartier voor tijd het geval. Een uitbraak over rechts van de thuisploeg kwam bij Roel de Vries terecht. Die lanceerde een medespeler, wiens inzet door Raymon Kuipers werd gekeerd. De rebound was echter een prooi voor goaltjesdief De Vries, die zijn dertiende seizoensgoal tegen de touwen prikte en ASWH een zure smaak in de mond bezorgde. Gelukkig voor ASWH was daarna een vrije trap van afstand van Zwaluwen '30 net niet succesvol, want deze pegel eindigde op de lat. Trainer Bill Tukker bracht toen met Rory van der Weijden voor Ferry van Lare een extra offensieve kracht.

Nixon Dias begon steeds verder in te schuiven en ASWH werd beloond voor de veerkracht. Daar was wel geduld voor nodig. Een bal werd van de lijn gehaald en Nixon Dias mikte na een corner over. In de voorlaatste minuut was daar echter een diepe bal, waar Mike van Gool achteraan ging. De spits kwam in contact met de uitgelopen Heerland en ging naar de grond. Scheidsrechter Oudijk zag hier een overtreding van de keeper in en schonk ASWH een penalty. Deze werd door Nixon Dias feilloos benut.

Daarmee was de koek nog niet op. Eerst kreeg Rory van der Weijden geel, toen hij Heerland raakte in een poging eerder bij een diepe bal te komen dan de keeper. Sjoerd van der Waal werd in de blessuretijd de matchwinner. Een vrije trap van Alex de Jong kwam voor de goal en leverde een vreemde scrimmage op, waaruit Nixon Dias aan de rechterkant in balbezit kwam. Hij goochelde wat en gaf voor, waarna Sjoerd al vallend met een halve omhaal de bal richting de goal werkte. Via de binnenkant van de paal viel het leer binnen en ging iedereen met een ASWH-hart uit zijn dak. In de resterende extra tijd werd niet meer gescoord en zo boekte ASWH een zeer belangrijke zege. De ploeg verdient een groot compliment voor de inzet en de getoonde veerkracht en mag over twee weken de competitie hervatten tegen Rijnsburgse Boys. Eerst wordt er volgende week nog geoefend tegen LRC Leerdam.

Zwaluwen '30 / Henver - ASWH 1-2 (0-0)
74. 1-0 Roel de Vries 89. 1-1 Nixon Dias (strafschop) 90 (+3). 1-2 Sjoerd van der Waal
Scheidsrechter: Oudijk

Zwaluwen '30 / Henver: Arjan Heerland; Mohamed Moudou, Berend van der Weijden, Marcel Koning, Sylvanos Owusu; Ferdy Kaleveld, Ricardo Appelman, Jeroen de Groot, Hans van der Woude; Roel de Vries (87. Elzou Braafheid) en Peter Neuvel

ASWH: Raymon Kuipers; Damiën Vereecken, Nixon Dias, Danny Versluis; Wouter van den Berg, Alexander de Jong, Ferry van Lare (84. Rory van der Weijden), Johan Sturrus; Jan Willem Schep (66. Sjoerd van der Waal), Mike van Gool (90 (+4). Erik Abels) en Stefan van Dam

Morgen de gebruikelijke update qua punten e.d.
www.thuisuiteten.nl
pi_56324138
Zeker lekker in de laatste minuten!! Feli
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  zaterdag 26 januari 2008 @ 19:15:55 #173
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56324169
Hier een puntje, vlees noch vis dus. De wedstrijd was belachelijk slecht, echt dramátisch gewoon.
pi_56324225
Dat hoorde ik, paar man die niet naar Hoorn wilden reizen waren op de Bongerd. Heb via de telefoon live de gemiste penalty en de kolderieke rebounds mee kunnen pikken.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 26 januari 2008 @ 19:33:52 #175
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56324514
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 19:19 schreef methodmich het volgende:
Dat hoorde ik, paar man die niet naar Hoorn wilden reizen waren op de Bongerd. Heb via de telefoon live de gemiste penalty en de kolderieke rebounds mee kunnen pikken.
Die rebound . Penalty was al matig, maar dan schiet Barendregt 3 meter voor de goal, zonder iemand naast zich of in z'n rug, met de keeper op de grond, gewoon op de paal, wat een lulhannes !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')