Update:quote:Op donderdag 22 november 2007 12:22 schreef Revolution-NL het volgende:
Bedrijfstak: ICT
Leeftijd: 25
Werkervaring: 5 jaar
Werkgever: Commercieel
Huidige functie: Medior Systeembeheerder
aantal uren per week: 40
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25
Laptop + HSDPA verbinding: Ja
GSM: ja
Auto: ja, Seat Leon Stylance
Winst uitkering
Extra: Pernsioen vergoed
Maand salaris(bruto): 2000
Netto: Inclusief aftrek bijtelling 1350
welke studie?quote:Op maandag 3 december 2007 19:19 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Update:
Maand salaris(bruto): 2200
Netto: Inclusief aftrek bijtelling ?
Na afronding van mijn studie medio volgend jaar komt er nog 200 euro bovenop
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat verdien jij?
1 : bedrijfstak: Onderwijs
2 : functie:Docent
3 : leeftijd:24
4 : aantal uren per week:16 lesuren = 0.61 fte
5 : atv:
6 : 13e maand:ja
7 : bruto maand salaris: Weet ik zo ff niet uit mijn hoofd![]()
8 : netto maand salaris: ong. 1200 euro
En die leraren maar klagenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat is best wel veel voor 16 uren toch?
Contacturen.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat is best wel veel voor 16 uren toch?
ah soquote:Op woensdag 26 december 2007 14:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Contacturen.
Het is 0,61 van een volledige baan.
Voorbereiden, nakijken, vergaderen, ouderavonden, werkweken, projecten etc. etc.
Idd. die 16 uren zijn ook echt alleen maar de uren dat ik voor de klas sta. Maar daar is weer een berekeningsmodel voor, want voor ieder lesuur krijg je weer voor- en nabereidingstijd uitbetaald. Verder nog vergaderen, etc.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:57 schreef Roellio het volgende:
Contacturen.
Het is 0,61 van een volledige baan.
Voorbereiden, nakijken, vergaderen, ouderavonden, werkweken, projecten etc. etc.
Euhm, nope. Ik geef les op een middelbare school en stages niet meegerekend, is dit mijn 2e aanstellingsjaar (om het maar even zo te zeggenquote:Op woensdag 26 december 2007 15:17 schreef thaleia het volgende:
En volgens mij is dit dan ook nog iemand die niet op een middelbare school lesgeeft, maar op een HBO ofzo. Of deze persoon moet al redelijk lang aan het werk zijn. Anders kom je met een 0,6 baan niet aan 1200 netto.
Nee, leraar is een prachtig beroep en er zijn genoeg banen die slechter verdienen. Maar de verhouding gewerkte uren-salaris is momenteel nog bepaald niet aantrekkelijk genoeg om gediplomeerde mensen het onderwijs in te krijgen.
Ja, da's zeer goeie deal voor een starter. Zeker gezien je leeftijd. Direct aanpakken!quote:Op zondag 30 december 2007 21:37 schreef WouterFB het volgende:
Tijdje terug ben ik afgestudeerd en ga binnenkort maar eens aan de slag. Vraag me al een tijdje af wat ik nou eigenlijk waard ben. Das niet echt handig als je er zelf niet echt een idee van hebt, maar het aanbod dat ik gekregen heb is best wel ok volgens mij.
bedrijfstak: medische it
functie: software engineer
leeftijd: 23
aantal uren per week: 40
vakantiedagen: 25
13e maand: ja
bruto maand salaris: 2500
netto maand salaris: 1750 oid?
Niet slecht voor iemand zonder papiertjesquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat verdien jij?
1 : bedrijfstak: Detailhandel
2 : functie: Bedrijfsleidster
3 : leeftijd: 22 (bijna 23)
4 : aantal uren per week: 36
5 : atv: Geen idee, moet de CAO nog doorspitten
6 : 13e maand: Jups
7 : bruto maand salaris: Ongeveer 1400
8 : netto maand salaris: Geen idee, eerste loon moet nog gestort worden
Heb je enig idee wat het minimumloon is? Hij zit er niet ver boven.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:57 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Niet slecht voor iemand zonder papiertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |