abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54506399
Wat gebeurt er allemaal?
Zijn sommigen meer schuldig dan anderen?
Is geweld allleen fysiek of ook mentaal?
Is er een oplossing?

Platform voor een algemene discussie.
pi_54506724
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:12 schreef avonne het volgende:

Is er een oplossing?
Ik weet er wel meerdere.....
pi_54506763
Ach, de slachtoffers kunnen aangifte doen of het huis verlaten.

Doen ze dat niet hebben ze dikke pech en wij sensationele tv (en een druk subforum) .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54506885
......er was een simpele oplossing, meteen ingrijpen toen het gebeurde, doordat dat niet gebeurd is, is er geen duidelijkheid en gaan mensen door met dit gedrag omdat ze geen strobreed in de weg wordt gelegd. Ook is de FEBO medeplichtig aan de mishandeling van Amanda onder de douche .
Wie zwijgt, stemt toe
Door wrijving ontstaat glans
pi_54507366
Er is maar 1 schuldige verantwoordelijk voor deze chaos: de partijdige redactie...
pi_54507603
Mening van mijn echtgenoot (die nooit kijkt, trouwens)

"RTL stuurt regelrecht aan op de "eerste moord in een real life soap". Spanning, sensatie, wereldnieuws. Prachtig, toch?"
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:21:09 #7
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54507743
Ook na het geweld van gisteravond/vannacht zal er geen sanctie volgen
Was niet op de streams te zien, dus is er niks gebeurd
pi_54507803
Hebben we ook een Youtube link?
pi_54507840
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 17:14 schreef avonne het volgende:

"RTL stuurt regelrecht aan op de "eerste moord in een real life soap". Spanning, sensatie, wereldnieuws. Prachtig, toch?"
Denk dat je man helemaal gelijk heeft Avonne....
Door wrijving ontstaat glans
  Moderator zaterdag 10 november 2007 @ 17:32:29 #10
184769 crew  Deisyy
pi_54507968
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 17:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hebben we ook een Youtube link?
Een clipser én een youtube.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51935&sess=2832

http://www.youtube.com/watch?v=uzciJn4740M&eurl=http

Helaas zijn de beelden van het youtube-filmpje tijdens een streamlock, maar er is toch te zien dat er iets heftigs gebeurde in vooral de keuken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54508034
Wil iedereen die iets opvangt over gisteravond het in dit topic zetten?
Wat gebeurde er in de streamlock van 10 nov?
Misschien kunnen we het dan reconstrueren
pi_54509717
Eigenlijk kan het ook niet anders, als je al meer dan een jaar met 6 dezelfde personen in een huis zit die ook nog eens zijn gecast om elkaar niet te mogen vind ik het nog verwondelijk dat het niet echt tot een uitbarsting is gekomen.
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:29:14 #13
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_54514863
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 17:14 schreef avonne het volgende:

én dan de rechtzaak met als enige vraag: is de schuldige nou schuldig of waren de omstandigheden dusdanig dat er alleen maar geoordeeld kan worden dat er sprake was van ontoerekeningsvatbaarheid. De O.J. Simpson-zaak was er niks bij
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
pi_54516003
Dennix, Brian, Huub, Amanda en Nadia hadden allemaal allang verwijderd moeten zijn, ze hebben niet voor niets zo veel boetes gekregen. Elke boete had gewoon een exit moeten zijn.

En de redaktie van DGK moet gewoon op staande voet ontslagen worden, ze hebben het hele programma concept om zeep geholpen, stelletje amateurs.
pi_54516348
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:55 schreef Remzz het volgende:
Eigenlijk kan het ook niet anders, als je al meer dan een jaar met 6 dezelfde personen in een huis zit die ook nog eens zijn gecast om elkaar niet te mogen vind ik het nog verwondelijk dat het niet echt tot een uitbarsting is gekomen.
klopt .... het " hokje" heeft totaal gefaald, door de voorgeschreven regels niet na te leven....... nu zitten ze ermee, door constant de regels te veranderen, is er geen duidelijkheid ri. de bewoners
pi_54517245
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:54 schreef Desii het volgende:

[..]

klopt .... het " hokje" heeft totaal gefaald, door de voorgeschreven regels niet na te leven....... nu zitten ze ermee, door constant de regels te veranderen, is er geen duidelijkheid ri. de bewoners
en zeker geen duidelijkheid richting de kijkers.
Eigenlijk is het te gek voor woorden je zit te kijken naar een spel en zoals altijd worden de regels dan uitgelegd aan de mensen maar ja deze regels veranderen van dag tot dag en toen ze daar mee begonnen was het hek van de dam.
Het is n.l. heel duidelijk : Brian die zich wel heel para gedraagt 3 dagen lang, glazen deuren laat sneuvelen
mensen hun pols omdraaien .
de volgende dag met een glas richting Dennis trappen en laat niemand zeggen dat dit niet gericht was want dat was het wel.
Dan krijgen we het incident met z'n eigen ( liefje) die hij even koelbloedig en hardhandig onder de douche zet.
Ieder weldenkend mens constateert dan dat hij hiervoor fors gestraft moet worden en wel met een exit
want dit zijn teveel misstappen om zomaar weg te vegen.
We wachten allemaal in spanning af maar helaas er komt niets, helemaal niets alsof het nooit gebeurd is!
Het is voor mij volstrekt duidelijk dat de anderen dan de grenzen weer op gaan zoeken en denken alles mag weer mensen dus kom laten we maar eens kijken hoe ze hier op reageren!
Nu hoor ik dat er maandag een bespreking komt.
Ik vraag me af waarover we het dan gaan hebben.
Over alle dingen die de laatste tijd gebeurd zijn of alleen de dingen van bepaalde mensen eruit lichten.
En wat de straf betreft daar ben ik heel benieuwd naar.
Als er nu wel meteen een straf inzit voor Huub gaat ze dat opbreken ben ik bang.
Voor Brian hebben ze lang genoeg bedenktijd gehad dus moeten ze niet nu ineens doen alsof ze het wel weten want dat kunnen ze niet meer maken na alles wat er gebeurd is.
Dan gaan ze daar ook maar lekker lang over nadenken en wil ik ze daar ook niet meer over horen.
Ik hoop alleen voor de mensen die daar werken op de redactie dat ze geen dochters hebben want ze hebben met z'n allen een vrijbrief afgegeven voor hun vriendjes! Jongens als die meiden vervelend zijn
kijk dan op RTL5 wat je ermee doen mag.
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_54519253
Brian heeft ooit geroepen dat hij de kooi zou verlaten in de boeien nadat hij iemand vermoord had.
Ik denk dat de progamma makers daar op zitten te wachten en dat hij er daarom nog in zit.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zondag 11 november 2007 @ 06:02:20 #18
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54520286
Heb er serieus informatie over gewonnen en de DGK lijkt buiten de nederlandse wet te willen staan.Feitenlijk kunnen allen die naar hun idee fysiek aangevallen zijn aangifte doen van huiselijk geweld.Het lijkt erop dat we niet weten wat er in de contracten staat en hoe geldzuchtig de huidige bewoners zijn want niemand onderneemt iets!Maar sinds kort is de wetgeving aangepast juist omdat slachtoffers van huiselijk geweld vaak geen aangifte durven te doen.Neem b.v het douche incident tussen Amanda en brain.Amanda zal geen aangifte doen maar dat hoeft ook niet!!In dit geval staat het nog vastgelegd op film ook!Iedere officiervan justitie die hier melding over krijgt zal de zaak zeer serieus nemen.In nederland is huiselijk geweld momenteel prioriteit 1.Nog sterker.........alle medewerkers die getuigen zijn geweest van dit incident en niet hebben ingegrepen zijn medeplichtig.
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_54520766
quote:
Op zondag 11 november 2007 06:02 schreef eusjuh het volgende:
Heb er serieus informatie over gewonnen en de DGK lijkt buiten de nederlandse wet te willen staan.Feitenlijk kunnen allen die naar hun idee fysiek aangevallen zijn aangifte doen van huiselijk geweld.Het lijkt erop dat we niet weten wat er in de contracten staat en hoe geldzuchtig de huidige bewoners zijn want niemand onderneemt iets!Maar sinds kort is de wetgeving aangepast juist omdat slachtoffers van huiselijk geweld vaak geen aangifte durven te doen.Neem b.v het douche incident tussen Amanda en brain.Amanda zal geen aangifte doen maar dat hoeft ook niet!!In dit geval staat het nog vastgelegd op film ook!Iedere officiervan justitie die hier melding over krijgt zal de zaak zeer serieus nemen.In nederland is huiselijk geweld momenteel prioriteit 1.Nog sterker.........alle medewerkers die getuigen zijn geweest van dit incident en niet hebben ingegrepen zijn medeplichtig.
En dan zegt de redaktie: "het was niet echt, het was een script". Dus justitie is kansloos...
pi_54522649
allemaal nep
pi_54537483
gifje door Dreamboy:

Wat ik hier zie:
Brian heeft de handen in de nek alsof hij ze niet zal gebruiken, maar hij deelt op zeer achterbakse wijze een rake elleboogstoot uit.
Huub krijgt een terugslag van de elleboog die hij incasseert.
Hij wankelt eerst een beetje naar achter - corrigeert - en wankelt wat naar voren,
Brian maakt een schwalbebeweging mee naar achter door de voorwaartse beweging van Huub, waardoor het erop lijkt dat Huub een kopstoot uitdeelt (wat volgens mij dus absoluut niet het geval is).
Een klein knikje van Huub volgt nog als Amanda met haar hand in de buurt van Huub's gezicht volgt.

[ Bericht 40% gewijzigd door tipsch op 11-11-2007 22:38:25 ]
pi_54537756
De persoon achter lieke, wie is dat?
Dat is zeker geen Dennis, namelijk.
Make my day!
pi_54540272
Hier is het allemaal wat beter te zien.
pi_54540532
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef agter het volgende:
De persoon achter lieke, wie is dat?
Dat is zeker geen Dennis, namelijk.
ook geen beveiliging, want hij doet zelfs nog een stap achteruit
pi_54541676
Ik dacht eerst dat het Dennix was, maar deze is minimaal 1 kop groter.

En die gast staat er gewoon bij
Toch fantastisch hoe de redaktie alles onder controle weet te houden he? In de dagen van Frans en Stijn wisten ze wel hoe ze de controle over de bewoners moesten houden...
pi_54542723
op site van Kleine frankie is het filmpje duidelijk te zien, en daar zie je Huub niet uithalen naar Brian.
Goedemorgen :W
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:45:34 #27
130755 Kinga
versier hier
pi_54575855
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52254&sess=664&mvpageno=1

Jesus Christ, als Amanda geinterviewd wordt, die stem! En weer dat volume... pffffff. Shut your mouth bitch.
En ik word zó onpasselijk van hun commentaar over het douche incident.

Gadverdamme man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')