quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:54 schreef Desii het volgende:[..]
klopt .... het " hokje" heeft totaal gefaald, door de voorgeschreven regels niet na te leven....... nu zitten ze ermee, door constant de regels te veranderen, is er geen duidelijkheid ri. de bewoners
en zeker geen duidelijkheid richting de kijkers.
Eigenlijk is het te gek voor woorden je zit te kijken naar een spel en zoals altijd worden de regels dan uitgelegd aan de mensen maar ja deze regels veranderen van dag tot dag en toen ze daar mee begonnen was het hek van de dam.
Het is n.l. heel duidelijk : Brian die zich wel heel para gedraagt 3 dagen lang, glazen deuren laat sneuvelen
mensen hun pols omdraaien .
de volgende dag met een glas richting Dennis trappen en laat niemand zeggen dat dit niet gericht was want dat was het wel.
Dan krijgen we het incident met z'n eigen ( liefje) die hij even koelbloedig en hardhandig onder de douche zet.
Ieder weldenkend mens constateert dan dat hij hiervoor fors gestraft moet worden en wel met een exit
want dit zijn teveel misstappen om zomaar weg te vegen.
We wachten allemaal in spanning af maar helaas er komt niets, helemaal niets alsof het nooit gebeurd is!
Het is voor mij volstrekt duidelijk dat de anderen dan de grenzen weer op gaan zoeken en denken alles mag weer mensen dus kom laten we maar eens kijken hoe ze hier op reageren!
Nu hoor ik dat er maandag een bespreking komt.
Ik vraag me af waarover we het dan gaan hebben.
Over alle dingen die de laatste tijd gebeurd zijn of alleen de dingen van bepaalde mensen eruit lichten.
En wat de straf betreft daar ben ik heel benieuwd naar.
Als er nu wel meteen een straf inzit voor Huub gaat ze dat opbreken ben ik bang.
Voor Brian hebben ze lang genoeg bedenktijd gehad dus moeten ze niet nu ineens doen alsof ze het wel weten want dat kunnen ze niet meer maken na alles wat er gebeurd is.
Dan gaan ze daar ook maar lekker lang over nadenken en wil ik ze daar ook niet meer over horen.
Ik hoop alleen voor de mensen die daar werken op de redactie dat ze geen dochters hebben want ze hebben met z'n allen een vrijbrief afgegeven voor hun vriendjes! Jongens als die meiden vervelend zijn
kijk dan op RTL5 wat je ermee doen mag.