homoquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef MASD het volgende:
-weg-
Motherfucker! Ik zag ook nog classpc staan....quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef MASD het volgende:
als je je verveeld moet je dit filmpje kijken. moest keihard lachen de toen ik hem zag.
-weg-
Is toch een fijn nummertje?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Motherfucker! Ik zag ook nog classpc staan....
Sterfquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef MASD het volgende:
als je je verveeld moet je dit filmpje kijken. moest keihard lachen de toen ik hem zag.
-weg-
Nou, op zijn tijd kan ik 'm best waarderen (1 a 2 keer per 25 jaar) maar dan moet ik er ook zelf de controle over hebben. En niet ctrl alt del.....quote:
Je kan toch gewoon ff enter ingedrukt houden en het geluid op mute?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nou, op zijn tijd kan ik 'm best waarderen (1 a 2 keer per 25 jaar) maar dan moet ik er ook zelf de controle over hebben. En niet ctrl alt del.....
waarom?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon ff enter ingedrukt houden en het geluid op mute?
Ook een optiequote:Op zaterdag 10 november 2007 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon ff enter ingedrukt houden en het geluid op mute?
Prachtig.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef MASD het volgende:
-weg-
Ik gaf een oplossing voor de haters! Ik heb hem op mijn iPod non-stop aanstaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:19 schreef MASD het volgende:
[..]
waarom?prachtig nummer, staat hier op repeat.
Je ondertitel zegt al genoegquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:51 schreef Tecnix het volgende:
Ik verveel me op dit momentEr is niks leuks op de tv, het internet.. Heb nu al 3 keer nu.nl doorgelezen... Straks werken hoop dat dan de verveling weg is.
Klacht: vervelen is kut![]()
Kap nou es met die kut rick ashley, al de fukking 2de keer dat je me neptquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef MASD het volgende:
-weg-
Straks Dirty Jobs en daarna Deadliest Catch op Discovery. Allebei leuk. Of werk je dan al?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:51 schreef Tecnix het volgende:
Er is niks leuks op de tv
Kutlink. Na afsluiten firefox deed ik sessie herstellenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef MASD het volgende:
-weg-
Ik kon die automatische klik nog net voorkomen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:41 schreef miodzio het volgende:
[..]
Kutlink. Na afsluiten firefox deed ik sessie herstellen![]()
![]()
![]()
Leve draadloos internet. FF is er direct, maar tegen dat de pagina terug ingeladen is kan je het kruisje al mee hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:41 schreef miodzio het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik klikte weeeeerquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef MASD het volgende:
-weg-
Dat doe ik dus ook meestalquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:41 schreef miodzio het volgende:
[..]
![]()
![]()
stumperquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef MASD het volgende:
-weg-
ik kliktequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef MASD het volgende:
-weg-
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik zit op het werk....En mijn COD is thuis....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |