Nee man, dat was die 4 miljard-limiet van TT Deluxequote:Op donderdag 15 november 2007 09:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de Neerlandsche Gulden.
En ik heb geen problemen met inflatie. Het schijnt dat na jaaren spelen je dan geen winst meer kan maken. Maar dat probleem heb ik nog nooit gehad
Volgens mij ging dat erover dat na honderden jaren gespeeld te hebben, de onderhoudskosten de inkomsten zouden gaan overstijgen. Maar dan moet je volgens mij wel heeeeeel lang spelen.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de Neerlandsche Gulden.
En ik heb geen problemen met inflatie. Het schijnt dat na jaaren spelen je dan geen winst meer kan maken. Maar dat probleem heb ik nog nooit gehad
Nou ik vind "bouwen in gepauzeerde toestand" (of "Build while in pauze mode" maar we zitten nou eenmaal op een Nederlandstalig forum) niet echt een cheat, normaal maken cheats het je namelijk makkelijker, als je deze cheat zo gebruikt als ik het doe; dus gebruiken om ervoor te zorgen dat je je geld zo snel mogelijk weer kan investeren, dan wordt het er niet echt makkelijker op. Het zorgt voor onverwachtse opstoppingen in je netwerk bijvoorbeeld doordat je teveel treinen voor een stukje spoor hebt gebouwd terwijl het spel in pauze stond. Daarnaast zorgt het ervoor dat steden relatief gezien niet zo snel groeien en mijnen niet zo exorbitant snel in productie stijgen.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:25 schreef maartena het volgende:
Cheats
Inflatie
Nederlandse vertaling van OpenTTD
Iets anders dan Engelse ponden gebruiken.
Even weer lekker puristisch doen....
Aaah... it hurts!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:48 schreef Dreammaster het volgende:
tvp
[ afbeelding ]geen signalen
Ik heb wel eens hoger gehadquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:52 schreef armmoetzaaier het volgende:
heb nou bij een bedrijf rond de 18,000 goederen productie. heeft iemand wel eens hoger gehad en hoeveel hoger.
bij mij raken ze meestal de weg kwijt omdat er stoplichten verkeerd staan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe bouw je een goed netwerk en voorkom je dat treinen de weg kwijt raken?
Treinenbouwtutorialquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe bouw je een goed netwerk en voorkom je dat treinen de weg kwijt raken?
Inderdaad, maar als je ieder knelpunt blijft oplossen (lees: bijna alles triplen) kan je zoiets krijgen. Dit station staat op een hoek van de map, en daar komen van twee kanten driebaanswegen naar toe, waardoor er ook vrij veel geproduceerd kan worden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:38 schreef Merovingian het volgende:
Nee inderdaad. Ik zit gemiddeld op 19000 nu, met af en toe een 17000 en af en toe dus een 21000/22000... Maar op een gegeven moment kunnen er gewoon niet meer treinen rijden over die 2 sporen, vandaar dat ik net dus 3 sporen ervan gemaakt heb vanaf de junction. Maar dan krijg je op andere plekken weer knelpunten, dus je blijft bezig
Ik ben er nog in Singleplayer mee verder gegaan...quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:58 schreef yorP het volgende:
[..]
Treinenbouwtutorial
armmoetzaaier: de Fok!server
ah, leuk die bierserver, nu over de 1,000,000,000 winst (zonder inflatie)
plaatje van de MLH01:
[ link | afbeelding ]
vlingen.nl:3983quote:Op zondag 18 november 2007 11:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat is het adress van die bierserver?
Moet je wel een bepaalde nightly voor hebben, r11190 om precies te zijn...quote:Op zondag 18 november 2007 11:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat is het adress van die bierserver?
Omdat ik met een maat bier aan het zuipen was toen we zin hadden in een potje TTD'enquote:
WOOOHOOO!quote:Commit by rubidium :: r11462 /tags/0.6.0-beta1/ (5 files in 3 dirs):
-Release: 0.6.0-beta1.
The first major step into the road of releasing 0.6.0, which will give you loads of new features, like newhouses, newindustries, signals and diagonal tracks under bridges, trams, autoslope, oneway roads, half tile slopes and much more. It furthermore contains quite a few performance improvements under certain conditions as well as a very long list of bugreports. If you are really interested, you should read the changelog.
We OpenTTD developers hope that you will thoroughly test it so we can quickly release the real 0.6.0.
Have fun!
En dat is Win?quote:Op zondag 18 november 2007 17:49 schreef yorP het volgende:
http://rapidshare.com/files/70597291/ottd.zip.html
Die is er al tijden.... Het is dat ik onlangs mijn Win64 weer heb ingeruild voor Win32, maar ik draaide al maanden de Win64 versie van OpenTTD op mijn bakquote:Op zondag 18 november 2007 18:57 schreef Merovingian het volgende:
Een win64 versie! dat zien we graag
Ja echt.. 5 man bij elkaar.. In het begin van de avond wordt er nog iets gezegd.. maar als iedereen geld genoeg heeft om bezig te blijven valt er een stilte... behalve dan het klikken van de muis.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:52 schreef Douwe het volgende:
Simpel idd, OpenTTD. Multiplayer. Meer heb je niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |