In het voossenboschquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:31 schreef Pakspul het volgende:
Twee uur werkstraf
.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteren op de terugweg teruggereden binnendoor omdat ik een paar biertjes te veel op had
Mooie tegenstelling die je hier beschrijftquote:Dus sociaal als ik ben
Ik ree via een landelijk gebied waar nooit iemand komt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:30 schreef Athmozz het volgende:
de 'schrik' dat je een prentje krijgt van 50¤ doet je vragen stellen bij wat je gedaan hebt, rijden met een paar glazen teveel op & zo anderen in gevaar brengen is blijkbaar niet erg![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ree via een landelijk gebied waar nooit iemand komt.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
Want in die periode reden 2 auto's langs.....
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ree via een landelijk gebied waar nooit iemand komt.
Mjah...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
Want in die periode reden 2 auto's langs.....
Zou zonde van die boom zijn ...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:35 schreef Homdeck het volgende:
zo jij bent stoer zeg. beter vouw je je auto om een boom brugpeiler als je er weer eens dronken ingestapt bent![]()
TS kan niet bellen, maakt zich meer druk om een boete dan om de vos (insert kind als 'ie echt pech had gehad) en rijdt met alcohol op. Sterph lulquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
Het zit zo:
Gisteren op de terugweg teruggereden binnendoor omdat ik kankerlam was. Raak ik me daar verdomme ineens een vos met me bumper![]()
Dus mongool als ik ben, ik uitstappen om te kijken of het helaas-niet-eetbare beestje nog leeft, leeft ie nog !!! Echt zo van: Piep piep piep, terwijl 2 pootjes omgeknakt waren. HAHAHA
Mijn vriendin uitstappen om te kijken wat er aan de hand was gaat ze huilen. Toen ik haar maande dat ze een vuile SPer was ging ze maar snel terug de wagen in.---->![]()
Maar goed. Daar stond ik dan dom met mijn alcohol kop. Kon 2 dingen doen: Het beestje laten creperen of er nog een keer lachend overheen rijden.... Heb ik maar voor het laatste gekozen om hem uit zijn lijden te verlossen.
Is dit eigenlijk strafbaar ? Want in die periode reden 2 auto's langs.....![]()
![]()
![]()
En jij kan niet spellen lulquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:17 schreef Zapato het volgende:
[..]
TS kan niet bellen, maakt zich meer druk om een boete dan om de vos (instert kind als 'ie echt pech had gehad) en rijdt met alchohol op. Sterph lul![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:36 schreef Smash-it het volgende:
Nooit van dierenambulance gehoord? En als je het nummer niet hebt.. 1888!!!!!
Oh ja, TS![]()
Volgens de wet denk ik niet, maar je zult allicht branden in de helquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
Is dit eigenlijk strafbaar ?
hipocriet. zit je soms ook in een afrikaans dorp om daar de stervenden te voorzien van ambulances?quote:
Iemand die bezopen achter het stuur gaat en een zeldzaam beestje aanrijdt is goed bezig? Dan ben jij een dwaasquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:17 schreef MASD het volgende:
goed gehandelt. de meeste mensen op fok zijn te soft en zouden het beest laten lijden.
ik zeg alleen maar dat het goed was dat beest te vermoorden, ik zou hem in plaats van te overrijden zijn nek hebben omgedraait (sneller, minder bloed) maar ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:28 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Iemand die bezopen achter het stuur gaat en een zeldzaam beestje aanrijdt is goed bezig? Dan ben jij een dwaas![]()
PS: Nee ik ben niet links
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:27 schreef MASD het volgende:
[..]
hipocriet. zit je soms ook in een afrikaans dorp om daar de stervenden te voorzien van ambulances?
heldquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:31 schreef MASD het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar dat het goed was dat beest te vermoorden, ik zou hem in plaats van te overrijden zijn nek hebben omgedraait (sneller, minder bloed) maar ieder zijn ding.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En jij kan niet spellen lul
instert, alchohol, sterph. (jezus...)
O, de TS is een grappenmaker van niks
Dat was denk ik inderdaad de stomste opmerking die ik tot nu toe op Fok! heb gelezenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:27 schreef MASD het volgende:
[..]
hipocriet. zit je soms ook in een afrikaans dorp om daar de stervenden te voorzien van ambulances?
ik heb er erg veel moeite aan besteedt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:36 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Dat was denk ik inderdaad de stomste opmerking die ik tot nu toe op Fok! heb gelezen![]()
aantal posts: 8454 (gemiddeld 29 per dag)quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:37 schreef MASD het volgende:
mensen die fok serieus nemen. hihi
besteedtquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:37 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb er erg veel moeite aan besteedt.
Wrong.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:03 schreef GlazenKaak het volgende:
Die vos was waarschijnlijk van niemand, maar omdat je hem onnodig hebt laten creperen, ben je wel strafbaar bezig denk ik.
Correct me if I'm wrong!
Worstquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
Voor de visualisatie hoe het er ong. uit moet hebben gezien:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
...Toen ik haar maande dat ze een vuile SPer was ging ze maar snel terug de wagen in.
stoere knulquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
Voor de visualisatie hoe het er ong. uit moet hebben gezien:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |