Daar heb je op zich wel een punt. Maar als je zo begint moet je dus lijstjes gaan bijhouden wat er met wie allemaal is gebeurd en dat mee laten wegen in toekomstige beslissingen. Onbegonnen werk. Want hoe verhoudt zich wat de 3-1 actie tegen Lieke was tov de sliptrek actie van Huub tegen Naad tov de vernederende acties tegen Jaap in het begin tov...quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is misschien best op te brengen om daar aanvánkelijk om in een deuk te liggen.
Maar als ze aan je blijven zitten met hun tengels, dan gaat de "lol" er echt wel af.
Het is vreemd dat dit toegestaan wordt. En dan nog wel bij iemand die in het huis al een keer aangerand is, en al een keer een volle vuistslag in haar gezicht heeft gehad.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is misschien best op te brengen om daar aanvánkelijk om in een deuk te liggen.
Maar als ze aan je blijven zitten met hun tengels, dan gaat de "lol" er echt wel af.
Het is vreemd dat dit toegestaan wordt. En dan nog wel bij iemand die in het huis al een keer aangerand is, en al een keer een volle vuistslag in haar gezicht heeft gehad.
Ga voor de grap maar eens lijstjes maken en dan ben je er zo achter wie het lijdende voorwerp daar is. Dat is Lieke. Die heeft ook geen fuck te maken met Jaap of met die slip uittrekactie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:56 schreef Py het volgende:
[..]
Daar heb je op zich wel een punt. Maar als je zo begint moet je dus lijstjes gaan bijhouden wat er met wie allemaal is gebeurd en dat mee laten wegen in toekomstige beslissingen. Onbegonnen werk. Want hoe verhoudt zich wat de 3-1 actie tegen Lieke was tov de sliptrek actie van Huub tegen Naad tov de vernederende acties tegen Jaap in het begin tov...
Klopt, dat is zeker onbegonnen werk. De productie had vanaf het begin af aan duidelijk moeten zijn van wat wel en niet getolereerd wordt. Ik denk dat iemand echt een vuistslag in zijn of haar gezicht moet krijgen voordat ze overgaan tot verwijdering uit DGK.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:56 schreef Py het volgende:
[..]
Daar heb je op zich wel een punt. Maar als je zo begint moet je dus lijstjes gaan bijhouden wat er met wie allemaal is gebeurd en dat mee laten wegen in toekomstige beslissingen. Onbegonnen werk. Want hoe verhoudt zich wat de 3-1 actie tegen Lieke was tov de sliptrek actie van Huub tegen Naad tov de vernederende acties tegen Jaap in het begin tov...
Natuurlijk is het onbegonnen werk om lijstje bij te houden en totaal overbodig, want het zou niet uit moeten maken hoeveel keer één persoon al aangepakt is, de consequenties die daaruit voortvloeien moeten juist gelijk zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:56 schreef Py het volgende:
[..]
Weg werken?..echt niet... je mag iemand weg sturen..maar dan moeten je medebewoners het daar wel allemaal mee eens zijn...quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:36 schreef Py het volgende:
[..]
DIt is dgk, remember. Het is de bedoeling dat je probeert medebewoners weg te werken.![]()
\'Ik zit hier niet voor een zak M&M\'s\'![]()
Dat zie je nu wel goedquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:27 schreef Py het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je het niet met me eens bent.![]()
Wat mij nog het meest stoort is dat het nooit een 1 op 1 actie tegen Lieke is, die wint ze namelijk verbaal met gemak.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
[..]
Ga voor de grap maar eens lijstjes maken en dan ben je er zo achter wie het lijdende voorwerp daar is. Dat is Lieke. Die heeft ook geen fuck te maken met Jaap of met die slip uittrekactie.
Het gaat ook over Lieke en niet over wat Huub allemaal heeft gedaan.
Lieke moet gewoon zo slim zijn als ze zelf zegt dat ze is en gewoon naar huis toe gaan met haar kop omhoog.
Gewoon afstand nemen van die asociale kutbende.
Eens maar hoe beeïndig je dit ook al heb je wel humor. Die 2 dweilen zijn bijna 2 1/2 uur bezig geweest en wilden maar niet stoppen. Het was gewoon verstandig van Lieke dat ze op een gegeven moment niet meer reageerde, het was onbegonnen werk, tegen zoveel onbenul kan niemand op.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:14 schreef Marieke_B het volgende:
Ik vraag me af hoe Lieke dat gebash op een charmante manier had kunnen beëindigen..
Lieke heeft veel kwaliteiten en ik heb respect voor haar..maar humor heeft ze niet....
Ze zat schaakmat gisteravond en dat had de Febo moeten zien en begrijpen...de hele situatie kon alleen maar beëindigd worden door interventie van buitenaf..
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:14 schreef Dark het volgende:
Kut, kutter en kutst zijn wakker!
Kutter vraagt aan kutst hoe laat het is.
Tis daar zelden 1 tegen 1.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest stoort is dat het nooit een 1 op 1 actie tegen Lieke is, die wint ze namelijk verbaal met gemak.
Maar nee, 2,3,4,5 zelfs 6 man t.o. zich, laffer kan het toch niet. Chapeau voor Lieke gisteravond, ik had er allang een voor zijn muil geknalt en ik heb nog nooit iemand geslagen.
Lieke had ze in de MB al aan moeten pakken. Zij is verbaal veel sterker dan kutter en kutst, ze had ze zo onder de tafel geluld.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens maar hoe beeïndig je dit ook al heb je wel humor. Die 2 dweilen zijn bijna 2 1/2 uur bezig geweest en wilden maar niet stoppen. Het was gewoon verstandig van Lieke dat ze op een gegeven moment niet meer reageerde, het was onbegonnen werk, tegen zoveel onbenul kan niemand op.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:14 schreef Marieke_B het volgende:
Ik vraag me af hoe Lieke dat gebash op een charmante manier had kunnen beëindigen..
Ze heeft het geprobeerd door serieus erop in te gaan, weg te lopen en te zwijgen, wachten tot het vanzelf zou stoppen. Duidelijk was voor mij dat ze koste wat kost wilde voorkomen dat zou ontaarden in fysiek gedoe..
De kunst is om je ontwapenend op te stellen en de spanning die steeds hoger oploopt te doorbreken.
Humor is daarin een machtig wapen..(ik moet nog steeds grinniken als ik denk aan die schaterende Jaap met de schaakbord voor z'n kop eerder op de avond tijdens de ruzie tussen Huub en Lieke)
Lieke heeft veel kwaliteiten en ik heb respect voor haar..maar humor heeft ze niet....
Ze zat schaakmat gisteravond en dat had de Febo moeten zien en begrijpen...de hele situatie kon alleen maar beëindigd worden door interventie van buitenaf..
Weet ook niet hoe ik het zou beëindigen.. Hoe kwam het die 2 dweilen zolang doorgingen? Waarom stopten ze niet toen Jaap zei dat er televisiemateriaal genoeg was? Een typisch vrouwending denk ik..mannen hebben dan al sneller zoiets van 'ok, over tot de orde van de dag'...Welke reactie van Lieke had hun tevreden gesteld? Waren ze met voorbedachte rade er allebei op uit om het te laten escaleren?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens maar hoe beeïndig je dit ook al heb je wel humor. Die 2 dweilen zijn bijna 2 1/2 uur bezig geweest en wilden maar niet stoppen. Het was gewoon verstandig van Lieke dat ze op een gegeven moment niet meer reageerde, het was onbegonnen werk, tegen zoveel onbenul kan niemand op.
Denk dat dát juist hetgene is wat die twee sletten niet kunnen hebben, dat Lieke ze verbaal de baas is, dat is onverteerbaarvoor die 2 sloeries, dus uiten ze hun frustratie op de enige manier waarop ze dat blijkbaar kunnen, fysiek en domme scheldpartijen....quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest stoort is dat het nooit een 1 op 1 actie tegen Lieke is, die wint ze namelijk verbaal met gemak.
Maar nee, 2,3,4,5 zelfs 6 man t.o. zich, laffer kan het toch niet. Chapeau voor Lieke gisteravond, ik had er allang een voor zijn muil geknalt en ik heb nog nooit iemand geslagen.
Inderdaad, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[..]
Tis daar zelden 1 tegen 1.
En voor sommigen is dat puur afhankelijk op welke manier hun favoriet erbij is betrokken. Toen Dennis iedereen een tijd over hem heen heeft gehad, vonden we dat met zn allen niet meer dan terecht. Puur omdat hij niet zo populair is in de cos.
Maar als Huub of Lieke het lijdend voorwerp zijn, dan is uitlokken ineens lager dan laag![]()
Heeft niks met populairiteit te maken. Dennix heeft dit op zichzelf afgeroepen door zijn passieve en laffe gedrag.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[..]
En voor sommigen is dat puur afhankelijk op welke manier hun favoriet erbij is betrokken. Toen Dennis iedereen een tijd over hem heen heeft gehad, vonden we dat met zn allen niet meer dan terecht. Puur omdat hij niet zo populair is in de cos.
Maar als Huub of Lieke het lijdend voorwerp zijn, dan is uitlokken ineens lager dan laag![]()
met 1 verschilquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
OT
Ik heb maar weer eens een stukje geschreven....
Misschien het begin tot aanzet van een aktie tegen de DGK vrijstaat.
http://openminded.wordpre(...)uden-kooi-vrijstaat/
Zullen wel weer schrijf en spelfouten in staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |