niet lekker?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:25 schreef De_Ananas het volgende:
Smerige hoerige kut afzetters van die Del Norde besteldienst
Ach.. als het alleen de drank is..quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:59 schreef Pritt het volgende:
Sinds ik in Amsterdam woon ben ik wel een redelijke alcoholist geworden. Er gaat geen enkele dag voorbij zonder dat ik wel iets achterovergegooid heb. Toch een slechte invloed die stad.
dan heb je lekker doorgeredenquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:43 schreef lienelien het volgende:
Ik ben net in 30 minuten van de arena naar cs gefietst. En nu ben ik moe..
Nou ja het is nog wel te doen...je hebt voor het grootste gedeelte redelijk goeie fietspaden...maar idd je moet door trappen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan heb je lekker doorgereden
AMC bedoel je dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:19 schreef lienelien het volgende:
Mja, maar volgende week mag ik nog 2x en de week daarna 3 dagen achter elkaar. Om 9u daar zijn.. Echt een ideale tentamenlocatie
Nee ik weet het verschil wel tussen amc en omgeving arenaquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
AMC bedoel je dan?
van daar naar t centrum fietsen is echt saai
ah oke, wist niet dat ze daar nu ook tentamens hielden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee ik weet het verschil wel tussen amc en omgeving arena
Ik had eerst idd in de iwo-zalen daar tentamens, maar nu in tennishal borchland. Meer dan 10 minuten lopen vanaf de stantvliet/arena, dus dan maar fietsen vana huis
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ah oke, wist niet dat ze daar nu ook tentamens hielden.
ik zou overigens gewoon met de metro en de fiets gaan
hehequote:Op donderdag 10 januari 2008 15:05 schreef lienelien het volgende:
Inderdaad, dan moet he tenminste altíjd een takke eind met de fiets/ ov
strippen stempelen en geen strippenkaart hebben ...quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:11 schreef Roellio het volgende:
Je kunt je fiets toch meenemen in de metro!
Ik ben niet blind, diegene levert ook aan huis, eikel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er zitten er genoeg ja maar ik wil laten bestellen
intelligente opmerkingen maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:57 schreef Jasza het volgende:
Wat doet die gast met die psv avatar hier in dit topic ?
Mischien woont hij/zij in Amsterdam, maar is PSV fan...kan best hoor...er zijn zelfs mensen die in Amsterdam wonen en totaal niks geven om voetbal...echt waar.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:57 schreef Jasza het volgende:
Wat doet die gast met die psv avatar hier in dit topic ?
Mafkezen allemaalquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Mischien woont hij/zij in Amsterdam, maar is PSV fan...kan best hoor...er zijn zelfs mensen die in Amsterdam wonen en totaal niks geven om voetbal...echt waar.
Zegt iemand met Sjonnie Heitinga in zn avatar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |