Doe eens even normaal...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:21 schreef DuTank het volgende:
hou je kk bek
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:55 schreef Roellio het volgende:
[..]
Doe eens even normaal...
Ik bedoel.. Je mag best iemand afzeiken, geen enkel probleem mee. Maar als je niet de verstandelijke vermogens hebt om dat te doen en alleen maar loos kunt schelden heb ik liever dat je niets schrijft.
Ik woon daar niet zo ver vanaf. Zitten hele leuke straten daar, maar ook duidelijk mindere.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:47 schreef Pritt het volgende:
Wat een prachtige discussie!
Iemand ervaringen met omgeving Heemstedestraat? Ik heb daar een potentieel huisje.
en vergeet Slijterij Overmars niet, die hebben een enorme collectie malt whiskyquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:09 schreef Grumpey het volgende:
hoofddorppleinbuurt is zeker niet een van de slechtste buurten van amsterdam hoor....veel fijne winkeltjes voor alles wat je nodig hebt op dat plein en de Dirk in de buurt.
Ik ben zelf niet zo'n hele grote junk en ken er daarom niet zo heel veel maar tot nu toe nog geen een met die eisen tegengekomen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:59 schreef kut_klo0n het volgende:
weet iemand een goede coffeeshop in Amsterdam waar ze voornamelijk
elektronische muziek draaien? (minimal, techno). TS misschien?
mijn huisquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:59 schreef kut_klo0n het volgende:
weet iemand een goede coffeeshop in Amsterdam waar ze voornamelijk
elektronische muziek draaien? (minimal, techno). TS misschien?
hehe heeel misschien wel, alleen wel in noordquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zoek vanaf april een nieuwe kamer.
Teovallig iemand die er 1tje over heeft?
Er zitten er genoeg ja maar ik wil laten bestellenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Er zit er één bij sloterplas na de halte der kinderenstraat als je met de 1 gaat. daar bij dat tankstation. naam vh plein vergeten, maar behoorlijk OK tent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |