B&L is stoerquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:13 schreef TimmyAsd het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAmsterdam
Owja, ga eindelijk zelfstandig wonen
In Bos en Lommer
Er was er wel eentje bij mijn Dirk op het Sierpleinquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:33 schreef anti-virus het volgende:
Weet er iemand iets over een overval op de Bilderdijkstraat vandaag?
Op dit moment? Zwager woont daar....quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
What the fuck is er aan de hand op de Albert Cuyp?
Ik had m'n bericht net gewijzigd. Maar waar haal je deze info vandaan, want het verklaart nog niet waaom er zoveel politie is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Op dit moment? Zwager woont daar....
Maar die zal wel op z'n werk zitten.
-edit-
De Albert Cuypmarkt is vrijdag de rest van de dag waarschijnlijk gesloten voor het publiek. Dit is besloten omdat de veiligheid van bezoekers door de harde wind niet te garanderen is.
In de nacht van donderdag op vrijdag kwamen drie verlichtingsbogen door de harde wind naar beneden. Die zijn weer bevestigd, maar daarna werd besloten de markt alsnog te sluiten. Er wordt nu gewacht op een expert uit Brabant. Hij moet controleren of de bogen juist zijn bevestigd.
Marktkooplui overwegen een schadeclaim tegen het stadsdeel omdat ze door de sluiting inkomsten mislopen.
misschien om de mensen tegen te houden ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik had m'n bericht net gewijzigd. Maar waar haal je deze info vandaan, want het verklaart nog niet waaom er zoveel politie is.
zag het op AT5 staan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik had m'n bericht net gewijzigd. Maar waar haal je deze info vandaan, want het verklaart nog niet waaom er zoveel politie is.
Waarvan van wie?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:07 schreef Jasza het volgende:
Pauper demonstratie op de Dam vandaag, ME staat al klaar, zal wel weer uit de hand lopen met die gasten
Vandaag ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:49 schreef Pritt het volgende:
Lekker weertje om te fietsen door Amsterdam vandaag.
Staatsloterij gaat nu iets op Dam doen hè? Volgens mij niet zo heel erg bijzonder. En de meeste andere feesten lijken zo erg op elkaar. Of heb ik het mis.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:04 schreef Principessa het volgende:
Wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw? Wij hebben nog niets geregeld...![]()
eigen feestje geven en daarna afterparty in de bunkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:04 schreef Principessa het volgende:
Wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw? Wij hebben nog niets geregeld...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |