quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:12 schreef Thisbe het volgende:
Verdomd, vergeet ik bijna het goede nieuws! Ik heb vanaf vandaag een baan!![]()
In heb er inmiddels wel mijn ziel en zaligheid ingelegd, en ik vind het nog steeds te veel gevraagd om grof geld neer te leggen voor een editor. Het is míjn ziel en zaligheid, zoals Gellius al zei. En het stuk gaat toch niet gepubliceerd worden; daar is al een artikel toe geschreven en geaccepteerd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:22 schreef thaleia het volgende:
Maar, dus, nee, op mijn scripties ben ik in het geheel niet trots. Voor mij zou een editor dus ook echt idioterie zijn. Kan me voorstellen dat het anders ligt als je er wel je hele ziel en zaligheid in hebt gelegd en als je bovendien graag met een scriptie komt die het rechtvaardigt dat je bent aangenomen voor een proefschrifttraject.
Geestig, dat je denkt dat het met een c gespeld wordt.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:46 schreef Gellius het volgende:
Nou nee zeg. Een anecdote, bewaar me.
Is file om half één 's nachts, waardoor je 35 minuten over amper 2 kilometer doet geestig genoeg voor je? Bedenk dat je er zelf niet in stond hequote:Op woensdag 14 november 2007 09:35 schreef Gellius het volgende:
Vertel dan maar iets geestigs, Liene.
Gottegot, draag je de powerbroek vandaag?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geestig, dat je denkt dat het met een c gespeld wordt.
Ha, dus dat vond je wel geestig. Opzet geslaagd.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Gottegot, draag je de powerbroek vandaag?
Te veel eer, Gellius.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Gellius het volgende:
Ja, ik lag dùbbel, Lien.
Best geestig.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:18 schreef k_man het volgende:
Kom op Pope, jij hebt verstand van geestige dingen. Je studeert immers filosofie.
Is het nog geen tijd voor je medicatie, Pope?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Net als die grapjes van jou zeker.
Medicatie is voor de zwakken.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het nog geen tijd voor je medicatie, Pope?
Therapie, dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Medicatie is voor de zwakken.
Mijn assertiviteit lijkt me vrij duidelijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:25 schreef Lienekien het volgende:
Niet iedereen is zo assertief.
Nog bedankt voor de geestige anekdote en het is inderdaad fantastisch weer.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:26 schreef Gellius het volgende:
Ik heb even gekuierd. Het is lekker weer.
Maar is 'ie ook effectief?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Mijn assertiviteit lijkt me vrij duidelijk.
Welke geestige anekdote, pope? Ik ben even bij Kok en De Slegte geweest.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de geestige anekdote en het is inderdaad fantastisch weer.
Ik ben niet bekend met het Academisch Schrijfcentrum. Ga ik opzoeken!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:53 schreef Thisbe het volgende:
Nooit geweten dat er zoveel verschillende kat-achtigen bestaan!
@Claudia, kun je het niet laten redigeren door het Academisch Schrijfcentrum? Dat is een stuk goedkoper. Of kun je de kosten ervan niet declareren?
Dat valt op tv niet zo op. En dan schijn je dikker te lijken.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:44 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben net geluncht met Dione de Graaff. Groot hoofd, jonge!
Ik bedoel dat dikker lijken in verhouding tot dat grote hoofd.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ze is helemaal niet dik! Wel heel klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |