Jij vindt alles prijzig! Gek.quote:Op maandag 12 november 2007 20:50 schreef Z het volgende:
[..]
Gietvloeren zijn echt de baas. Maar lijken mij een beetje prijzig. Kan niets over de kosten vinden. En wellicht een beetje lastig in een huurhuis omdat, als je weg gaat, de vloer er weer uit moet. Toch?
quote:Op maandag 12 november 2007 21:21 schreef thaleia het volgende:
Als hij er over een jaar misschien weer uit gaat zou ik ook never voor een gietvloer gaan, anders. Sterker nog: ik heb hier een el cheapo zeiltje liggen. Met een plankenmotief. TE erg
Ja snap ik. Mijn zusje werd zelfs alsnog gedumpt toen ze al WEL een contract had en haar oude werk al had opgezegd. Er bleek eigenlijk toch geen budget te zijn om nog iemand aan te nemen (na drie sollicitatierondesquote:Op maandag 12 november 2007 21:20 schreef Thisbe het volgende:
Ja Thaleia, het zou raar zijn als het contract niet in de bus zou vallen. Maar het is me een maand geleden al eens overkomen dat ik het toch niet werd, op het állerlaatste moment.![]()
Ik ben pas tevreden als allebei onze handtekeningen onder dat contract staan.
quote:Op maandag 12 november 2007 21:27 schreef Q. het volgende:
Wachten is stom, Thisbe.
Ja, jij bent meer van liters bier dan literair hequote:Op maandag 12 november 2007 21:39 schreef Q. het volgende:
Jaja, tot zover mijn bijdrage, ik ga alweer. Ik hoor hier niet thuis.
Net zo gewetenloos als de overheid?quote:Op maandag 12 november 2007 20:53 schreef Z het volgende:
Op nederland twee is een docu over Enron. Als je een docu wilt zien waaruit blijkt hoe gewetenloos het bedrijfsleven kan zijn moet je die docu zien. Misselijk makend! Gaat dat zien!
Ik zou ook niet investeren in een gietvloer als ik niet minstens 10 jaar in dat huurhuis zou willen blijven wonen. Maar zeil?quote:Op maandag 12 november 2007 21:21 schreef thaleia het volgende:
Als hij er over een jaar misschien weer uit gaat zou ik ook never voor een gietvloer gaan, anders. Sterker nog: ik heb hier een el cheapo zeiltje liggen. Met een plankenmotief. TE erg
Het gaat zo ordinair om geld, aanzien en macht in die docu. Ik weet niet of je je kan herinneren dat er op een gegeven moment geen stroom genoeg zou zijn in Californië, en dat sommige gebieden daadwerkelijk een periode geen stroom hadden. Dat was door toedoen van de energiehandelaren van Enron, die centrales tijdelijk afsloten om de prijs zo op te drijven. Dat soort acties hebben levens gekost.quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Net zo gewetenloos als de overheid?
De gulden snede. Alleen dat weet nog niemand.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:22 schreef Gellius het volgende:
Is er iets bekend over de onderlinge verhoudingen?
De soortenbank moet maar es evalueren en een wijzigingsvoorstel indienen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:41 schreef Z het volgende:
Kleinste Jager: 48-53 cm
Kleine Jager: 41-46 cm
Middelste Jager: 50 cm
Grote jager: 58 cm
(www.soortenbank.nl)
Waarom de Kleinste Jager groter is dat de Kleine jager weet ik niet. Ik denk dat de Kleinste Jager eerder ontdekt is dan de Kleine Jager.
Dat zou me meer dan 1000 euro kosten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:06 schreef Lienekien het volgende:
Editen??!
Maar, maar, maar... Waarom?!quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zou me meer dan 1000 euro kosten.![]()
Noem jij je eigen afstudeerscriptie prutswerk? Man, ik ben zó trots op mijn scriptie, dat ik ervan sta te kijken dat ik zoiets geproduceerd heb!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:56 schreef thaleia het volgende:
Het is toch ook geen proefschrift? Dit is toch alleen nog maar de afstudeerscriptie? Als ik zo eens bedenk op wat voor prutswerk ikzelf en vrienden zijn afgestudeerd lijkt een peperdure professionele editor inhuren mij ernstig buiten proporties.
Tijdens mijn tweede solliciatiegesprek werd ik even getest op bereidwilligheid tot het passeren van ongeoorloofde acten. De compagnons zeiden bloedserieus tegen me dat zo nu en dan de wet maar later gecheckt moest worden. Ik heb toen gezegd dat dit dan niet de baan was waarnaar ik zocht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:28 schreef k_man het volgende:
Ah, vastgoed. De mogelijkheden tot onethisch gedrag zijn schier eindeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |