abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 november 2007 @ 22:48:37 #51
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_54538883
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:39 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat je valt op je eigen geslacht ipv op het andere lijkt me een zeer wezenlijk verschil.
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:08 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het gaat om iets heel wezenlijks: de voortplanting...
Maar de nota heeft als hoofddoel de sociale acceptatie van homo's onder de Nederlandse bevolking. ik zie niet zo waarom het vallen op het eigen geslacht een wezenlijk verschil is om iemand wel of niet te accepteren in de samenleving.
En het voortplantingsverschil vind ik ook eigenlijk wel kul, aangezien heterostellen tegenwoordig ook niet altijd voor kinderen kiezen en homostellen tegenwoordig (soms) wel.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_54539897
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

[..]

Maar de nota heeft als hoofddoel de sociale acceptatie van homo's onder de Nederlandse bevolking. ik zie niet zo waarom het vallen op het eigen geslacht een wezenlijk verschil is om iemand wel of niet te accepteren in de samenleving.
En het voortplantingsverschil vind ik ook eigenlijk wel kul, aangezien heterostellen tegenwoordig ook niet altijd voor kinderen kiezen en homostellen tegenwoordig (soms) wel.
Hoho ik wijs er slechts op dat er verschillen zijn. Ik zeg helemaal niet dat die verschillen een verschillende benadering rechtvaardigen. Ik ben integendeel de mening toegedaan dat rechten gelden voor eenieder, ongeacht de verschillen. Dat zou ook mooi zijn, rechten die alleen voor je eigen groep gelden...

Verder misken je het gewicht van het - biologisch - ouderschap, maar ik denk niet dat het hier de plaats is daar uitgebreid over te discussieren.
  zondag 11 november 2007 @ 23:35:42 #53
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54540035
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:08 schreef liefie_ het volgende:
Dat stuk heeft dus gewoon totaal niets met vinden te maken
Dat is geen mening of zo, dat is
Dat is dan gewoon onzin.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_54540148
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:35 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat is dan gewoon onzin.
Want? Kom dan ergens mee ipv het onzin noemen

Waarom zouden alle homos bepaalde karaktereigenschappen hebben?
En kun je dat bewijzen?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zondag 11 november 2007 @ 23:46:21 #55
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54540274
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:40 schreef liefie_ het volgende:
Want? Kom dan ergens mee ipv het onzin noemen

Waarom zouden alle homos bepaalde karaktereigenschappen hebben?
En kun je dat bewijzen?
Dat zeg ik dus niet. Ik zeg dat er bepaalde karaktereigenschappen zijn die je alleen onder bepaalde homo's tegenkomt. Niet onder alle homo's dus. En in die zin zijn ze onderscheidend van de rest van de bevolking.
pi_54540376
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:46 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus niet. Ik zeg dat er bepaalde karaktereigenschappen zijn die je alleen onder bepaalde homo's tegenkomt. Niet onder alle homo's dus. En in die zin zijn ze onderscheidend van de rest van de bevolking.
Welke karaktereigenschappen hebben bepaalde homo's dan die verder niemand heeft? Ben ik wel benieuwd naar.
pi_54540409
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:46 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Echt je hebt een ontzettend wazige manier van discussieren
Misschien moet je dit soort posts toevoegen aan de posts waarin je alleen maar 'vind je?' 'onzin' post scheelt tijd en is duidelijker maar ja

Dat een bepaald procent eigenschappen deelt is geen reden om ze anders te behandelen (en het is alleen maar logisch, als je een grote groep mensen hebt dan zullen er vast een stel dezelfde eigenschappen delen)
En daardoor onderscheiden ze zich toch niet van de rest van de bevolking? Daar zul je ook mensen aantreffen met de zelfde eigenschappen
En al was dat niet, dan is het nog geen reden om ze anders te behandelen
  maandag 12 november 2007 @ 00:03:43 #58
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54540631
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:51 schreef SCH het volgende:
Welke karaktereigenschappen hebben bepaalde homo's dan die verder niemand heeft? Ben ik wel benieuwd naar.
Nou, je kent vast het type "verwijfde binnenhuisarchitect" wel. Need I say more?
  maandag 12 november 2007 @ 00:06:34 #59
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54540681
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:52 schreef liefie_ het volgende:
Dat een bepaald procent eigenschappen deelt is geen reden om ze anders te behandelen (en het is alleen maar logisch, als je een grote groep mensen hebt dan zullen er vast een stel dezelfde eigenschappen delen)
En daardoor onderscheiden ze zich toch niet van de rest van de bevolking? Daar zul je ook mensen aantreffen met de zelfde eigenschappen
En al was dat niet, dan is het nog geen reden om ze anders te behandelen
Ik zeg ook niet dat het reden is om ze anders te behandelen. Wel dat een deel van de homo's niet alleen anders in bed is maar zich ook in andere situaties heel anders gedraagt dan de heteroman. En een andere groep is weer niet te onderscheiden van hetero's.

Maar zo simpel als: "er is alleen maar een verschil in seksuele voorkeur" is het nu eenmaal niet.
pi_54540763
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:03 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nou, je kent vast het type "verwijfde binnenhuisarchitect" wel. Need I say more?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Je had het over karaktereigenschappen, niet over types.
pi_54540778
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:06 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het reden is om ze anders te behandelen. Wel dat een deel van de homo's niet alleen anders in bed is maar zich ook in andere situaties heel anders gedraagt dan de heteroman. En een andere groep is weer niet te onderscheiden van hetero's.

Maar zo simpel als: "er is alleen maar een verschil in seksuele voorkeur" is het nu eenmaal niet.
Er is net zo'n grote variatie onder homosexuele mannen qua eigenschappen en "types" als onder hetero mannen
Behalve een verschil in sexuele voorkeur is er dus verder geen eenduidig verschil aan te duiden
En je type verwijfde binnenhuis architect is ook gewoon maar een stereotype
  maandag 12 november 2007 @ 00:26:41 #62
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_54541022
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:11 schreef liefie_ het volgende:
Er is net zo'n grote variatie onder homosexuele mannen qua eigenschappen en "types" als onder hetero mannen
Prima.
quote:
Behalve een verschil in sexuele voorkeur is er dus verder geen eenduidig verschil aan te duiden
Eenduidig misschien niet. Maar er zijjn wel kenmerken die bepaalde homomannen hebben die heteromannen absoluut niet hebben.
quote:
En je type verwijfde binnenhuis architect is ook gewoon maar een stereotype
Nee hoor, ik ken er een aantal.
pi_54541077
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:26 schreef PJORourke het volgende:
Eenduidig misschien niet. Maar er zijjn wel kenmerken die bepaalde homomannen hebben die heteromannen absoluut niet hebben.
Dat vraag ik me af. Ik denk niet dat dat zo is namelijk. Of er wordt van de heteromannen die die kenmerken wel hebben, standaard gezegd dat ze nog uit de kast moeten komen.
quote:
Ik ook. Maar toevallig ken ik er ook die exact hetzelfde zijn en hetero pretenderen te zijn.
pi_54541143
quote:

[..]

Prima.
[..]
Sterke reactie weer
quote:
[..]
Wat dan?
quote:
Hierbij verwijs ik je door naar de post van SCH
pi_54541218
Hoog tijd dat er eens serieuzer naar gekeken wordt
bye
pi_54541271
quote:
Noem ze eens?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')