Maar is dat niet precies wat ze willen ? Publiciteit in andere populaire programma's. Mensen gaan toch weer eens kijken en dus hogere kijkcijfers. Zie ook van de week. Er is weer eens geweld en er is een kijkcijferrecord.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:50 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Geloof me, ze gebruiken het niet maar bewaren het wel....zoiets heeft namelijk alleen nieuwswaarde als er heel veel van komen..en naar verschillende media..pas als ze een flinke stapel hebben gaan ze vergaderen of ze er iets mee gaan doen en hoe..![]()
Knap van je dat je dat geduld nog kan opbrengenquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:57 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor de waarheid..
Fons 'Nog een keer geweld in de kooi en het is afgelopen' van Westerloo ook een prettige nachtrust gehad? Lekker gedroomd over vrede op aarde en money in the bank?quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:56 schreef kit2u het volgende:
Goeiemorgen John de Mol.
Jij ook lekker geslapen?
Zal toch wel gewetenloze hufter.
Welnee, er is immers niets gebeurd. Amanda en Nadia hebben Lieke een beetje zitten pesten en toen Lieke en Huub het zat waren zijn ze gevlucht naar de MBR. Veilig bij Japie in bedquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
We zullen vandaag wel weer een ingestudeerd 'Brian-als-heilige' stukje voor de kiezen krijgen, wellicht met tranen, bestemd voor de uitzending.
Ik snap al die commotie niet zo. Alles wordt toch gescript?quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:56 schreef kit2u het volgende:
Goeiemorgen John de Mol.
Jij ook lekker geslapen?
Zal toch wel gewetenloze hufter.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:03 schreef Lobasca het volgende:
Het meest misselijk word ik nog van mezelf, dat ik er naar kijk en er over post..
Aan dit soort shitreacties hebben we helemaal niks...die gaan meteen de prullenbak in...en terechtquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:02 schreef kit2u het volgende:
De wapenindustrie maakt ook kalashnikovs met kinderhandgrepen special voor kindsoldaatjes.
Dat had toch zo een idee van jou kunnen zijn John.
Of was jij het ook ? Zieke bastaard.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:03 schreef Lobasca het volgende:
Het meest misselijk word ik nog van mezelf, dat ik er naar kijk en er over post..
Niet alles, de haat van Amanda en Nadia is niet gescript. Dat is puur natuur. Dat Brian uit zijn pan gaat en Amanda met hoop fysiek geweld onder koude douche zet is ook niet gescript is puur hoe Brian is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:03 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik snap al die commotie niet zo. Alles wordt toch gescript?
Troost jezelf, je post allang niet meer zoveel als een paar maanden terug. Je bent aan de beterende hand en aan het afkickenquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:03 schreef Lobasca het volgende:
En laten we Flens niet vergeten. Zij zal toch ook heerlijk gedroomd hebben van "Het Gouden Trio" dat zo mooi TV voor haar maakt?quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fons 'Nog een keer geweld in de kooi en het is afgelopen' van Westerloo ook een prettige nachtrust gehad? Lekker gedroomd over vrede op aarde en money in the bank?
Dat heb ik eigenlijk ook wel een beetje..daarom zou ik het dus helemaal niet zo heel erg vinden als Huub de poort uit zou lopen...einde Huub..einde DGK!quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:03 schreef Lobasca het volgende:
Voor mij hoeft DGK niet op te houden. Als B en A eruit zijn dan is er weer hoop voor DGKquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:09 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk ook wel een beetje..daarom zou ik het dus helemaal niet zo heel erg vinden als Huub de poort uit zou lopen...einde Huub..einde DGK!![]()
Skattie...ik had er een knipoog boven gezet!quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee muts, van mezelf
Ik snap mezelf niet.![]()
Weet ik toch, dat zag ik!!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Skattie...ik had er een knipoog boven gezet!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |