abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 10:11:04 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_54500262
Goedemorgen

Tenenkrommend zoals die 2 wijven bezig zijn, ik had er allang een gehoekt. Bekijk het fikmpje en kots ze.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51935&sess=2832
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54500278
Zullen Huub en die smerige rat vanavond nog gaan optreden. ?
De zaak waar ze gaan optreden bombarderen met mails lijkt me een goed idee.
Brian moet het ziekenhuis in, weg met die crimineel.
  zaterdag 10 november 2007 @ 10:13:34 #153
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54500295
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:01 schreef petraa het volgende:
Zou dit de dag worden waarop Brian exit gaat, of wordt het tapijt waar alles onder wordt geschoven nu nog groter!!!
Dus dat ja
pi_54500369
Gisteravond toen de film begon en Amanda en Nadia maar doorgingen en Brian in het hoekje van de bank zat te wachten tot het los zou gaan.. heb ik de streams uitgezet. Het was net als bij de 6-2 situatie.. je kon er op wachten! De FEBO is op het moment zó ontzettend fout bezig.. te walgelijk voor woorden!! Het niet bestraffen van Brian's agressie is nu een vrijkaartje geworden om elkaar weer te gaan uitlokken net zolang totdat er binnenkort écht iemand gewond raakt!
pi_54500387
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:12 schreef neehe het volgende:
Zullen Huub en die smerige rat vanavond nog gaan optreden. ?
De zaak waar ze gaan optreden bombarderen met mails lijkt me een goed idee.
Brian moet het ziekenhuis in, weg met die crimineel.
Zielig dit soort oproepjes!!
pi_54500398
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen

Tenenkrommend zoals die 2 wijven bezig zijn, ik had er allang een gehoekt. Bekijk het fikmpje en kots ze.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51935&sess=2832
Je wilt niet weten wat ik hen (vooral die vieze nep-Nadia) toewens op deze vroege morgen........

Ik hoop echt dat ze ooit veroordeelt wordt tot het kopen van al haar spullen in low-buget-winkels, dat zou een erge straf voor haar zijn.
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 10:33:34 #157
135305 beequeen
Lost.
pi_54500505
Hier krijg ik inmiddels ook grijze haren van.

09:21 - Trio in Master Bedroom

Het was een nare avond voor Lieke. Alle Miljonairs hebben zich op haar gestort, zelfs Huub. Althans… hij zat erbij en keek ernaar. Dat is misschien wel even erg als mee bashen met de rest. Toch lijken de exen het weer te hebben bijgelegd. En hoe?! Innig in elkaar verstrengeld liggen de twee naast hun grote vriend Jaap in bed. Hopelijk geeft de Miljonair hen genoeg warmte, want het wordt weer een kille herfstdag vandaag.

Bronvermelding lijkt me overbodig.
― Mark Twain
pi_54500535
Die twee kuttekoppen hebben Lieke UREN lopen tergen en als Lieke uiteindelijk Nadia haar pols vasthoudt als die voor de tigste keer met haar hand voor het gezicht van Lieke irritant loopt te doen dan vinden Brian en Dennis het nodig om in te grijpen...

Huub deed al die uren niks anders dan naast Lieke zitten...op het moment dat Dennis en Brian zich er mee gaan bemoeien doet Huub dat dus ook..

Ik eis dat Brian en Amanda het huis verlaten vanwege voortdurende intimidatie en agressie...zij verkloten mijn programma..

Met zijn allen naar dat huis vind ik geen goed idee..dat leidt onherroeplijk tot agressie..

De media inschakelen vind ik een beter idee...de redaktie denkt de dienst uit te kunnen maken omdat zij het programma maken..maar daar gaan ze de fout in..ze maken dit programma voor ons...de uitzendingen zijn er voor ons én de strams zijn er ook voor ons..als zij denken gebeurtenissen onder het tapijt te kunnen vegen moeten wij ze daar weer onder vandaan halen...

Dus...brieven/mails schrijven naar media....schrijf wat je hebt gezien..wat je hebt gehoord..voeg filmpjes, geluidsfragmenten en caps toe als bewijs..laat zien dat je om dit programma geeft maar dat er gesjoemeld wordt met beelden en berichtgeving...vertel je verhaal, je ervaringen..creatief, serieus en zonder te schelden.

Goedemorgen!
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_54500570
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:33 schreef beequeen het volgende:

Het was een nare avond voor Lieke. Alle Miljonairs hebben zich op haar gestort, zelfs Huub. Althans… hij zat erbij en keek ernaar. Dat is misschien wel even erg als mee bashen met de rest. Toch lijken de exen het weer te hebben bijgelegd. En hoe?! Innig in elkaar verstrengeld liggen de twee naast hun grote vriend Jaap in bed. Hopelijk geeft de Miljonair hen genoeg warmte, want het wordt weer een kille herfstdag vandaag.

Wat een walgelijk stukje weer van de VV
Reality is nothing but a collective hunch.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 10:40:27 #160
135305 beequeen
Lost.
pi_54500583
@Katewalker, volgens DKG site valt het allemaal reuze mee hoor, niks aan het handje, alleen een beetje plagen en vechten ho maar.

Er hangt de hele avond al wat spanning in de Villa. De Miljonairs hebben vanavond besloten om een film te gaan kijken, maar zijn ze hier wel toe in staat?
Als de film eenmaal is gestart, gaan Amanda en Nadia los op Lieke. Nadia is degene die begint met het bashen van de Hilversumse. De brunette zit de hele tijd met haar vinger een centimeter van haar gezicht haar te sarren. “Je moet me niet aanraken”, zegt de geplaagde blondine herhaaldelijk. Dan besluit de brunette steun te zoeken bij haar vriendinnetje Amanda. De twee blijven Lieke bashen. “Eerst droeg je nooit make-up en nu opeens wel, je wilt gewoon bij ons horen”, zegt Amanda op een plagerig toontje.

Dat hebben we goed gedaan...
Als Lieke besluit er even afstand van te nemen en de keuken inloopt, twijfelen haar plaaggeesten geen moment en lopen achter haar aan. De twee volgen haar overal waar ze naartoe gaat. Zelfs als Lieke naar de wc gaat, lopen de twee mee. Als de blondine en eindelijk Huub en Jaap het gebash zat zijn, besluiten de drie zich als wijste te gedragen.
Ze gaan gezamenlijk naar de Master Bedroom waar ze later met zijn drieën gaan slapen. Zijn de rollen nu omgedraaid in de Villa
?

Bronvermelding: DGKsite Nieuws.
― Mark Twain
pi_54500584
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:33 schreef beequeen het volgende:

--Einstein
pi_54500608
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:40 schreef beequeen het volgende:
@Katewalker, volgens DKG site valt het allemaal reuze mee hoor, niks aan het handje, alleen een beetje plagen en vechten ho maar.

Er hangt de hele avond al wat spanning in de Villa. De Miljonairs hebben vanavond besloten om een film te gaan kijken, maar zijn ze hier wel toe in staat?
Als de film eenmaal is gestart, gaan Amanda en Nadia los op Lieke. Nadia is degene die begint met het bashen van de Hilversumse. De brunette zit de hele tijd met haar vinger een centimeter van haar gezicht haar te sarren. “Je moet me niet aanraken”, zegt de geplaagde blondine herhaaldelijk. Dan besluit de brunette steun te zoeken bij haar vriendinnetje Amanda. De twee blijven Lieke bashen. “Eerst droeg je nooit make-up en nu opeens wel, je wilt gewoon bij ons horen”, zegt Amanda op een plagerig toontje.

Dat hebben we goed gedaan...
Als Lieke besluit er even afstand van te nemen en de keuken inloopt, twijfelen haar plaaggeesten geen moment en lopen achter haar aan. De twee volgen haar overal waar ze naartoe gaat. Zelfs als Lieke naar de wc gaat, lopen de twee mee. Als de blondine en eindelijk Huub en Jaap het gebash zat zijn, besluiten de drie zich als wijste te gedragen.
Ze gaan gezamenlijk naar de Master Bedroom waar ze later met zijn drieën gaan slapen. Zijn de rollen nu omgedraaid in de Villa
?
Okeeee...en waarom was er dan een streamlock?
--Einstein
pi_54500611
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:36 schreef Katewalker het volgende:
Die twee kuttekoppen hebben Lieke UREN lopen tergen en als Lieke uiteindelijk Nadia haar pols vasthoudt als die voor de tigste keer met haar hand voor het gezicht van Lieke irritant loopt te doen dan vinden Brian en Dennis het nodig om in te grijpen...

Huub deed al die uren niks anders dan naast Lieke zitten...op het moment dat Dennis en Brian zich er mee gaan bemoeien doet Huub dat dus ook..

Ik eis dat Brian en Amanda het huis verlaten vanwege voortdurende intimidatie en agressie...zij verkloten mijn programma..

Met zijn allen naar dat huis vind ik geen goed idee..dat leidt onherroeplijk tot agressie..

De media inschakelen vind ik een beter idee...de redaktie denkt de dienst uit te kunnen maken omdat zij het programma maken..maar daar gaan ze de fout in..ze maken dit programma voor ons...de uitzendingen zijn er voor ons én de strams zijn er ook voor ons..als zij denken gebeurtenissen onder het tapijt te kunnen vegen moeten wij ze daar weer onder vandaan halen...

Dus...brieven/mails schrijven naar media....schrijf wat je hebt gezien..wat je hebt gehoord..voeg filmpjes, geluidsfragmenten en caps toe als bewijs..laat zien dat je om dit programma geeft maar dat er gesjoemeld wordt met beelden en berichtgeving...vertel je verhaal, je ervaringen..creatief, serieus en zonder te schelden.

Goedemorgen!
Toevallig heb ik van de week het filmpje van het doucherammen, naar rtl boulevard en de telegraaf gestuurd!!!.

En je raadt het al, GEEN REAKTIE.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54500613
BQ, ik heb jouw avator even geleend. Na de exit van B en A hoop ik deze niet meer nodig te hebben.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 10:44:00 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_54500624
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:42 schreef NS het volgende:
BQ, ik heb jouw avator even geleend. Na de exit van B en A hoop ik deze niet meer nodig te hebben.
Prima, al met al duurt dat wachten wel lang maar wie weet.
― Mark Twain
pi_54500631
Hoop doet leven
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 10:45:39 #167
135305 beequeen
Lost.
pi_54500645
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:42 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Okeeee...en waarom was er dan een streamlock?
Groot vloerkleed in het hokje, jeweets.
― Mark Twain
pi_54500692
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:42 schreef petraa het volgende:

[..]

Toevallig heb ik van de week het filmpje van het doucherammen, naar rtl boulevard en de telegraaf gestuurd!!!.

En je raadt het al, GEEN REAKTIE.
Geloof me, ze gebruiken het niet maar bewaren het wel....zoiets heeft namelijk alleen nieuwswaarde als er heel veel van komen..en naar verschillende media..pas als ze een flinke stapel hebben gaan ze vergaderen of ze er iets mee gaan doen en hoe..
--Einstein
pi_54500714
ik ben wel voor een actie bij het huis.
geweld hoeft niet geschuwd te worden want daar is de regie gek op.
Maar alleen nu eens op hun gericht. Geweld(ig)!!
pi_54500718
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:50 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Geloof me, ze gebruiken het niet maar bewaren het wel....zoiets heeft namelijk alleen nieuwswaarde als er heel veel van komen..en naar verschillende media..pas als ze een flinke stapel hebben gaan ze vergaderen of ze er iets mee gaan doen en hoe..
En vaak is het dan te laat
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 10:54:41 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_54500733
quote:

[..]

Toch is het vreemd. Normaal gesproken smult ZIJONLINE van dit soort dingen maar zelfs die geven niet thuis.
― Mark Twain
  zaterdag 10 november 2007 @ 10:56:38 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54500762
Goedemorgen.
Ik heb gisteren/vannacht een beetje mee zitten lezen, af en toe. Maar ik geloof dat ik last begin te krijgen van beige-moeheid, SL-moeheid en algehele Kooi-moeheid. Same ol', same ol' . Nothing to see here, so move along people en lang leve Heiland Brian.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54500766
Goeiemorgen John de Mol.
Jij ook lekker geslapen?
Zal toch wel gewetenloze hufter.
pi_54500772
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:53 schreef NS het volgende:

[..]

En vaak is het dan te laat
Het is nooit te laat voor de waarheid..
--Einstein
pi_54500792
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:56 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb gisteren/vannacht een beetje mee zitten lezen, af en toe. Maar ik geloof dat ik last begin te krijgen van beige-moeheid, SL-moeheid en algehele Kooi-moeheid. Same ol', same ol' . Nothing to see here, so move along people en lang leve Heiland Brian.
We zullen vandaag wel weer een ingestudeerd 'Brian-als-heilige' stukje voor de kiezen krijgen, wellicht met tranen, bestemd voor de uitzending.
pi_54500800
quote:

[..]

Maar is dat niet precies wat ze willen ? Publiciteit in andere populaire programma's. Mensen gaan toch weer eens kijken en dus hogere kijkcijfers. Zie ook van de week. Er is weer eens geweld en er is een kijkcijferrecord.
Onze reactie zou juist tegenovergesteld moeten wezen. Geen aandacht aan besteden, streams niet verlengen, geen tv uitzendingen bekijken, de website niet bezoeken, ijzige stilte op de fora.
De ellende is alleen dat je dat niet voor mekaar krijgt.
pi_54500802
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:57 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Het is nooit te laat voor de waarheid..
Knap van je dat je dat geduld nog kan opbrengen
pi_54500810
Nadia.
Brian.
Amanda.

En die grafmongool van een Dennix heeft voor mij ook weer afgedaan. Wat een slappe zak om ondanks al het gebash van BAN bij hun kliek te blijven.

Gooi er gewoon een gastspeler in die aan de kant van JHL staat en hun eens flink op hun nummer gaat zetten. Ik denk dat JHL het beste alle ballen op Nadia kunnen doen, zij is daar volgens mij ontzettend gevoelig voor. En als die schijnheilige Nadia weg is, stemmen B&A vanzelf Dennix wel weg.
  zaterdag 10 november 2007 @ 11:01:04 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54500811
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:56 schreef kit2u het volgende:
Goeiemorgen John de Mol.
Jij ook lekker geslapen?
Fons 'Nog een keer geweld in de kooi en het is afgelopen' van Westerloo ook een prettige nachtrust gehad? Lekker gedroomd over vrede op aarde en money in the bank?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54500816
De wapenindustrie maakt ook kalashnikovs met kinderhandgrepen special voor kindsoldaatjes.
Dat had toch zo een idee van jou kunnen zijn John.
Of was jij het ook ? Zieke bastaard.
pi_54500819
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:59 schreef Meganog het volgende:

[..]

We zullen vandaag wel weer een ingestudeerd 'Brian-als-heilige' stukje voor de kiezen krijgen, wellicht met tranen, bestemd voor de uitzending.
Welnee, er is immers niets gebeurd. Amanda en Nadia hebben Lieke een beetje zitten pesten en toen Lieke en Huub het zat waren zijn ze gevlucht naar de MBR. Veilig bij Japie in bed
pi_54500828
Het meest misselijk word ik nog van mezelf, dat ik er naar kijk en er over post..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54500831
Ik wacht ook nog steeds *geduldig* op de exit van Brian, voor alles wat hij vorige week heeft geflikt
pi_54500838
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:56 schreef kit2u het volgende:
Goeiemorgen John de Mol.
Jij ook lekker geslapen?
Ik snap al die commotie niet zo. Alles wordt toch gescript?
pi_54500844
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:03 schreef Lobasca het volgende:
Het meest misselijk word ik nog van mezelf, dat ik er naar kijk en er over post..
pi_54500845
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:02 schreef kit2u het volgende:
De wapenindustrie maakt ook kalashnikovs met kinderhandgrepen special voor kindsoldaatjes.
Dat had toch zo een idee van jou kunnen zijn John.
Of was jij het ook ? Zieke bastaard.
Aan dit soort shitreacties hebben we helemaal niks...die gaan meteen de prullenbak in...en terecht
--Einstein
pi_54500846
quote:

Hier nog één!
pi_54500849
de redactie is ook wakker zie ik.
pi_54500854
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:03 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Ik snap al die commotie niet zo. Alles wordt toch gescript?
Niet alles, de haat van Amanda en Nadia is niet gescript. Dat is puur natuur. Dat Brian uit zijn pan gaat en Amanda met hoop fysiek geweld onder koude douche zet is ook niet gescript is puur hoe Brian is.
pi_54500867
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:04 schreef petraa het volgende:

[..]

Hier nog één!
Jij word ook misselijk van mij?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54500868
quote:
Troost jezelf, je post allang niet meer zoveel als een paar maanden terug. Je bent aan de beterende hand en aan het afkicken
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 11:07:58 #192
135305 beequeen
Lost.
pi_54500887
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Fons 'Nog een keer geweld in de kooi en het is afgelopen' van Westerloo ook een prettige nachtrust gehad? Lekker gedroomd over vrede op aarde en money in the bank?
En laten we Flens niet vergeten. Zij zal toch ook heerlijk gedroomd hebben van "Het Gouden Trio" dat zo mooi TV voor haar maakt?
― Mark Twain
pi_54500924
quote:
Dat heb ik eigenlijk ook wel een beetje..daarom zou ik het dus helemaal niet zo heel erg vinden als Huub de poort uit zou lopen...einde Huub..einde DGK!
--Einstein
pi_54500966
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:09 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Dat heb ik eigenlijk ook wel een beetje..daarom zou ik het dus helemaal niet zo heel erg vinden als Huub de poort uit zou lopen...einde Huub..einde DGK!
Voor mij hoeft DGK niet op te houden. Als B en A eruit zijn dan is er weer hoop voor DGK
pi_54500998
ah, Japio is wakker en heet zijn oogjes open.
Make my day!
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 11:14:46 #196
135305 beequeen
Lost.
pi_54500999
En wie denkt dat Flens een dikke negerin is (ik weet niet meer wie dat postte)

― Mark Twain
pi_54501035
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:06 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Jij word ook misselijk van mij?

Nee muts, van mezelf

Ik snap mezelf niet.
pi_54501064
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:16 schreef petraa het volgende:

[..]

Nee muts, van mezelf

Ik snap mezelf niet.
Skattie...ik had er een knipoog boven gezet!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54501082
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:18 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Skattie...ik had er een knipoog boven gezet!
Weet ik toch, dat zag ik!!!
pi_54501110
Even de feiten van vannacht:
1- Nadia en Amanda hebben de hele film lang continu op Lieke zitten bashen. Wel/ Niet aanraken, handen voor Lieke haar ogen zodat ze de film niet kon volgen etc. Lieke bleef daar opvallen rustig onder. Het enig wat Lieke zei wat "Nadia, niet aanraken".
2-Toen Huub zich er mee ging bemoeien, met de opmerking "raak haar niet aan", ging het los.
3-De eerste die fysiek handtastelijk werd, wat Dennis. Hij begon Huub aan te raken.
4-En natuurlijk zat Brian direct weer aan Lieke haar pols/arm.
5-Hierna direct een streamlock van een paar uur. Wat daar gebeurt is kunnen we alleen maar gokken.
6-Na de streamlock bleek dat Huub, Lieke en Jaap met zijn 3en in de MB gingen slapen.

Iets vergeten?
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')