Oh boehoe en snotter. Als je openlijk gaat verklaren dat je struikelt over een kleedje en daardoor je vingers breekt ben je wel erg zielig hoor. Dan werk je hier toch aan mee?quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:28 schreef Kapotstok het volgende:
[..]
Ja, maar dan ligt ze er wel uit.
Brian mag alles, maar Lieke en Huub niets.
2 tegen 1 en dan uren achter elkaar..maar nu je het zegt..quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:14 schreef Py het volgende:
[..]
Lieke heeft het patent op quasi onschuldig aanraken om anderen het bloed onder de nagels vandaan te halen. Koekjes van eigen deeg zijn zoet van wraak.![]()
En als het ze niet bevalt, ...![]()
John de Mol heeft zijn hele kantoor waar hij van 's morgens heel vroeg tot 's avonds heel laat verblijft volhangen met monitoren....en die staan altijd AAN....die kan kan niet zonder beelden...hij is een voyeur pur sang....quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:33 schreef Katewalker het volgende:
[..]
En jij denkt dat John de Mol naar de streams kijkt? Die ziet misschien heel af en toe een tv uitzending en krijgt wat papieren toe gestuurd..
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Even voor de duidelijkheid...dit heeft dus UREN geduurd..eerst in de masterbedroom en daarna in de huiskamer..
Uren..moet je je voor stellen dat je uren vlak bij je oor uitgescholden wordt door twee kuttekoppen..dat je UREN getreiterd wordt met vingers richting oog...vuistjes voor je gezicht..over je haar ge-aaid..over je wang gestreeld..je hand aantikken..en weer die vinger richting oog en weer die aai over je bol...en maar getetter horen over hoe slecht en lelijk je bent..
Wat doe jij dan..?
Echt? Waar zei hij dat dan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:34 schreef miesy het volgende:
huub zij gisteren dat hij zeker wist te zijn dat er iemand exit zou gaan.denk dat hij echt geen idee heeft hoe oneerlijk het er in werkelijk aan toe gaat,
want degene die WEER lichamelijk geweld heeft gepleegd gaat helemaal nergens naartoe.
op deze manier kan er inderdaad maar eentje winnen, als diegene overal mee wegkomt.
lekker frustrerend zoeen pro-wifebeater brian redactie![]()
Puur uitlokking tot........quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
vergeet niet de tientallen keren dat ze alletwee met hun nagels vlak voor de ogen van lieke zaten
ook heel irritant.
snap het niet dat mentale marteling wel geoorloofd is, kan je zeker ook blijvend letsel aan over houden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:36 schreef Py het volgende:
[..]
DIt is dgk, remember. Het is de bedoeling dat je probeert medebewoners weg te werken.![]()
'Ik zit hier niet voor een zak M&M's'![]()
Dat ze het in hun eigen dimensie trekken klopt. Daarmee vond ik het erg simpel van niveau idd. Een beetje rond Lieke hangen en over steunkousen miepen, enz. enz.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:35 schreef Katewalker het volgende:
[..]
2 tegen 1 en dan uren achter elkaar..maar nu je het zegt..
Misschien hebben ze dat achter ook wel tegen die twee kuttekoppen gezegd..pak Lieke terug op haar eigen manier..prima..maar zoals we hebben gezien hebben die twee kuttekoppen Lieke "haar manier" in hun eigen gore dimensie getrokken.....het zoveelste beoordelingsfoutje van achter ...![]()
quote:
En dat is dus ook haar krachtquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:40 schreef Py het volgende:
[..]
Dat ze het in hun eigen dimensie trekken klopt. Daarmee vond ik het erg simpel van niveau idd. Een beetje rond Lieke hangen en over steunkousen miepen, enz. enz.
Als ik Lieke was geweest had ik in een scheur gelegen om die twee. Maar Lieke niet. Mevrouw kan er niet zo goed tegen dat die twee onderkruipsels haar durven aan te pakken. En daarmee laat ze haar zwakte zien, waarvan ze zelf vindt dat het haar kracht is.
Er was er maar 1 sterk hier en dat was Lieke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:40 schreef Py het volgende:
[..]
Dat ze het in hun eigen dimensie trekken klopt. Daarmee vond ik het erg simpel van niveau idd. Een beetje rond Lieke hangen en over steunkousen miepen, enz. enz.
Als ik Lieke was geweest had ik in een scheur gelegen om die twee. Maar Lieke niet. Mevrouw kan er niet zo goed tegen dat die twee onderkruipsels haar durven aan te pakken. En daarmee laat ze haar zwakte zien, waarvan ze zelf vindt dat het haar kracht is.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:39 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet hier....nadat Brian Huub hardhandig richting Dennix duwt .....Dennix zijn rechterarm naar achteren trekken om hem daarna met volle kracht richting Huub te stoten...dat is niet zomaar een vasthoud beweging die Dennix daar maakt
Huub doet niets en houdt zijn armen laag...Brian duwde Huub tegen Dennix aan
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:39 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet hier....nadat Brian Huub hardhandig richting Dennix duwt .....Dennix zijn rechterarm naar achteren trekken om hem daarna met volle kracht richting Huub te stoten...dat is niet zomaar een vasthoud beweging die Dennix daar maakt
Huub doet niets en houdt zijn armen laag...Brian duwde Huub tegen Dennix aan
Ja inderdaad, het is maar wat je er zelf van maakt. Imo laat Brian Huub er langs omdat Huub Dennis wil aanvallen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:44 schreef Sylar het volgende:
[..]
Het is niet eens duidelijk te zien. Niet zo aanstellen jij![]()
En hij helpt hem gewoon de juiste richting uit, want wat als Huub was gestruikelt over de tafel? Ik zeg 10.000 CP's voor de barmhartige Brianquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is maar wat je er zelf van maakt. Imo laat Brian Huub er langs omdat Huub Dennis wil aanvallen.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is maar wat je er zelf van maakt. Imo laat Brian Huub er langs omdat Huub Dennis wil aanvallen.
Het is misschien best op te brengen om daar aanvánkelijk om in een deuk te liggen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:40 schreef Py het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |