abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 november 2007 @ 13:09:33 #251
168951 STAP01
body and brain
pi_54502952
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:07 schreef Starlie het volgende:
Ik begin echt wurggevoelens richting Nadia te krijgen... knap dat Lieke zo rustig kan blijven ik had haar allang een stomp op haar stopcontact neusje gegeven....
Ik had gehoopt dat Lieke haar net ingeschonken hete thee 'per ongeluk' over haar hoofd liet vallen.
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54502957
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 12:56 schreef Py het volgende:
Goedemorgen middag
Wat een kinderachtig gebash gisteravond van Amanda en Nadia. Maar ze hebben Huub en Lieke er uiteindelijk toch mee over de zeik gekregen. Erg zuur natuurlijk voor de 2. Zo'n koekje van eigen deeg. Gewoon dooretteren totdat iemand opstaat en begint te duwen en trekken.
Schitterend trouwens om te lezen dat Dennis dan het eerste fysieke geweld wordt toegewezen. Agressieveling dat t is.

Wat gebeurt er veel sinds Amanda de douchewand heeft gevoeld
Ben al bijna vergeten hoe dat ook alweer kwam
Ze hebben Huub en Lieke over de zeik gekregen omdat Nadia de hele tijd met haar tengels aan Lieke zat.Lieke heeft wel 20 keer heel rustig gevraagd of zij van haar af wilde blijven.Nadia heeft aan lieke's gezicht,neus,arm,haren en handen gezeten.Hoe vaak moet je tegen iemand zeggen dat diegene van je af moet blijven????????????????????????
pi_54502986
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het Milgram experiment:
http://www.new-life.net/milgram.htm

A lesson in depravity, peer pressure, and the power of authority
En dat is het.
Exact. Wij vinden het een pover stelletje bij elkaar. Maar ga er zelf maar eens zo'n tijd zitten met een aantal mensen waarvan je weet dat ze je eruit willen hebben, zonder zelf de vrijheid te hebben om te doen wat je wilt om je te verdedigen omdat je daarvoor toestemming van anderen nodig hebt. De stress zit door heel je lijf en dat beïnvloedt je tolerantiefactor danig.

Zo. En mag dat stelletje lamlullen dan nu wakker worden en ons vermaken
pi_54502995
Brian durft zijn bed niet uit te komen.
pi_54503012
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar dan volgt er dus een streamlock omdat die paupers wél kunnen uitdelen, maar niet kunnen ontvangen.
Ja dat kennen we Brian Amanda Naad en Dennis mogen alles uitspreken zo ook over de zus van Huub. dan doen ze niks alhoewel hem verboden was het te gebruiken.
Ik neem aan dat ze ook een verbod hebben gekregen over het douche incident want ik had allang een paar keer tegen die Brian gezegd: Ja zoals jij dat met Amanda in de doche deed zo ga je met vrouwen om!
Maar niemand zegt er iets van dus het zal wel weer niet mogen
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  zaterdag 10 november 2007 @ 13:12:30 #256
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_54503014
Het is maar een spelletje. De bewoners kunnen er ieder moment uitlopen, er is niemand die ze tegenhoud. Dat het een oneerlijk spelletje is geworden is een feit, maar nogmaals, ze kiezen hier toch echt zelf voor. Sommige reacties gaan net een stukje verder dan de acties van de bewoners. Een beetje minder kan toch wel?

Ik heb wel even zitten lachen om het idee de villa te bezetten bij de volgende streamlock. Als ik uitga van de beelden van de fan-dag stonden er nou niet echt 'para-beroeps-militairen' in beeld. Dan vraag ik me af hoe de mevrouw in de rolstoel het huis in denkt te sluipen, laat staan over de muur te klimmen. Het is toch een feit dat de meeste streamers dames zijn van enige leeftijd.

En nou niet zeuren dat dit FOK is, op akties zoals deze komen Mien, Dien, Sinie, Tinie en Trijntje van class '86 graag af.

IMHO kan deze aktie hele leuke stream beelden opleveren. Misschien dat ik ze dan weer aanschaf!
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_54503048
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja je zou toch zeggen dat op het moment dat iemand van de redactie in het huis moet gaan slapen dat het tijd wordt voor een bewoner om thuis te gaan slapen. . .
Precies..

Volgens mij durven ze Amanda en/of Brian niet eens het huis uit te zetten..want die twee gaan gillen en schreeuwen verbouwen het hele huis inclusief haar bewoners..en in de week daarna kunnen ze ook nog de familie verwachten...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_54503059
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:09 schreef kybe het volgende:

[..]

Ze hebben Huub en Lieke over de zeik gekregen omdat Nadia de hele tijd met haar tengels aan Lieke zat.Lieke heeft wel 20 keer heel rustig gevraagd of zij van haar af wilde blijven.Nadia heeft aan lieke's gezicht,neus,arm,haren en handen gezeten.Hoe vaak moet je tegen iemand zeggen dat diegene van je af moet blijven????????????????????????
Lieke heeft het patent op quasi onschuldig aanraken om anderen het bloed onder de nagels vandaan te halen. Koekjes van eigen deeg zijn zoet van wraak.

En als het ze niet bevalt, ...
pi_54503061
quote:

[..]

vergeet niet de tientallen keren dat ze alletwee met hun nagels vlak voor de ogen van lieke zaten
ook heel irritant.
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_54503118
Ik vind het trouwens jammer dat tegenwoordig iedereen zijn eigen bed heeft. Ook daarmee moeten ze meer wisselen, ook van kasten, zodat niemand het gevoel kan krijgen dat het zijn/haar plekje is.. Het valt me op dat de bewoners tegenwoordig vaak naar hun bed lopen als er ruzie is of ze verdrietig zijn, dat is omdat dat hun eigen plekje is
pi_54503158
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:12 schreef Inukshuk het volgende:
Het is maar een spelletje. De bewoners kunnen er ieder moment uitlopen, er is niemand die ze tegenhoud. Dat het een oneerlijk spelletje is geworden is een feit, maar nogmaals, ze kiezen hier toch echt zelf voor. Sommige reacties gaan net een stukje verder dan de acties van de bewoners. Een beetje minder kan toch wel?

Ik heb wel even zitten lachen om het idee de villa te bezetten bij de volgende streamlock. Als ik uitga van de beelden van de fan-dag stonden er nou niet echt 'para-beroeps-militairen' in beeld. Dan vraag ik me af hoe de mevrouw in de rolstoel het huis in denkt te sluipen, laat staan over de muur te klimmen. Het is toch een feit dat de meeste streamers dames zijn van enige leeftijd.

En nou niet zeuren dat dit FOK is, op akties zoals deze komen Mien, Dien, Sinie, Tinie en Trijntje van class '86 graag af.

IMHO kan deze aktie hele leuke stream beelden opleveren. Misschien dat ik ze dan weer aanschaf!
Dat zomaar uit het huis lopen is niet zo eenvoudig als je er tienduizend voor betaald hebt!
Ik vind dat je daar wel een beetje luchtig over doet .
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_54503195
Jaap, Huub en Lieke moeten naar achter gaan en dreigen alle drie op te stappen als er geen maatregelen worden genomen
pi_54503205
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:17 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind het trouwens jammer dat tegenwoordig iedereen zijn eigen bed heeft. Ook daarmee moeten ze meer wisselen, ook van kasten, zodat niemand het gevoel kan krijgen dat het zijn/haar plekje is.. Het valt me op dat de bewoners tegenwoordig vaak naar hun bed lopen als er ruzie is of ze verdrietig zijn, dat is omdat dat hun eigen plekje is
Jij wil ze nog verder opjagen
Bruut
  Moderator zaterdag 10 november 2007 @ 13:23:23 #264
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54503230
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:12 schreef Inukshuk het volgende:
Het is toch een feit dat de meeste streamers dames zijn van enige leeftijd.
Die staan hun mannetje ook wel hoor.
Probeer op zaterdagochtend maar eens voor te dringen bij de bakker.
Da's gevaarlijker dan "hand in hand kameraden" zingen in een volle Arena.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_54503241
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:14 schreef Py het volgende:

[..]

Lieke heeft het patent op quasi onschuldig aanraken om anderen het bloed onder de nagels vandaan te halen. Koekjes van eigen deeg zijn zoet van wraak.

En als het ze niet bevalt, ...
Heb jij het wel gezien gisteravond?
pi_54503251
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 12:55 schreef Margo37 het volgende:
Van nowlive, wat je een beetje via de ramen kon volgens tijdens SL, kan er niet veel uit wijs worden

http://www.youtube.com/watch?v=uzciJn4740M&eurl=http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=214
Het is gewoon een grote knokpartij.
  zaterdag 10 november 2007 @ 13:27:11 #267
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_54503303
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:18 schreef trettie het volgende:

[..]

Dat zomaar uit het huis lopen is niet zo eenvoudig als je er tienduizend voor betaald hebt!
Ik vind dat je daar wel een beetje luchtig over doet .
Was iedereen maar iets luchtiger, je lekker laten meppen voor 10 ruggen is pas zorgelijk. Lieke had allang kut en kutter op de bek moeten timmeren. Moet jij eens kijken wat een aanbiedingen ze zal krijgen als gast in diverse talk/kook shows en spelletjes
Screw the future...
We're cold now!
pi_54503311
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:23 schreef kybe het volgende:

[..]

Heb jij het wel gezien gisteravond?
Ik krijg het idee dat je het niet met me eens bent.
  zaterdag 10 november 2007 @ 13:27:54 #269
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_54503324
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Die staan hun mannetje ook wel hoor.
Probeer op zaterdagochtend maar eens voor te dringen bij de bakker.
Da's gevaarlijker dan "hand in hand kameraden" zingen in een volle Arena.
Screw the future...
We're cold now!
pi_54503336
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:27 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Was iedereen maar iets luchtiger, je lekker laten meppen voor 10 ruggen is pas zorgelijk. Lieke had allang kut en kutter op de bek moeten timmeren. Moet jij eens kijken wat een aanbiedingen ze zal krijgen als gast in diverse talk/kook shows en spelletjes
Ja, maar dan ligt ze er wel uit.
Brian mag alles, maar Lieke en Huub niets.
pi_54503410
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:27 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Lieke had allang kut en kutter op de bek moeten timmeren.

Die namen
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_54503412
quote:

[..]

Inderdaad.

Even voor de duidelijkheid...dit heeft dus UREN geduurd..eerst in de masterbedroom en daarna in de huiskamer..

Uren..moet je je voor stellen dat je uren vlak bij je oor uitgescholden wordt door twee kuttekoppen..dat je UREN getreiterd wordt met vingers richting oog...vuistjes voor je gezicht..over je haar ge-aaid..over je wang gestreeld..je hand aantikken..en weer die vinger richting oog en weer die aai over je bol...en maar getetter horen over hoe slecht en lelijk je bent..

Wat doe jij dan..?
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  zaterdag 10 november 2007 @ 13:32:59 #273
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54503454
alles even nagelezen.
samenvatting: Gooi maar een bom op die kooi.

schandalige toestanden, zou hebben we het nog niet gezien hoor. Heel stoer met zijn drieen op Lieke.
pi_54503455
Alles wat er gebeurt is in dgk tot nu toe is toch niet zo erg, een hoop lopen maar te jammeren overal over dit soort dingen. Het is leuke tv
pi_54503469
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:31 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Inderdaad.

Even voor de duidelijkheid...dit heeft dus UREN geduurd..eerst in de masterbedroom en daarna in de huiskamer..

Uren..moet je je voor stellen dat je uren vlak bij je oor uitgescholden wordt door twee kuttekoppen..dat je UREN getreiterd wordt met vingers richting oog...vuistjes voor je gezicht..over je haar ge-aaid..over je wang gestreeld..je hand aantikken..en weer die vinger richting oog en weer die aai over je bol...en maar getetter horen over hoe slecht en lelijk je bent..

Wat doe jij dan..?
In ieder geval wat meer dan gewoon even die pols vasthouden zoals Lieke deed
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')