Ga dan ook niet janken dat je ''nazi'' genoemd wordtquote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
aawh.. ik mag het geen nikkers noemencry me a river
![]()
Dus je bent niet eens een naief gabbertje?quote:Op zondag 11 november 2007 01:30 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Neh sorry , mijn nick heb niks met mij zelf temaken.. tis gewoon mijn bij naam omdak breed en kaal ben.. en nee Partyflock , ik schijt er op.
Joh ik luister niet eens naar die stuiterbal muziek wat het overgroten deel daar luistert..quote:Op zondag 11 november 2007 01:35 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Iemand die zich beklaagt over de nikkers.
Nee, gabbertje is echt partyflockmateriaal.
Jij luistert sowieso niet.quote:Op zondag 11 november 2007 01:37 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Joh ik luister niet eens naar die stuiterbal muziek wat het overgroten deel daar luistert..
mwoah , ik baseer nikker op hun huidskleur.. waar baseer jij nazi op?quote:Op zondag 11 november 2007 01:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga dan ook niet janken dat je ''nazi'' genoemd wordt![]()
Ik heb ontopic gereageerd. Nikkers de schuld geven is inderdaad behoorlijk off.quote:Op zondag 11 november 2007 01:39 schreef kaasplankje het volgende:
offtopic?
Ben je een skinhead?quote:Op zondag 11 november 2007 01:40 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
mwoah , ik baseer nikker op hun huidskleur.. waar baseer jij nazi op?
Als je nou Skinhead oid. gebruikte , dan zou ik daar nog wel in kunnen komen , dat je dat woord gebruikt , maar nazi.. schroef je kennis eerst eens op voor dat je me dat noemt...![]()
Ja overbodige lange quote.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Ehm alles is ineens duurder geworden
ivm zogeheten grondstoffen
fuck die grondstoffen!
gvd
vieze ranzige kutregering zit ons een beetje uit te zuigen!
en niemand zegt iets of doet iets!
Alles is duurder, 10 ct tot wel 1 euro zag ik!
Gewoon omdat men opeens een te dure grondstoffen actie voert....
Waar haalt men die kul vandaan?
Eieren, melk en kaas is duurder, nou wat vreet een koei?
Gras juist!
En koeiebix...nou?
Moet om die koeiebix opeens de melk en kaas duurder..
en wat vreet een kip?
Kippebix...moet daarom een ei duurder?
We mogen zelf geen kippen houden of een koei in de tuin!
Ik vin dit niet eerlijk!
Baal ik van nu ben ik verplicht te betalen voor eieren en melk en kaas omdat ik geen kip mag hebben of een koei!
Booskijkt!
Ow ja drank is ook duurder...dat komt omdat het graan duurder werd..wat vreet een kip?
Graan ach so!
Waspoeier is ook duurder..zelfs 50 ct duurder
wat vreet waspoeder?
Niets!
en zo naait die regering maar door!
Ik hoop echt dat ze alle rotte eieren tegen hun sjees aankrijgen van de bevolking net goed!
![]()
Ik geef nikkers niet geheel de schuld van het probleem hoor , maar hun aanstellerietus en parasiet gedrag is wel degelijk een deel van het probleem.quote:Op zondag 11 november 2007 01:41 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Ik heb ontopic gereageerd. Nikkers de schuld geven is inderdaad behoorlijk off.
wįt een constatering: de negers zijn de schuld ervan dat alles duurder wordt!quote:Op zondag 11 november 2007 01:43 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Ik geef nikkers niet geheel de schuld van het probleem hoor , maar hun aanstellerietus en parasiet gedrag is wel degelijk een deel van het probleem.
Ik ben bang dat jij ook nog een lange weg te gaan hebt. Als je het over kennis hebt.quote:Op zondag 11 november 2007 01:40 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Als je nou Skinhead oid. gebruikte , dan zou ik daar nog wel in kunnen komen , dat je dat woord gebruikt , maar nazi.. schroef je kennis eerst eens op voor dat je me dat noemt...![]()
Pssst ik heb het over de hogerre belastingen en dat soort zooi. en niet alleen negers hoor. en nee ze zijn het niet alleen schuld. Ik zeg alleen dat ze er in meehelpen.quote:Op zondag 11 november 2007 01:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wįt een constatering: de negers zijn de schuld ervan dat alles duurder wordt!![]()
![]()
Dat zal ik zeker niet ontkennen , er zijn nog veel dingen die ik niet snap , begrijp en uitgevonden heb.. maar 1 ding weet ik zekerquote:Op zondag 11 november 2007 01:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij ook nog een lange weg te gaan hebt. Als je het over kennis hebt.
Sukkel.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:30 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Neh sorry , mijn nick heb niks met mij zelf temaken.. tis gewoon mijn bij naam omdak breed en kaal ben.. en nee Partyflock , ik schijt er op.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:40 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n luie donder!?quote:Op zondag 11 november 2007 02:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Genomineerd voor domste uitspraak deze nacht![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:09 schreef GoodGawd het volgende:
De rede dat alles duur word. Is door die luie donders die te lui zijn om te werken. Ze zitten alleen maar op hun luie reet te genieten van de uitkering. En wij maar betalen, stel idioten dat het zijn. Afschaffen die onzin, er is altijd wel een baantje te vinden.
En maar roepen dat de er te weinig werknemers zijn, er komen godverdomme lui uit Polen hier om de banen over te nemen. Laat eerst maar die eigen lui hier werken. Er zijn er zat die geen reet uitvoeren.
Weg met die uitkering!
Dat is inderdaad een idee. Maar jij wou net de gehele uitkering weg hebben en dat was een beetje dom.quote:Op zondag 11 november 2007 02:22 schreef GoodGawd het volgende:
"DEN HAAG - Kandidaat-lijsttrekker Rutte van de VVD wil de bijstandswet sluiten voor iedereen die niet arbeidsongeschikt is."
Kijk dat is nou goed. Niet dat ik een voorstander ben van Rutte, maar dat idee spreekt me wel aan
Nonsens!! Isegrim heeft wel degelijk gelijk.Wat je op de markt koopt is kraakvers, stond de dag ervoor nog op het land.quote:Op zondag 11 november 2007 00:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zeg luister eens even heel goed!
Ik pleur dit topic niet online om jouw gepis aan te horen capice?
Mooi
dat jij ranzig voedsel tot je wilt nemen is jouw zaak, waar het mij omgaat is dat heel nederland bijna ranzig voedsel tot zich moet t.o
die zichzelf verrijkende kutregering!
Dan moet je anders stemmen, of emigreren. Schelden helpt niet hoor.quote:Die zich geen ene reet aantrekt van de bevolking!
Wat jij hier leuterd over het wel prima vinden!
Be my guest!
Wil jij niet voor iedereen spreken?? Ik heb sinds de euro is ingevoerd mijn salaris inmiddels met 400% omhoog zien gaan.quote:man wat kan mij dat nu schelen dat jij het lekker vind en geil om rond te komen van veeeeeeeeeeeeel
mega veel minder poen dan in de gulden tijd man geil derop zou ik zeggen!
ik doe dat niet en ik mis gvd een helft aan inkomen en met mij iedereen!
Ik vraag me werkelijk af wie er hier precies stom is.quote:Dat men zo stom is om dit niet te zien en mij nog uit te maken voor pis
ja sorry
Het mag wel wat minder met je ongefundeerde gescheld hoor!! Zelden zo'n dom mens online gezien als jij. Wat een ongelooflijke stroom braaksel komt er uit jouw toetsenbord!!!quote:wat voor schorrie morrie komt er hier in dit topic dan?
gvd voor mijn part vreet jij verrotte vis man!
wtf!
Maar ontken verdomme niet dat alles duurder wordt!
Steeds weer duurder!
Want daarover wordt ik pissed off!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |