Zie hierboven.quote:Op zondag 11 november 2007 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee die mensen zijn erg rijk in dubai wat is je nu je punt dan?
Oh, dat hebben ze wel , maar veel fokkers kankeren graag op 'mensen die lui zijn en uitkering trekken'quote:Op zondag 11 november 2007 00:52 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze het allemaal zwaar hebben , er zitten ook aanstellers tussen , maar dan nog.. waarom zouden ze het niet zwaar hebben?
Oh.. kwil ze zelf wel eens zien als ze 2 kinderren hebben , 750 in de maand krijgen , en onder het schijten bloed verliezen waar je bij denkt dat het Saw 3 is. Achja.. geef het geld maar aan de nikkers die het zo slecht hebben in de achterbuurtenquote:Op zondag 11 november 2007 01:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Oh, dat hebben ze wel , maar veel fokkers kankeren graag op 'mensen die lui zijn en uitkering trekken'
Wist je dat discriminatie in de guldentijd niet zo erg was als tegenwoordig?quote:Op zondag 11 november 2007 01:09 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Oh.. kwil ze zelf wel eens zien als ze 2 kinderren hebben , 750 in de maand krijgen , en onder het schijten bloed verliezen waar je bij denkt dat het Saw 3 is. Achja.. geef het geld maar aan de nikkers die het zo slecht hebben in de achterbuurtendie hebben het veel erger , daarom zijn ze immers hier heen gekomen , omdat het ze erg is hier.(en zo heb je nog meer van die zinloze uitgaven van de regering)
![]()
Niet om het e.o.a. hoor. Maar zijn maandelijkse lasten tegenwoordig 1000 euro (sorry, ik ben er meer aan kwijt) vroeger waren mijn vaste lasten rond de 1000 gulden. Ik ben in euro's veel meer dan het dubbele gaan verdienen en natuurlijk, ook mijn leeftijd en ervaring telt hierin mee. Maar hoe dan ook ben ik er niet op achteruit gegaan, zelfs als ik het omreken en voor het plaatje wat van mijn salaris afhaal. Maar daar vergeten jullie kennelijk weer om te rekenen. 1000 euro vaste lasten dan hou je als werknemer minstens een derde over. Je hypotheek/huur mag een derde van het inkomen beslaan. Dan volgen de vaste lasten, kan nog een derde zijn en dan komen huishoudgeld en extra's.quote:Op zondag 11 november 2007 00:10 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Noem eens 3 dingen die goedkoper zijn geworden.
Kan ik je er 6 dingen tegenover zetten die duurder zijn geworden.
Tussen de oren? Nee! Op je bankrekening? Ja.
Niet minder te eten, maar wel minder te besteden.
Probeer voor de aardigheid eens in je eentje een gezin met 2 kinderen te onderhouden.
Huur.
Gas,water,elektro.
Rioolrechten.
Eten.
Kleding.
Telefoonkosten.
Vervoerskosten.
Verzekeringen.
Zorgkosten
Om te kunnen bestaan zit je al snel op 1000 euro vaste lasten per maand.
Laat staan als je auto kort word gereden of je wasmachine er mee ophoud.
Afgunst hmm.. als ik zie hoeveel geld naar die nikkers gaat , en hoeveel in dat pardon wordgepompt. denk ik bij mezelf van. laat die lui toch... ze zijn niet onze verantwoording.. ze lijken niet eens op ons... geef dat geld aan het eigen volk.. die plicht heb je nou eenmaal als land..quote:Op zondag 11 november 2007 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wist je dat discriminatie in de guldentijd niet zo erg was als tegenwoordig?
En dat komt omdat veel mensen te weinig hebben om van rond te komen, dan krijg je afgunst naar anderen die ineens bevoordeelt worden nml!
zhe-devilll ?quote:Op zondag 11 november 2007 00:52 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Wat zijn jouw plannen eigenlijk voor de toekomst? Ga jij ook Nederland verlaten?
Partyflock.nl.quote:Op zondag 11 november 2007 01:14 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Afgunst hmm.. als ik zie hoeveel geld naar die nikkers gaat , en hoeveel in dat pardon wordgepompt. denk ik bij mezelf van. laat die lui toch... ze zijn niet onze verantwoording.. ze lijken niet eens op ons... geef dat geld aan het eigen volk.. die plicht heb je nou eenmaal als land..
het is een gewaagde uitspraak , maar hij is zo van zelf sprekend en zo ontzettend waar. het eigen volk komt gewoon eerst. Als jouw kind op verzuipn licht , en er ligt nog een kind naast dat ook aan het verzuipen is , je kan er maar 1 redden.. welk zou je dan redden? Juist je eigen.
ja bejaarden ga eens werken foei!quote:Op zondag 11 november 2007 01:12 schreef kaasplankje het volgende:
die mensen moeten hun bek houden en gaan werken zhe devilll
ja ik denk van wel!quote:
Waar zou je dan graag heen willen gaan?quote:
idd ja! bejaarden moeten gewoon gaan werken, ddar ontkomen we niet aan met dit vergrijzingstempo..quote:Op zondag 11 november 2007 01:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja bejaarden ga eens werken foei!![]()
Daarom krijgt hij veel geld en jij niet, omdat hij wél snapt hoe het werkt. Of het daardoor beter gaat het nu niet overquote:Op zondag 11 november 2007 00:55 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Krijg de tering met je verantwoordelijkheid , 3 kinderren groot brengen met 750 in de maand vind ik een veel groterre prestatie dan 128.000 in de maand verdienen voor wat te praten over hoe slecht mensen het wel niet hebben. Als er nou eens verbetering kwam , dan zou ik er beter mee kunnen leven dat ze zo dik over betaald worden.
We hebben een Stormfrontgangerquote:Op zondag 11 november 2007 01:14 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Afgunst hmm.. als ik zie hoeveel geld naar die nikkers gaat , en hoeveel in dat pardon wordgepompt. denk ik bij mezelf van. laat die lui toch... ze zijn niet onze verantwoording.. ze lijken niet eens op ons... geef dat geld aan het eigen volk.. die plicht heb je nou eenmaal als land..
het is een gewaagde uitspraak , maar hij is zo van zelf sprekend en zo ontzettend waar. het eigen volk komt gewoon eerst. Als jouw kind op verzuipn licht , en er ligt nog een kind naast dat ook aan het verzuipen is , je kan er maar 1 redden.. welk zou je dan redden? Juist je eigen.
Neem er eens een kijkje. Ze hebben ook een forum. Gezien je nick en je posts hier weet ik zeker dat jij dat een leuke site zal vinden.quote:
Welnee. Geen strontfront, hij is een partyflocker maar moet dat nog ontdekken.quote:
Allemaal de schuld van die nikkers dat ik geen geld hebquote:Op zondag 11 november 2007 01:27 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Welnee. Geen strontfront, hij is een partyflocker maar moet dat nog ontdekken.
Neh sorry , mijn nick heb niks met mij zelf temaken.. tis gewoon mijn bij naam omdak breed en kaal ben.. en nee Partyflock , ik schijt er op.quote:Op zondag 11 november 2007 01:27 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Welnee. Geen strontfront, hij is een partyflocker maar moet dat nog ontdekken.
Awh.. word ik hier nu ergens verreweg uitgemaakt voor naziquote:Op zondag 11 november 2007 01:30 schreef kaasplankje het volgende:
oja dus een partyflocker is een postmoderne neonazi?![]()
''Die nikkers'' is inderdaad vrij sociaalquote:Op zondag 11 november 2007 01:32 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Awh.. word ik hier nu ergens verreweg uitgemaakt voor nazizieluuuuuuuuuuuuuug....
Iemand die zich beklaagt over de nikkers.quote:Op zondag 11 november 2007 01:30 schreef kaasplankje het volgende:
oja dus een partyflocker is een postmoderne neonazi?![]()
aawh.. ik mag het geen nikkers noemenquote:Op zondag 11 november 2007 01:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
''Die nikkers'' is inderdaad vrij sociaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |