Nou ik kom uit een economisch achtergebleven gebied, en als we het daar al zo rijk hebben..quote:Op zondag 11 november 2007 00:41 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Verbazing wekkend hoe groot Nederland kan zijn he? Hou jezelf niet voor de gek , Nederland is dan wel westers en rijk , maar dat is niet overal in Nederland zo hoor.
(Nee , ik woon niet in een achterbuurt oid. Nee , ik ben geen allochtoon oid.)
En we gaan belasting op huilen heffenquote:Op zondag 11 november 2007 00:42 schreef SeLang het volgende:
De linksen zijn aan de macht, dus
Jij denkt dat 2500 euro een zodanig exorbitant salaris is dat je daarvoor wel met je benen wijd moet?quote:
Dat is dan fijn voor jouw kerel , maar vind je het zelf niet ook on eerlijk dat de bijstands moeder(ongv. 750 euro maand inkomen) godverdomme met een hooi vork achter na gezeten word om te gaan werken , terwijl Ministers rond de 128.000 euro jaar salaris hebben en dan ook nog eens over dat soort dingen mogen beslissenquote:Op zondag 11 november 2007 00:42 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Nou ik kom uit een economisch achtergebleven gebied, en als we het daar al zo rijk hebben..
Als dat zo is, word ik morgen hoer en voer ik de éénurige werkweek in.quote:Op zondag 11 november 2007 00:45 schreef kaasplankje het volgende:
een beetje hoer vangt dat per uur ja..
eh is het niet andersom?slet!quote:Op zondag 11 november 2007 00:49 schreef Isegrim het volgende:
Is de TS jullie ook per PM aan het stalken?
Ja, dat is oneerlijk, maar laat de rest niet horen dat je vindt dat mensen met een uitkering het zwaar hebben.quote:Op zondag 11 november 2007 00:45 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Dat is dan fijn voor jouw kerel , maar vind je het zelf niet ook on eerlijk dat de bijstands moeder(ongv. 750 euro maand inkomen) godverdomme met een hooi vork achter na gezeten word om te gaan werken , terwijl Ministers rond de 128.000 euro jaar salaris hebben en dan ook nog eens over dat soort dingen mogen beslissenpathetic.
Ja want die hebben ook dezelfde verantwoordelijkheidquote:Op zondag 11 november 2007 00:45 schreef GabbertjeXXL het volgende:
[..]
Dat is dan fijn voor jouw kerel , maar vind je het zelf niet ook on eerlijk dat de bijstands moeder(ongv. 750 euro maand inkomen) godverdomme met een hooi vork achter na gezeten word om te gaan werken , terwijl Ministers rond de 128.000 euro jaar salaris hebben en dan ook nog eens over dat soort dingen mogen beslissenpathetic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niet dat ze het allemaal zwaar hebben , er zitten ook aanstellers tussen , maar dan nog.. waarom zouden ze het niet zwaar hebben?quote:Op zondag 11 november 2007 00:50 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ja, dat is oneerlijk, maar laat de rest niet horen dat je vindt dat mensen met een uitkering het zwaar hebben.
Wat zijn jouw plannen eigenlijk voor de toekomst? Ga jij ook Nederland verlaten?quote:Op zondag 11 november 2007 00:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat wil jij nog nemen dat je wakker wordt?
![]()
Niet alleen mensen met een uitkering~!quote:Op zondag 11 november 2007 00:50 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ja, dat is oneerlijk, maar laat de rest niet horen dat je vindt dat mensen met een uitkering het zwaar hebben.
quote:Op zondag 11 november 2007 00:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja want die hebben ook dezelfde verantwoordelijkheid"Moeder zijn is de grootste verantwoordelijkheid die er bestaat blablablabla..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja want die hebben ook dezelfde verantwoordelijkheidEh het merendeel op fok heeft geen werk ook zal zeggen zij van wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het merendeel heeft vast niet eens VMBO gehaald dus?
Pfff kom op zeg!men kan online zoveel beweren het zegt mij niets!//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Oh gelukkig, we hoeven ons niks van je aan te trekken.quote:Op zondag 11 november 2007 00:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eh het merendeel op fok heeft geen werk ook zal zeggen zij van wel!
Het merendeel heeft vast niet eens VMBO gehaald dus?
Pfff kom op zeg!men kan online zoveel beweren het zegt mij niets!
[..]
Ja want die hebben ook dezelfde verantwoordelijkheidKrijg de tering met je verantwoordelijkheid , 3 kinderren groot brengen met 750 in de maand vind ik een veel groterre prestatie dan 128.000 in de maand verdienen voor wat te praten over hoe slecht mensen het wel niet hebben. Als er nou eens verbetering kwam , dan zou ik er beter mee kunnen leven dat ze zo dik over betaald worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ecstatsy looooooove yeah!
Vreemd dat je zo persoonlijk aanvalt!quote:Op zondag 11 november 2007 00:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh gelukkig, we hoeven ons niks van je aan te trekken.
quote:Op zondag 11 november 2007 00:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vreemd dat je zo persoonlijk aanvalt!
In Dubai is ook alles heel duur, maar ik denk dat de inwoners het geen kutland vinden.quote:Mijn algemene stelling was dat dit land kut is omdat alles zo duur wordt nml!![]()
Nee die mensen zijn erg rijk in dubai wat is je nu je punt dan?quote:Op zondag 11 november 2007 00:57 schreef Isegrim het volgende:
[..].
[..]
In Dubai is ook alles heel duur, maar ik denk dat de inwoners het geen kutland vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |