je komt er nog wel achter!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:54 schreef broodjekipkerrie het volgende:
dan verhuis je toch naar china
ondanks dat het op sarcasme leek, meende ik het echt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je komt er nog wel achter!
Sluit je ogen maar nu je nog bij pa en ma achter de bips kunt kruipen straks he als je op jezelf woont ooit
pffffff
Volgens mij ben jij erg dom!quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Seneca het volgende:
Je leeft in een land waar de koopkracht per persoon hoger ligt dan 90% van de wereld, en NOG loop je te kankeren dat alles duur is?
Nou je overvalt ze gewoon en dan why not?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:59 schreef Aoristus het volgende:
ik ben voor moedermelk
klagen hoort er nou eenmaal bijquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Seneca het volgende:
Je leeft in een land waar de koopkracht per persoon hoger ligt dan 90% van de wereld, en NOG loop je te kankeren dat alles duur is?
precies, you tube.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou je overvalt ze gewoon en dan why not?
okquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
precies, you tube.
Je mixt het gewoon met johannesbroodpitmeel, dan kun je er zelf brood van bakken. Dat type meel kom je heel veel tegen als je de ingredienten van verpakkingen leest. Het is zelfs een E-stof geloof ik.
wat let je? We gunnen je het allemaal (toch?)quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ok
maar ik wil een koei en een kip in mijn tuin
Daarom!quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef LaZZ het volgende:
Voor de duidelijkheid, het is niet zozeer de regering die de levensmiddelen duurder maakt maar eerder de bedrijven zelf. Ze gebruiken de smoes van de 'slechte oogst' om de basisvoorzieningen duurder te maken. Bullshit dus.
Maargoed, bier is niet duurder geworden, daar zit ook graan in. Achja, Duvel is toch enige wat in mij verdwijnt.
Gegroet!
Wat ik je zeg. Eigenljk had ik het moeten onderstrepen bedenk ik me net. Bedankt voor de aanwijzing!quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Daarom!
Dus ik geloof die kutsmoes niet!
Jij moet in KLB op je tellen gaan passen. Ben je een beetje zat hier. Zie dit als een laatste waarschuwingquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:50 schreef Dibble het volgende:
fipo aids
Maar dan kan TS vast geen topics meer openen om 02.49 uur.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:13 schreef Dickbride het volgende:
Misschien moet je een andere baan nemen?
Ga boodschappen doen in Belgie kut hoer, dan kom je met hangende pootjes terugquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij erg dom!
Of je doet nooit je boodschappen en laat dit doen!
djiezusssss christ zeg!
![]()
Ik wel, je salaris stijgt wel ieder jaar maar de regering zorgt er ook weer voor dat ze dat geld wel weer afpakken en die aan 'kans'wijken geven. Wil die regering een beetje dit fiscale jaar ook nog duurder maken omdat onze economie nu goed gaat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:29 schreef LekkerWijf het volgende:
Je salaris stijgt toch ook ieder jaar.
Ik zie het probleem niet.![]()
Koop gewoon een blok, dan heb je een halve kilo voor hetzelfde geld.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:40 schreef Troubles. het volgende:
4,20 euro voor 7 plakjes kaas. Ik vind dat wel heel erg duur.![]()
Misschien moet je als je niet rijk bent, maar slim zijn?quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:40 schreef Troubles. het volgende:
...
Ja, daar heb je helemaal gelijk in en ik ben ook heel gemakszuchtig en wat is het nou voor moeite om even de schaaf over een blok kaas te halen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Koop gewoon een blok, dan heb je een halve kilo voor hetzelfde geld.
AH is slim bezig wat dat betreft, met hun gebruiksklare producten voor mensen die nog te lam zijn om zelf de kaas te snijden en kennelijk ook graag bereid zijn er flink voor te betalen.
Ik schrok ook nogal van die prijs en er gaan hier al gauw 14 plakjes per week doorheen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Misschien moet je als je niet rijk bent, maar slim zijn?
¤4.20 voor 7 plakken kaas is belachelijk. Als veel mensen niet zo onverschillig omgingen met hun geld, was er helemaal geen markt voor.
Wat zijn dat? Toch niet die lelijke klompen hè?quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:09 schreef RickoKun het volgende:
weet iemand of er nog CROQS bij de ALDI zijn? die vond ik altijd zo lekker maar de laatste tijd zie ik ze nooit meer in de schappen liggen
Inflatie is al zo oud als het Binnenhof zelfquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:21 schreef LXIV het volgende:
En de regering maar blijven ontkennen dat er inflatie is.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:21 schreef LXIV het volgende:
Klacht: Terecht!
Pas liep ik langs de draaimolen met de kleine. Die wou daar natuurlijk meteen in. Drie euro kostte me dat ritje. Drie euro!!! Dat is fl6,60!! Daar kon je vroeger de hele dag voor naar de Efteling en hield je geld over voor een frietje!
En de regering maar blijven ontkennen dat er inflatie is.
Onzin, je betaald echt geen 4,20 voor 7 plakjesquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:40 schreef Troubles. het volgende:
Op zich heb ik er niet zo'n erg in, behalve dat er wel erg veel geld naar de winkel gaat. Misschien toch eens wat vaker naar de Aldi gaan i.p.v. iedere dag met lekkere trek uit het werk naar de AH.
Maar laatst wilde ik een boterham met kaas eten en toen viel mijn oog op de prijs op de verpakking.
Zijn Franse tostis met kaas erop en erin. Hier verkoopt de Aldi ze nog.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:09 schreef RickoKun het volgende:
weet iemand of er nog CROQS bij de ALDI zijn? die vond ik altijd zo lekker maar de laatste tijd zie ik ze nooit meer in de schappen liggen
Dude, waarom zou ik hierover liegen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Onzin, je betaald echt geen 4,20 voor 7 plakjes![]()
Was de prijs per kilo? Daar gaat het om natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:29 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Dude, waarom zou ik hierover liegen?![]()
Maaslander 48+ belegen uit de versafdeling van Albert Heijn. Ga zelf maar kijken voordat je brult dat iets onzin is.
Tot 1965 was de entreeprijs één gulden! (en gratis parkeren)quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:24 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.Bij mijn weten kon je nooit voor 6 gulden 60 de Efteling in, laat staan dat je er ook nog een frietje van kon kopen.
13 euro 50. Er zaten zeven plakjes in.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was de prijs per kilo? Daar gaat het om natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Ehm alles is ineens duurder geworden
ivm zogeheten grondstoffen
fuck die grondstoffen!
gvd
vieze ranzige kutregering zit ons een beetje uit te zuigen!
en niemand zegt iets of doet iets!
Alles is duurder, 10 ct tot wel 1 euro zag ik!
Gewoon omdat men opeens een te dure grondstoffen actie voert....
Waar haalt men die kul vandaan?
Eieren, melk en kaas is duurder, nou wat vreet een koei?
Gras juist!
En koeiebix...nou?
Moet om die koeiebix opeens de melk en kaas duurder..
en wat vreet een kip?
Kippebix...moet daarom een ei duurder?
We mogen zelf geen kippen houden of een koei in de tuin!
Ik vin dit niet eerlijk!
Baal ik van nu ben ik verplicht te betalen voor eieren en melk en kaas omdat ik geen kip mag hebben of een koei!
Booskijkt!
Ow ja drank is ook duurder...dat komt omdat het graan duurder werd..wat vreet een kip?
Graan ach so!
Waspoeier is ook duurder..zelfs 50 ct duurder
wat vreet waspoeder?
Niets!
en zo naait die regering maar door!
Ik hoop echt dat ze alle rotte eieren tegen hun sjees aankrijgen van de bevolking net goed!
![]()
Nou het zijn soort van pistoletjes, alleen zit er kaas over heen *is al gesmolten* en er zit ham aan de binnenkant, en dat pleur je dan even in de oven! Zitten 2 in een verpakking!quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Toch niet die lelijke klompen hè?Maarreh, ik moet zo naar de Aldi, als je me vertelt wat het zijn, dan let ik erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |