je komt er nog wel achter!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:54 schreef broodjekipkerrie het volgende:
dan verhuis je toch naar china
ondanks dat het op sarcasme leek, meende ik het echt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je komt er nog wel achter!
Sluit je ogen maar nu je nog bij pa en ma achter de bips kunt kruipen straks he als je op jezelf woont ooit
pffffff
Volgens mij ben jij erg dom!quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Seneca het volgende:
Je leeft in een land waar de koopkracht per persoon hoger ligt dan 90% van de wereld, en NOG loop je te kankeren dat alles duur is?
Nou je overvalt ze gewoon en dan why not?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:59 schreef Aoristus het volgende:
ik ben voor moedermelk
klagen hoort er nou eenmaal bijquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Seneca het volgende:
Je leeft in een land waar de koopkracht per persoon hoger ligt dan 90% van de wereld, en NOG loop je te kankeren dat alles duur is?
precies, you tube.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou je overvalt ze gewoon en dan why not?
okquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
precies, you tube.
Je mixt het gewoon met johannesbroodpitmeel, dan kun je er zelf brood van bakken. Dat type meel kom je heel veel tegen als je de ingredienten van verpakkingen leest. Het is zelfs een E-stof geloof ik.
wat let je? We gunnen je het allemaal (toch?)quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ok
maar ik wil een koei en een kip in mijn tuin
Daarom!quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef LaZZ het volgende:
Voor de duidelijkheid, het is niet zozeer de regering die de levensmiddelen duurder maakt maar eerder de bedrijven zelf. Ze gebruiken de smoes van de 'slechte oogst' om de basisvoorzieningen duurder te maken. Bullshit dus.
Maargoed, bier is niet duurder geworden, daar zit ook graan in. Achja, Duvel is toch enige wat in mij verdwijnt.
Gegroet!
Wat ik je zeg. Eigenljk had ik het moeten onderstrepen bedenk ik me net. Bedankt voor de aanwijzing!quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Daarom!
Dus ik geloof die kutsmoes niet!
Jij moet in KLB op je tellen gaan passen. Ben je een beetje zat hier. Zie dit als een laatste waarschuwingquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:50 schreef Dibble het volgende:
fipo aids
Maar dan kan TS vast geen topics meer openen om 02.49 uur.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:13 schreef Dickbride het volgende:
Misschien moet je een andere baan nemen?
Ga boodschappen doen in Belgie kut hoer, dan kom je met hangende pootjes terugquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij erg dom!
Of je doet nooit je boodschappen en laat dit doen!
djiezusssss christ zeg!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |