quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:03 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja daarom juist. Fantaseer dan een beetje meer glamour erbij....
quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:03 schreef Sugar het volgende:
Hoor de regen slaat tegen de ruiten
Van tikkel de tokkel de tak
Hij trommelt op vensters en ruiten
En tokkelt hierboven op dak
Vandaag moet er maar iets vrolijks gebeuren, toch?
mooi zo. heb je ook t gevoel meer mens te zijn?quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:12 schreef m@x het volgende:
Ik heb voor het eerst in nachten weer een flink aantal uren geslapenStraks ook even richting winkels om wat spulletjes te kopen om het huis verder op te leuken.
Ik heb nu nog even het gevoel alsof ik onder mijn matras heb geslapen ipv er op maar dat zal zo wel wegtrekkenquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
mooi zo. heb je ook t gevoel meer mens te zijn?
althans ik hoop morgen weer een nacht door en langer te kunnen slapen
altijd leuk huisgenoten die om half 4 dronken thuiskomenen jouw wekker die om 5 uur gaat
Draaiorgelquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb nu nog even het gevoel alsof ik onder mijn matras heb geslapen ipv er op maar dat zal zo wel wegtrekkenIk heb gewoon zo vast geslapen dat ik het draaiorgel heb gemist wat hier altijd zaterdagochtend om kwart voor 9 een concert komt geven
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:21 schreef Sugar het volgende:
Vandaag lekker kliekjesdag, max.
heb maar een zwart hoeslaken gekocht en gister gebruikt voor een fotoshootquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:22 schreef PM-girl het volgende:
Ynske, heb je inmiddels een zwart laken gevonden?
Hoes is vrij klein uiteindelijk denk ik inderdaad. Ik gebruik hem met Simon, dus dan past het welquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb maar een zwart hoeslaken gekocht en gister gebruikt voor een fotoshoot
ga strakjes bij http://www.stoffenhandel.nl/ een achtergrond doek bestellen en t hoeslaken maar op bed gebruiken
klopt maar moest toch iets, t werkte wel gelukkig maar groter is wel makkelijkerquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:32 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hoes is vrij klein uiteindelijk denk ik inderdaad. Ik gebruik hem met Simon, dus dan past het wel
Oeh lekker Ynskequote:Op zaterdag 10 november 2007 10:35 schreef Ynske het volgende:
iemand een vers broodje met kaas en komkommer?
Ik zou eerst even op de markt kijken Ynske!quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb maar een zwart hoeslaken gekocht en gister gebruikt voor een fotoshoot
ga strakjes bij http://www.stoffenhandel.nl/ een achtergrond doek bestellen en t hoeslaken maar op bed gebruiken
en dr zitten 2 fotos bij waar ik helemaalvan ben
maar nu eerst de foto's van een vorige shoot afmaken en opleveren
hier op de markt is het breedste 150 en das echt te krapquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:40 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik zou eerst even op de markt kijken Ynske!Daar koop je voor een 10-15 euro vaak al een paar meter zwart stof. Ik zou er dan op letten dat het een beetje elastisch is, dat scheelt strijkwerk
Het allermooiste werkt een fluwelen doek als achtergrond, dat absorbeert het meeste licht. (ook voor een prikkie op de markt)
Als je een beetje kunt naaien werkt het prima in elk geval. Geen naad te zien.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier op de markt is het breedste 150 en das echt te krap
dan moet je alweer gaan naaien en of dat een goede optie is?
volgens mij niet, dat had ik dan wel gehoord, loop ff naar 3 toe en vraag t na voor jequote:
iddquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:44 schreef snoopy het volgende:
volgende week
quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:46 schreef lcicle het volgende:
[..]
Als je een beetje kunt naaien werkt het prima in elk geval
Geen dankquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:54 schreef Vicky het volgende:
zo hehe ik ben weer bijgelezen!
m@x, dat draaiorgel is toch hartstikke leukIk heb 'm vdandaag ook niet gehoord hoor..
Suzzieee, nog bedankt voor het tentje! Hij is echt leuk en Amber vindt m geweldig!!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Awww Suus, je mag je poesje wel vaker spammen! Wat een dropje!
Pssssttt... ikke welquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
naaien
nu serieus, heb niet eens een naaimachine
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:23 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
![]()
Ja sorry...ben nou eenmaal een doordenker![]()
quote:
Zei de user die eerst Neuk heettequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
vies menske!![]()
Ik ben heilig wat dat betreft! Zou er nooooooooooooooit op gekomen zijn![]()
Rechttoe rechtaan moet wel lukkenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
dusseh als ik je vraag of jij voor me wilt naaien, dan wil jij dat wel doen
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:47 schreef Yoni het volgende:
Wat een snoepie dat kitten![]()
Alleen 7 weken..arm beestje..die had nog lekker bij zijn mamma moeten zijn
Hmm weet ik niet eigenlijk... k ga de brave dochter uithangen en op visite bij mijn opa en daarna naar mijn oudersquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:52 schreef m@x het volgende:
Yoni, is er nog iets leuks te doen in Den Haag vanavond?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hmm weet ik niet eigenlijk... k ga de brave dochter uithangen en op visite bij mijn opa en daarna naar mijn ouders
Ja kweetut, maar goed, ik ben nog gaar van het stappen gister ook eigenlijk (5 uur thuis). Dus komt wel mooi uit ookquote:
en dan vragen ze zich steeds af waar die rare ads vandaan komenquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:08 schreef phluphy het volgende:
Getsie! Get a room!![]()
Zoiets op een speeltuinbankje kan zelfs anno 2007 niet hoor!
Ja hallo, en ik danquote:Op zondag 11 november 2007 01:19 schreef _Bar_ het volgende:
Ahum hier nog een nachtbrakster
Ben je keertje optijd klaar, wat ga ik dan doen..... ja opruimen, dus heb net heel de woonkamer en keuken op lopen ruimen![]()
Rockabella, misschien keertje een avondje zuipen afspreken![]()
![]()
Uhmm M@x jij mag natuurlijk ook meequote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:08 schreef phluphy het volgende:
Getsie! Get a room!![]()
Zoiets op een speeltuinbankje kan zelfs anno 2007 niet hoor!
ik zal beter oplettenquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:41 schreef easy-going het volgende:
en dan vragen ze zich steeds af waar die rare ads vandaan komen![]()
gezelliequote:Op zaterdag 10 november 2007 23:40 schreef m@x het volgende:
Net een gezellig avondje met Vicky achter de rug. Toch handig zo'n buurvrouw
Omdat je zo nog iets aan je zondag hebtquote:
Ja maar dat hoef ik nu juist even niet. Ik heb nu even alle vrijheid om mijn dagen met volkomen nutteloze dingen te vullen.quote:Op zondag 11 november 2007 08:22 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Omdat je zo nog iets aan je zondag hebt![]()
![]()
heel veel plezierquote:Op zondag 11 november 2007 16:58 schreef Lois het volgende:
Sterkte Diaan
Tot Eva's vreugde is het eindelijk donkerZe loopt al vanaf 7 uur te wachten tot we gaan Sint Maarten.
![]()
Ik ga zo de lampions in plastic pakken, want het komt hier met bakken uit de lucht, en dan parapluutjes mee en we gaan beginnen.
Eindelijk is het avond....
heel veel sterktequote:Op zondag 11 november 2007 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook alweer een half uur wakker...![]()
De troep is gisteren allemaal weggebracht, het was net droog op dat moment... en Glossy... wat een lieverd heb je gekocht!!!
Hmm straks in de auto om naar Dordrecht te gaan, we gaan op ziekenbezoek bij Peacemans opa, het gaat niet zo goed met hem.
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:00 schreef Syrena het volgende:
Mogguh
Gisteren tweede brief van de BD in de bus. 862 euro's is de schade van de huurtoeslagZucht.
Ik ben niet bankroet ofzo als ik het terugbetaald heb, maar voel me nog steedsdat ik me zo heb kunnen verrekenen.
En dan nu ontbijten daarna de woonst eens goed stoffen & dweilen enzo.
En morgen naar mijn vader, die me mag inwijden in de geheimen van de belastingaangifte die ik vanaf nu dus zelf ga doen (mag hij controleren).
Dank u.quote:Op maandag 12 november 2007 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
Gecondoleerd Leonieke!!
Ik hoop voor Peacemans opa dat wij ook snel dat telefoontje krijgen. Zoals hij daar ligt, een zielig hoopje mens.. mensonwaardig.
Thx E.T. Het is inderdaad wel een mooie leeftijd, maar eigenlijk is dat nog niet zo oud, hé? Als ik zie hoe mijn oma van 93 er uitziet, of de andere opa van mijn man op 86 jarige leeftijd. Die zijn gewoon nog echt goed (wat niet wil zeggen dat het opeens niet heel vlug bergaf kan gaan natuurlijk).quote:Op maandag 12 november 2007 08:26 schreef E.T. het volgende:
Gecondoleerd Leonieke.. en 80 is toch best een mooie leeftijd?
Zo is het hier ook, hij krijgt vanaf vandaag ook morfine. Het ging ook heel snel. Hij ligt alleen niet in het ziekenhuis, maar in het bejaardenhuis waar hij al woonde.quote:Op maandag 12 november 2007 08:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dank u.
Die hoop was er bij ons ook. Het ziekenhuis heeft op zondagochtend contact opgenomen met de familie met de vraag wat ze moesten doen: intensieve of morfine geven en hem een waardig einde bezorgen. De familie heeft toen voor het laatste gekozen. Hij was van de altijd fiere man veranderd in idd een zielig hoopje mens... zo compleet anders(maar ik moet toegeven dat ik blij ben dat alles nu achter de rug is... de verwerking van het verdriet is nu aan de orde)
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik was er kapot van zaterdag toen ik mijn man zag wenen tijdens de begrafenis. Zijn verdriet zien, vond ik vreselijkquote:Op maandag 12 november 2007 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Leonieke, omdat deze opa zo ver weg woont en al een beetje aan het dementeren was, heb ik hem nog maar 2 keer gezien en dus ook geen band met hem. Ik heb er daarom zelf niet zoveel moeite mee, maar ik merk wel dat het Peaceman meer doet dan hij had gedacht. En dat doet me wel wat...
Dat is ook vreselijk idd. En ja ik herken het....quote:Op maandag 12 november 2007 09:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik was er kapot van zaterdag toen ik mijn man zag wenen tijdens de begrafenis. Zijn verdriet zien, vond ik vreselijk.
Maar hij heeft een heel mooie tekst voorgelezen tijdens de mis en heeft daarna zijn 'klop' gekregen. Was bij mij eigenlijk hetzelfde, behalve dat mijn tekst op het einde van de viering kwam. Toen ik die eenmaal gelezen had, kwamen ook bij mij de tranen (je kent het wel he, je toch nog sterk willen houden omdat je nog iets moet lezen...).
quote:Op maandag 12 november 2007 09:27 schreef Sugar het volgende:
Ja, echt.
Max, hoe is het vandaag met je? Iets later wakker geworden, of werk je vandaag? Hou vol, dame.
Niet zo goed helaas. Hij blijkt ook een of andere bacterie bij zich te dragen (ik ben de naam vergeten), waardoor hij 2 weken langer in het ziekenhuis blijven moet. Hoewel hij zelf nog steeds in jaren denkt (of hoopt), merk je ook wel dat hij zich langzaam bij zijn 'lot' aan het neerleggen is. Hij komt haast niet meer overeind, wil niet meer lezen, geen televisie etc.quote:Op maandag 12 november 2007 10:48 schreef Sugar het volgende:
Yoni, hoe is het nu met je opa?
Nee joh, dat mag toch nietquote:Op maandag 12 november 2007 10:59 schreef E.T. het volgende:
m@x, heb je ook meteen zo'n illegaal dingetje voor bij je DS besteld?
En dat is dan ook bij deze gelijk het aller-allerlaatste dat ik ooit ever nog online zal schrijven over wel of niet thuis zijn. Ik word echt zwaar paranoia hiervan, maar dit is echt zo'n rotgevoel.quote:Op maandag 12 november 2007 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Goh... tof man, zo'n weekendje texel!
Totdat de buurvrouw komt vertellen dat er zaterdagavond iemand als een idioot tegen onze voordeur heeft staan schoppen in een poging die open te rappen...
Brrr... kan wel janken... Het gevoel op stel en sprong te verhuizen is zo sterk. Wat kan je hier nou tegen doen?
quote:Op maandag 12 november 2007 16:49 schreef Brighteyes het volgende:
Voor zover ik weet gebeurt het alleen bij ons.
We wonen op een t-splitsing, en dan dus de poort naast ons huis waardoor je, als je doorloopt in de staat achter ons uit komt. Alle mogelijkheden om weg te komen dus helaas...
Maar het weekendje weg was wel heel leuk. Gewoon lekker niksen samen. Nog wel cultureel verantwoord naar Ecomare en het Juttersmuseum geweest, maar verder heerlijk 's avonds steeds de boel verbouwd en matrassen op de grond gelegd en dan met het haardvuur aan een filmpje liggen kijken.
Beetje noodzaak, want het bankje zat niet echt lekker en na 1 uur kon ik geen houding meer vinden.Liggen was beter.
Het is weer goed zwart met een magenta "lok" erin... van voor is het lang en van achter erg kort... en ik heb nu ook een steiltang, is hartstikke gaaf nu mn haar erg steil.quote:Op maandag 12 november 2007 20:29 schreef Anitra het volgende:
Diaan ben benieuwd hoe je haar geworden is. Wat fijn dat het nuttig dagje was.
Mij lijkt dat ook wel tofquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
PIkzwart![]()
dat bevalt mij zo goed..... maar jouw haar klinkt ook erg gaaf. Ik vind een pony leuk, maar bij mij geen optie, ik heb een verschrikkelijke kruin waardoor ik een gordijntje krijg.
Het is hier ook niet helemaal goed gegaan BEquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
maar wel om naar bijv. Zeist oid te gaan.
Gewoon dood laten bloeden die 'vriendschap' een klein beetje begrip zou wel op zijn plaats zijn ipv zulke botte reactie's. Of vragen of ze naar jou toe komt op een avond. Dean in zijn eigen bedje en zij paffend buitenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:59 schreef Vivi het volgende:
...wat vinden jullie?
Nouja, kijk, als dat echt niet kan, dan is het wat anders, maar dan zal zij moeten zeggen "tja, dat is voor mij heel moeilijk, zou het wellicht 's avonds kunnen, dan rook ik gewoon niet zodat Dean niet last heeft van de rook". Maar het klinkt niet alsof ze met zo'n voorstel komtquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:09 schreef Vivi het volgende:
Zij werkt iddMaar ja, ze kan heus wel een keertje een (half) snipperdagje nemen neem ik aan. Als ze dat niet wil ook goed, maar daar kan ik niks aan doen toch?
En idd, dat houd dan in dat we elkaar weinig nog zullen zien
Ik kon haar vroegah al niet uitstaan want ik dacht dat ze achter mijn "vriendje"(jah, Henk ja) aanzat. Bleek later dat ie ons om en om pakte, dus toen hebben we hem gedelete en zijn samen verder gegaan. Dat smeedde in korte tijd een band, maar later bleek idd dat we toch niet zo gek veel delen. Maar ik vind het wel jamnmer als iemand zo raar reageert, terwijl ik voor mijn gevoel niet echt iets raars zeg.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Viefke, ik had ook zo`n vriendin. Ik heb het uitgemaakt
Serieus, het leverde mij alleen ergernis op en zij leek het maar niet te begrijpen. Ik heb het contact laten verwateren tot we alleen nog maar kerstkaarten sturen naar elkaar
Oh en ik ben boos joh! Ging net ff shoppen, ga m`n kaartje betalen, haal het geld uit de wisselgeldgleuf maar daar lag een laag vloeistof in. Bleek er dus gewoon iemand in te hebben gepistStond echt te janken van kwaadheid daar
Beetje late reactie, maar die lamp kan idd wel aan, maar ja, die laatje ook niet 3 dagenlang branden als je weggaat, want dat valt ook weer op.quote:Op maandag 12 november 2007 23:35 schreef Pruk het volgende:
Heb je een lamp bij de voordeur die je aan kan laten? Dat schrikt misschien nog wat extra af?
En verder wellicht nog een extra slot op de voordeur plaatsen, inbraakstrips, noem maar op?
GATVER!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Viefke, ik had ook zo`n vriendin. Ik heb het uitgemaakt
Serieus, het leverde mij alleen ergernis op en zij leek het maar niet te begrijpen. Ik heb het contact laten verwateren tot we alleen nog maar kerstkaarten sturen naar elkaar
Oh en ik ben boos joh! Ging net ff shoppen, ga m`n kaartje betalen, haal het geld uit de wisselgeldgleuf maar daar lag een laag vloeistof in. Bleek er dus gewoon iemand in te hebben gepistStond echt te janken van kwaadheid daar
Klopt Pruk, je hebt helemaal gelijk, ik dacht ook letterlijk : "Dit snapt ze pas als ze zelf een kind heeft".quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:06 schreef Pruk het volgende:
Ik ken het (en dan heb ik nog niet eens een kind). Een groot gedeelte van mijn vrienden/kennissen is nog student en dergelijke en dan merk je duidelijk de verschillen tussen de "werkenden" en de "studerenden". Ik kan me voorstellen dat dat verschil nog groter wordt op het moment dat je een kleine hebt, dan kan je gewoon minder makkelijk schuiven met je tijd.
Op een of andere manier komt het gewoon niet over wat je probeert uit te leggen, omdat ze waarschijnlijk gewoon geen flauw benul heeft wat er allemaal bij komt kijken en nog echt in haar eigen wereldje leeft. Ik heb een keer hetzelfde verwijt gehad toen ik onze verlovingsbarbecue vanaf een uur of half 6 liet beginnen, want dat was geen tijd voor kleine kinderen. Tja, daar had ik niet over nagedacht, want ik had geen kleine kinderen (nu met een klein neefje zie je ineens wat voor een gedoe dat geeft, dan ga je er wel over nadenken, met een eigen kind is dat ook zo).
Ik weet niet of je wat aan mijn verhaal hebt, maar ik zou in dit geval het gewoon laten rusten en je er zelf niet te druk over maken. Een compromis is ook niet makkelijk 1, 2, 3 te regelen in dit geval ben ik bang.
lamp op bewegingssensor?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar die lamp kan idd wel aan, maar ja, die laatje ook niet 3 dagenlang branden als je weggaat, want dat valt ook weer op.
Strips en extra sloten zitten er nu op. Het lijkt bijna zo'n cartoon-deur aan de binnenkant.
*verder leest...
lampen op tijdschakelaar? Alleen al een bordje met hier waak ik (grote lelijke enge hond er op) schijnt al af te schrikken. Je buitenlamp zou ook op een tijdschakelaar kunnen toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar die lamp kan idd wel aan, maar ja, die laatje ook niet 3 dagenlang branden als je weggaat, want dat valt ook weer op.
Strips en extra sloten zitten er nu op. Het lijkt bijna zo'n cartoon-deur aan de binnenkant.
*verder leest...
ik heb makkelijk praten, met mijn werk heb ik op de meest rare tijdstippen vrij. maar ik denk dat als ik een kantoorbaan zou hebben en maar een bepaald aantal dagen vrij op een jaar, dat ik niet zo snel voor een bijklets vrij zou gaan nemen. dan zou ik eerder vragen of we niet eens in de stad bij mijn werk tijdens lunchpauze konden afspreken of net na t werk ofzo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:09 schreef Vivi het volgende:
Zij werkt iddMaar ja, ze kan heus wel een keertje een (half) snipperdagje nemen neem ik aan. Als ze dat niet wil ook goed, maar daar kan ik niks aan doen toch?
En idd, dat houd dan in dat we elkaar weinig nog zullen zien
Ik heb aan je gedacht dit weekend.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon dood laten bloeden die 'vriendschap' een klein beetje begrip zou wel op zijn plaats zijn ipv zulke botte reactie's. Of vragen of ze naar jou toe komt op een avond. Dean in zijn eigen bedje en zij paffend buiten
Een enorme teddybeer op de bank zettenquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit me ook net te bedenken dat we wel een lamp met een sensor op zouden kunnen hangen daar.
Eens kijken wat er te vinden is van de week. Ben alleen zo bang dat ze hem slopen.
En ja, die hond... als het aan stinkie ligt is die er morgen hoor!![]()
Maar ja... het beestje moet nog wel uitgelaten worden ook, en dat gaat niet als je hele dagen werkt...
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:13 schreef Noli. het volgende:
Zulke mensen heb je helaas Viev.
En er zijn er twee types van..
1. degene die het heus wel 'ziet' en begrijpt, maar er gewoon niet aan wil en liever zichzelf boven alles stelt..
2. degene die erg bij zichzelf denken, het 'vergeten' dat je een kind hebt en er vaak gewoonweg niet bij na denkt.
Van type twee hebben wij er één in de buurt.Na dik vier jaar dacht hij er vorige week ein-de-lijk zelf eens bij na te vragen of we eerst oppas voor Wilyan en Hanne moesten regelen eer we naar z'n verjaardag kwamen.
![]()
(Normaal belt ie op: "Hee, zin om zo de stad in te gaan? Lekker stappen?" Wij: "Euh, jongen.. W & H liggen net op bed.." Hij: "*denk* *denk* *denk* "Oh ja.." )
Maar goed. In jouw geval zou ik haar even laten. Jij geeft twee keer aan waarom je het liefts doordeweek overdag wilt afspreken. Na nóg een uitleg snapt ze het nog niet.
Misschien even laten zakken en later weer 's sms'en?
Ik had je buik wel even willen zien hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Lastige Viev, ik zou eig. niet weten wat ik zou doen. Hangt een klein beetje af van hoe zwaar die vriendschap zou tellen. En als ik jouw verhaal zo lees valt dat ook wel mee.
[..]
Ik heb aan je gedacht dit weekend.Veelvuldig, toen we vaststonden midden in Den Helder. 'Zou Mous dat nou vaak hebben, als die boot leeg loopt'.
En een lamp met nachtsensor ophangen? Zodat ie dus standaard aan gaat bij de schemer en dus altijd aan is als het donker is?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*verder leest...
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:19 schreef Noli. het volgende:
Vers gekapte dames...
FOTOOOOOOOOOOO! ! ! ! ! ! !![]()
(Belana ik ben ook wel erg benieuwd naar je. Die keer(en?) dat ik je gezien heb had je je haar behoorlijk kort en had je je bril nog)
Diaan Magenta is die knalroze kleur toch? Ik heb heel lang een pluk(je) (soort vlecht) in die kleur gehad. (twijfel wel 's of ik 't niet weer gewoon zal doen.)
alleen naar onsquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja die lacht Mous, daar is niks engs aan
die bijt ie juistquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Geen killer-zeehond gezien!Als stinkie dat had geweten was hij vast gaan duiken daar.
Hij hapt naar flippers en luchtbellen, wil gewoon heel graag spelen, maar hij neemt ook wel eens een hapje duiker.quote:
BE ik ben op mn werk.... gaat dus niet lukken. Misschien donderdag, dan ben ik toch vrij en is twan naar school.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Geen killer-zeehond gezien!Als stinkie dat had geweten was hij vast gaan duiken daar.
Viev, dat Crazy Piano's verhaal... volgens mij is het iig vechten tegen de bierkaai om te hopen dat ze nog eens bijdraait. De vraag is dus echt wat voor jou 'toelaatbaar' is.
Diaan... doe eens een foto'tje?
Die foto doet het hier niet...
Ik ga m`n tentje opzetten bij de brievenbusquote:[b]Op dinsdag 13 november 2007 11:12
Ik ga je cadeautje vandaag op de bus doen bwt....het lag hier al een week
Of een opblaas- of etalagepop.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Een enorme teddybeer op de bank zetten
ik had zo'n enorme beer, die werd als wij op vakantie waren dus idd op de bank neergezet. Lampen op klok en lamellen zo dat je net niet naar binnen kon kijken maar niet geheel geslotenquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:53 schreef Noli. het volgende:
[..]
Of een opblaas- of etalagepop.![]()
Die laatste hadden ze idd bij Home alone ook toch? Op een of ander mechanisme zodat ze ook nog bewogen.![]()
* Noli. ziet het al helemaal voor zich.. Het Brinkey-huis vol met booby-traps en bewegende paspoppen..
nou....pony....quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
PIkzwart![]()
dat bevalt mij zo goed..... maar jouw haar klinkt ook erg gaaf. Ik vind een pony leuk, maar bij mij geen optie, ik heb een verschrikkelijke kruin waardoor ik een gordijntje krijg.
ik durf gewoon niet.. van lang en blond naar kort en zwart gaat mijn lef ietwat te boven.. (jaar of 10 geleden trouwens wel een keer gedaanquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:16 schreef Noli. het volgende:
Whow Belaan!
Wat stoer!(en je lijkt (van wat ik zo kan zien) idd ineens heel anders zonder bril)
Ik vind zulke kapsels zooo leuk he.. Maar ik weet dan weer niet of zo'n ponny me wel staat..
Ik moest het om de 3-4 weken verven.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:21 schreef Ynske het volgende:
Om de hoeveel tijd moet je je haren opnieuw verven om t mooi zwart te houden?
hahaha, hier dus nu donkerblond boven op de kop en rood/bruin eronderquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:28 schreef E.T. het volgende:
het ging niet eens zo zeer om het mooi zwart houden bij mij.. een blonde scheiding is nog veel vreselijker dan een donkere scheiding bij geblondeerd haar..
Die blonde scheiding lijkt dan wel 'kaal'![]()
Bij mij werd het wel vaal omdat ik echt ladingen cremespoeling gebruik.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik verf het elke 5 weken, dan vind ik het ook wel nodig. Maar volgens mij is dat ook erg afhankelijk van hoe je haar het zwarte vasthoudt. Het wordt niet vaal bij mij, maar wel wat bruiner op de één of andere manier.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat eens even de dvd-recorder leeg-kijken.
Oh, enneh... Snoop... Nu is het beter toch?
dank allemaalquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:21 schreef Ynske het volgende:
Om de hoeveel tijd moet je je haren opnieuw verven om t mooi zwart te houden?
wat zit je te kijken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw Belana!
Ik zit HNTM te kijken, je past er wel tussen zo.
Ik heb de papieren van Kern kinderopvang thuis liggen. Als je op hun site kijkt, dan klik je naar EigenNest gastouderopvang (zo heet het, volgens mij). Mijn ouders komen iedere vrijdag oppassen. En gaan daar ook zeker aan meedoen.quote:Op maandag 12 november 2007 13:06 schreef ik80 het volgende:
Is er iemand die ook viaviela of ziets dergelijks in heeft geschakeld om oppassubsiedie voor opa/oma te krijgen? ben benieuwd naar ervaringen.
Nja... Peggy wil nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:24 schreef PM-girl het volgende:
Rockabella, ik heb hier wel een bronstige dekteckel in de aanbieding!Maar ik geloof dat Peggy Sue een langhaar is toch? Pluk is een ruwhaar, maar kan wel goed waken en mensen laten schrikken.
heb je het wel eens geprobeert? want allerlei kappers beweerden dat bij mij ook, maar mijn huidige kapper (kom ik inmiddels al jaren) bewees het tegendeel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nja... Peggy wil niet(ze is idd een langhaar dwergje <3)
Belana, ik ben echt jaloers op zo'n haargroei want ik wil ook al eeuwen zo'n pony! Bij mij groeit het dus echt omhoog he...![]()
Vandaag was eigenlijk de eerste dag thuis en ik heb me wel vermaakt hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:29 schreef _Bar_ het volgende:
uhuh, maar goed ik ga eens zorgen dat maagje gevuld gaat worden, fijne avonde nog allemaal
Vermaak je je nog een beetje BE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |