Netjes hoor..quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:55 schreef DeeBee het volgende:
Annemarie Thomas, Marianne Timmer, Adje-Keulen Deelstra?
Volgens mij heeft van Gennip alleen op de 3000m en 5000m het WR gehad (ten tijde van de Olympische Spelen van Calgary, toen was ik 2 dus dat weet ik niet meer helemaal zekerquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:56 schreef MadMaster het volgende:
I.p.v. Adje zeg ik Yvonne van Gennip.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:57 schreef DeeBee het volgende:
Tonny de Jong misschien? Of nog meer old-school en zo iemand als Stien Kaiser of zo?
Ik zat toen 's nachts te kijken naar haar rood-wit-blauwe 'Goud he!'-muts...quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:59 schreef DeeBee het volgende:
Volgens mij heeft van Gennip alleen op de 3000m en 5000m het WR gehad (ten tijde van de Olympische Spelen van Calgary, toen was ik 2 dus dat weet ik niet meer helemaal zeker)...
Alleen Ans Schut kende ik niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Stien Kaiser en Ans Schut waren de andere 2 .
De meeste piano's hebben 88 toetsen, met een Ambitus van A0 tot C8, (van ''A tot c'''''), dat is een bereik van zeven octaven plus een kleine terts.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:27 schreef ScottTracy het volgende:
7?
Ik had mijn hoop eigenlijk op jou gevestigd.quote:
de lengte van de man en de lengte van de vrouw+ de standaarddeviaties in 1 oogopslag,quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik had mijn hoop eigenlijk op jou gevestigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |