maar petje af voor DeeBeequote:Op zaterdag 10 november 2007 00:16 schreef MadMaster het volgende:
Dat Qonmann dit weet is niet verwonderlijk met een schaatsmuts als avatar...
Grüss Gott !quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Freistaat Bayern is het geloof ik, die kreet komt me tenminste bekend voor...
quote:
Schaats Vraagje zo meteenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef DeeBee het volgende:
Ze hebben fantastische Bratwürst.
Argh, ik typ te lange zinnen telkens.![]()
Netjes hoor..quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:55 schreef DeeBee het volgende:
Annemarie Thomas, Marianne Timmer, Adje-Keulen Deelstra?
Volgens mij heeft van Gennip alleen op de 3000m en 5000m het WR gehad (ten tijde van de Olympische Spelen van Calgary, toen was ik 2 dus dat weet ik niet meer helemaal zekerquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:56 schreef MadMaster het volgende:
I.p.v. Adje zeg ik Yvonne van Gennip.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:57 schreef DeeBee het volgende:
Tonny de Jong misschien? Of nog meer old-school en zo iemand als Stien Kaiser of zo?
Ik zat toen 's nachts te kijken naar haar rood-wit-blauwe 'Goud he!'-muts...quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:59 schreef DeeBee het volgende:
Volgens mij heeft van Gennip alleen op de 3000m en 5000m het WR gehad (ten tijde van de Olympische Spelen van Calgary, toen was ik 2 dus dat weet ik niet meer helemaal zeker)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |