Nee, dan Huub. Die zegt gerust drie keer "Lok het maar uit. Amanda gaat wel slaan"quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:36 schreef Dreamboy het volgende:
Als Huub iemand stiekem een schopje zou geven en Huub zou zeggen dat heb ik niet gedaan dan zie ik Lieke er wel voor aan dat ze zegt ja Huub dat heb je wel gedaan.
Liek d'r stem is sowieso irritant, kan zij niks aan doen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, Lieke begon eigenlijk direct op dat irritante toontje tegen Huub te praten, doet de deur van de Chill open en gaat tekeer tegen Huub. Niet zo handig imo.
"over de zeik"?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:08 schreef schatje het volgende:
Jaap kreeg ook van de Febo te horen dat alle fora over de zeik waren over zijn 'vertrek'.
Helemaal weg? Door de poort zo naar haar huisje?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:39 schreef chufi het volgende:
Lieke loopt weg !
Dat doet hij ook, en het dan 6 keer herhalen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is in mijn visie echt Huub die iederen keer iets anders aan zit te zwengelen. Daar wordt je ook gewoon gek van.
Ze heeft weer gezopen, need I say more?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:42 schreef Disana het volgende:
Oh god, Amanda die er met haar worstebeentjes weer achteraan rent op zoek naar een rel.
Nou, niet alleen van achter hoor, die bos stro lijkt nergens op.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:43 schreef Ziet het volgende:
wat zitten amanda haar extensions raar van achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |