Deed ze vorige keer ook bij Amanda. Toen lag ze op bed te janken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:31 schreef Varen het volgende:
[..]
ik heb het ook gehoord, vond het ook niet slim
Nou, ze laten elkaar niet uitspraken. Ik wordt vaak juist gek van Lieke die om de 3 woorden van Huub weer een zijweggetje inslaat. Laat iemand uitspreken en maak daarna je punt. Maar zoals ze zelf al een keer heeft aangegeven, anders is ze het weer vergeten.... Nouja, zo belangrijk was het dan dus nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En vooral Huub die die Lieke niet laat uitpraten . En zelf tegenspreeekt dat ie dat doet .. begint een beetje op Brian te lijken
Ik denk dat Lieke buiten de Kooi de beste kansen heeft voor een positief vervolg op lange termijn met haar carriere. De rest heeft mogelijk een een klain hoogtepuntje van een paar maanden en daarna raken ze in de vergetelheidquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze pakken elkaar op elk woord ,steeds opnieuw, om gek van te worden.![]()
OMG, hoe krijgt ze het uit haar alcoholstrot.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:33 schreef rooie3 het volgende:
Amanda is er zo blij mee dat ze met Brian nooit zulke nare dingen heeft.Ze zou het niet pikken,als ze Lieke was.Lig in een deuk.
amanda vindt fysiek geweld blijkbaar minder erg dan verbaalquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:33 schreef rooie3 het volgende:
Amanda is er zo blij mee dat ze met Brian nooit zulke nare dingen heeft.Ze zou het niet pikken,als ze Lieke was.Lig in een deuk.
Absoluut!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:36 schreef Dreamboy het volgende:
Als Huub iemand stiekem een schopje zou geven en Huub zou zeggen dat heb ik niet gedaan dan zie ik Lieke er wel voor aan dat ze zegt ja Huub dat heb je wel gedaan.
Echt niet, Lieke begon eigenlijk direct op dat irritante toontje tegen Huub te praten, doet de deur van de Chill open en gaat tekeer tegen Huub. Niet zo handig imo.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:34 schreef kit2u het volgende:
Lieke begon rustig tegen Huub vanmiddag.
Huub steigert meteen als ie kritiek krijgt, kan het haantje niet tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |