Dàt vind ik toch wel fideel van jou, dat je dat dan zegt NMNSquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, dat Huub het spel van Jaap fantastisch vindt, dat siert hem. Dat is wel z'n goede kant.
Joh, geef dat kind een kans op een "come back". Ze moet zichzelf hervinden na al dit gedoe met Huub. Ik wil de Lieke wel graag zien spelen zonder Huub. Eens kijken wat ze er dan van bakt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte.
Ze mekkert alleen maar. Zielig lopen doen doe je maar lekker thuis.
waarom?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom? Laat Huub maar opzouten. Lieke kan toch ook goed het geld gebruiken?
Hij bedoelt van de andere groep.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe kan hij nu tegen Jaap zeggen "Jij krijgt hem sowieso niet meer", terwijl hij hem wel wil hebben. Dat is toch vreemd......
Haar persoonlijke geluk en het ontdekken van de essentie van het leven vindt ze belangrijker dan haar verblijf in de villa.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat Jaap de groep belazerd heeft, dus die kan fluiten naar de 10k.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe kan hij nu tegen Jaap zeggen "Jij krijgt hem sowieso niet meer", terwijl hij hem wel wil hebben. Dat is toch vreemd......
Het geld is voor een familielid.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met Huub kun je wel een lekkere discussie voeren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:21 schreef Ziet het volgende:
ik word nu echt GEK van lieke...
ze draait ALLES nu op een duscussie/ruzie... heel erg irritant
het gaat echt over niks.
Gelukkig dan was ik niet de enigequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
(Ik vond Dennis daarstraks trouwens heel eng met z'n Michael Jackson adoratie)
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die klonen van Disana worden een beetje vermoeiend
Dennix is eng, period.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
nou, die kan met elke ander toch een aardig potje discusieren hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef 2live het volgende:
[..]
Met Huub kun je wel een lekkere discussie voeren.![]()
Ik ook.. vooral die nekbeweginkjes erbij.. kippevel...quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
Als je elkaar uit laat spreken kom je al een eind verder.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef 2live het volgende:
[..]
Met Huub kun je wel een lekkere discussie voeren.![]()
Er bekroop mij ook een heel naar gevoel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |