Lieke kan alleen maar uit zichzelf redeneren, daarom valt ze ook overal over.. Van: waarom word IK hier nou buiten gehouden.. echt te zeikerig voor woorden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef schatje het volgende:
Lieke is op haar teentjes getrapt dat Jaap haar niets heeft verteld.
Die lul wordt nu op de hoogte gebracht door Naad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef STAP01 het volgende:
En wie is er heul de tijd weer niet bij....................
Hier is volgens mij nog iets anders aan de hand. Het hokje leest vermoedelijk mee met fora. Het was duidelijk dat het spel uitgespeeld was en saai werd en men heeft besloten om er een eind aan te maken. Het feit dat men Amanda helpt bij het stellen van de juiste vraag bewijst volgens mij dat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:33 schreef Desii het volgende:
[..]
jipie.....
Amanda vroeg niet de juiste vragen.... het hokje hielp..... vet irritant
Als iemand naar het hokje belt om te vragen waar een ander zijn spullen had verstopt kregen zij als antwoord:zoek het zelf maar uit.Tegen Amanda vertellen zij meteen hoe het in elkaar zit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:30 schreef Desii het volgende:
Het hokje legt de woorden in de mond van Amanda, want ze stelde niet de juiste vragen.......
Tja, Jaap is nou eenmaal Brrr niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef Donnie29 het volgende:
Het hokje sloopt hier toch mooie televisie vind ik..
Ze doen niet anders!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef Donnie29 het volgende:
Het hokje sloopt hier toch mooie televisie vind ik..
Jeeeeez, wat is het toch een loser, hij is de slaapkamer niet uit geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Natuurlijk heeft Japio het zo gedaan. Ik wist het al lang. Ik dacht nog naar jullie toe te gaan om het te zeggen. Ik wist het al heel lang !"
[ afbeelding ]
Tuurlijk, straks vertelt brrr ook dat die het al lang wist, maar wou zien of iemand anders het ook door zou hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:39 schreef STAP01 het volgende:
Ow, Dennix dacht al dat er iets aan de hand was!
sure Dennixquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Natuurlijk heeft Japio het zo gedaan. Ik wist het al lang. Ik dacht nog naar jullie toe te gaan om het te zeggen. Ik wist het al heel lang !"
[ afbeelding ]
Vandaag ook nog, als ze alleen antwoord op haar vraag hadden gegeven, had ze het nog steeds gelooft.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:42 schreef Clank het volgende:
Gisteren trapte Amanda er bíjna in zegt ze... Nou volgens mij helemáál!!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, dat kan bijna niet anders, zelf kunnen ze niks verzinnen dus nemen ze de verzonnen scripts over van de fora.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier is volgens mij nog iets anders aan de hand. Het hokje leest vermoedelijk mee met fora. Het was duidelijk dat het spel uitgespeeld was en saai werd en men heeft besloten om er een eind aan te maken. Het feit dat men Amanda helpt bij het stellen van de juiste vraag bewijst volgens mij dat.
Schijnen zij te kunnen zien aan de stand van de camera's.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:43 schreef neehe het volgende:
Wat ik zo vreemd vindt, ze weten wanneer ze off stream zijn, hoe weten ze dat ?
Ik hoorde het Brian ook al een keer zeggen, en nu zei Huub het ook weer.
Niet altijd hoor. Brian dacht van de week ook dat hij niet op de streams was en ging behoorlijk in de fout.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:43 schreef neehe het volgende:
Het verschil is alleen dat Brian dacht dat hij offcam was. En toen kwam zijn ware aard richting Amanda naar boven.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:43 schreef neehe het volgende:
Is morgen dan niet dat Lee Towers optreden?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Jullie kunnen morgen NIET naar Idols kijken, geloof me. Er zit een voleltje op mijn schouder, die dat heeft ingefluisterd".
Duidelijk ! Huub weet dus nu al wel script morgenavond gaat lopen. Ze gokken nog even "We mogen mee naar jullie optreden" maar Huub laat verder niets los.
Dat speelt zich af bij de vijver. Neem aan dat ze dat bij daglicht zullen doen om te kunnen filmen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Is morgen dan niet dat Lee Towers optreden?
De 10K mag je niet voor jezelf houden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:46 schreef chufi het volgende:
De stemming vindt toch nog steeds plaats ??
Ze kunnen Nadia toch de 10K geven , zodat ze een abortus kliniek kan bezoeken en daarna door naar de Bergman
Zeiken, smakken en jankenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:46 schreef rooie3 het volgende:
Zo nu krijgen we weer een Lieke zeik uur.
Ja, dat heb ik ook gezien, hij dacht dat er een technische storing was, dat is toch wat anders.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Brian dacht van de week ook dat hij niet op de streams was en ging behoorlijk in de fout.
tuurlijk ze hebben gewoon het script van mijn broertje gejatquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:41 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap heeft gehoord dat niemand op alle form's het meer snapte
Dus ze hebben hier wel mee gelezen.
Ja, en heel erg goed vind ik persoonlijk........ik heb wel genoten dat hij zich deze keer niet de kaas van het brood liet eten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
Dennix is weer helemaal het mannetje, hij heeft weer een kwartier TV gemaakt, eikel.
Als camera's niet actief bestuurd worden gaan in ze in een ruststand. Ze staan dan gericht op een hoek. Zodra ze zien dat alle camera's in die ruststand staan, weten ze dat ze niet op de stream zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:43 schreef neehe het volgende:
Weet ik , maar dan geeft ze het toch aan Manadia !quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:49 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
De 10K mag je niet voor jezelf houden.
ja, volgens mij ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Is morgen dan niet dat Lee Towers optreden?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Stomme gescripte kutkooi, ik zie het nog gebeuren dat Arnie Alberts als gastspeler komt, dan is de soap compleet![]()
Ik denk dat ze het zelf uitstekend in elkaar gedraaid hebben, teveel eer voor mij dus. Maar ik zou best eens een weekje mee willen lopen daar om te kijken hoe men het in elkaar steekt....quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:51 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk ze hebben gewoon het script van mijn broertje gejatNMNS- de nieuw scriptschrijver van DGK
Noppesquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:49 schreef STAP01 het volgende:
Kijk pappa en mamma Bax nou eens lekker knus zitten! Schattig hoor! Over 9 maanden een kleine, Nax!
Joh, ik denk dat Jaap genoeg mee krijgt als hij wel naar huis gaat/moet. Hij speelt gewoon voortreffelijk, dat belonen ze welquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:52 schreef Sonique het volgende:
Dus het hele spel van Jaap wordt hier naar de klote geholpen?
Wat een kut zooi, hier wordt Jaap voor de tweede keer door de Febo genaait!
Nou 5 minuten in de uitzending is al veel, als beloning mag hij zich de rest vd weekquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
Dennix is weer helemaal het mannetje, hij heeft weer een kwartier TV gemaakt, eikel.
Dat zou wel bizar zijn.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:54 schreef Prospera het volgende:
Ik hoop wel dat Jaap niet vergeet zijn 24 uur in te trekken![]()
Al die wijze lessen die ie Aman heeft gegeven ! De harde aanpak misdaad loont is zijn motto!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:53 schreef rooie3 het volgende:
Ach Brian heeft weer voor een hoop gezorgd.Nou Brian zorg maar dat je oplazerd.
Dit was ook gestuurd door het hokje hoor. Huub moest Dennix laten winnenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en heel erg goed vind ik persoonlijk........ik heb wel genoten dat hij zich deze keer niet de kaas van het brood liet eten.
In het begin was het pet, maar nu lopen ze prima, nog bedanktquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met je streams, haperen ze nog of kijk je naar de streams die ik in de vorige COS gaf?![]()
Vanaf het moment dat je jezelf hebt ontdaan van je vermomming als dgk-fan heb je niets anders gedaan dan haar de hemel in te prijzen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:53 schreef PeterNB het volgende:
Had ik hier al verteld trouwens dat Disana een TOPWIJF is ????
Ik ben nogal een stalker, en zonder Dennis moet ik toch wat ??quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je jezelf hebt ontdaan van je vermomming als dgk-fan heb je niets anders gedaan dan haar de hemel in te prijzen!
Maar je hebt gelijk ! Ik ben het met je eens.
Who's bad?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:57 schreef KimiK het volgende:
Ah! Michael Jackson had het Dennix ingefluisterd![]()
Je had veel eerder moeten stoppen als Dennis fan. Vanaf het moment dat je Peter uit Noord Branbant bent speelt ie als een tierelier.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben nogal een stalker, en zonder Dennis moet ik toch wat ??![]()
![]()
![]()
toch is dat wel zo. Hij zei het gisteren al redelijk snel dat hij zo goed als zeker wist dat Jaap niet zou gaan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:55 schreef Ziet het volgende:
wat bedoelt dennis nou?
dat we allemaal op tv kunnen zien dat hij het allang door heeft?
whahaha
heeft ie aparte camera's achter zich aan lopen dan?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Stomme gescripte kutkooi, ik zie het nog gebeuren dat Arnie Alberts als gastspeler komt, dan is de soap compleet![]()
Valt wel op he ?? Hij is in 2 dagen nog nooit zo actief geweest als de 4 maanden daarvoor !!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je had veel eerder moeten stoppen als Dennis fan. Vanaf het moment dat je Peter uit Noord Branbant bent speelt ie als een tierelier.....![]()
Nadia speelde het ook mee hoor! Liegen tegen dr vriendinnetje.,quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe. Het sukkeltje probeert Amanda uit te leggen dat hij het al lang wist. Maar Amanda is 'n keer clever ! Ze antwoord heel direct "Ik hoorde jou de verkeerde vraag stellen toen je belde. Daarom heb ik nog even overlegd bij de piano en zelf opnieuw gebeld".
Met een flinke duw in de rug van het hokje, hij kan echt nix zelf verzinnen, loser.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Valt wel op he ?? Hij is in 2 dagen nog nooit zo actief geweest als de 4 maanden daarvoor !!
(Maar het BLIJFT een loser van een nixnut !!!)
(En NB is mijn echte achternaam, ik kom uit Rotterdam)
Als je nu eens 20 was, je een vriend moest kiezen uit de mannen daar, op welke plaats zou Dennis dan staat op je lijstje? Ik zou hem echt op één zetten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met een flinke duw in de rug van het hokje, hij kan echt nix zelf verzinnen, loser.
Het zou me verbazen als er deze week nog meer actie van hem volgt, maar je weet nooit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met een flinke duw in de rug van het hokje, hij kan echt nix zelf verzinnen, loser.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
toch is dat wel zo. Hij zei het gisteren al redelijk snel dat hij zo goed als zeker wist dat Jaap niet zou gaan.
Vind haar net een schooljuf.En ze gaat steeds chagerijniger doen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:02 schreef Dark het volgende:
En toch is er iets aan Lieke dat mij mateloos irriteert
Zoals net weer tegen Jaap, met z'n dieet, ze heeft "a tone of voice that's annoying".
dat vind ik ook mooi om te zienquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, dat Huub het spel van Jaap fantastisch vindt, dat siert hem. Dat is wel z'n goede kant.
mag ik?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je nu eens 20 was, je een vriend moest kiezen uit de mannen daar, op welke plaats zou Dennis dan staat op je lijstje? Ik zou hem echt op één zetten.
Japio had alles al overlegd met het Hokje. 15 Minuten na het eerste telefoontje met Cora heeft hij door 'achter' al een mailtje naar Cora laten sturen dat alles een fake-spel was.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:04 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, volgens mij had het Hokje het geeneens door...
Ja, Jaap zou mijn beste vriend zijn met wie ik alles zou bespreken, alles van mij mocht weten, ik om advies zou vragen. Maar een relatie met hem....nee, dat zou ik dan weer niet doen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:06 schreef Desii het volgende:
[..]
mag ik?
2. Jaap
3. Huub
4. Dennis
5. Brian
eitje........... Maar Alex blijft met stip op nr. 1
Ik moet er echt niet aan denken, wat een eng mannetje zeg, brrrrrrr.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je nu eens 20 was, je een vriend moest kiezen uit de mannen daar, op welke plaats zou Dennis dan staat op je lijstje? Ik zou hem echt op één zetten.
Hun spelen het gewoon slimmer.Huub heeft zijn buien maar hij blijft veel te aardig tegen iedereen.Nooit pakt hij ze eens net zo terug als hun bij hem doen.Jaap en huub moeten gewoon harder gaan spelen en meer rake opmerkingen maken.Ze zijn veel te soft voor die tokkies.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:05 schreef kit2u het volgende:
De 4 hebben wederom een overwinningsgevoel.
Wanneer is het eens een keer andersom?
Maar waar staat hij nu op je lijstje?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken, wat een eng mannetje zeg, brrrrrrr.
Die klonen van Disana worden een beetje vermoeiendquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Valt wel op he ?? Hij is in 2 dagen nog nooit zo actief geweest als de 4 maanden daarvoor !!
Dat is een kwestie van smaak volgens mij.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zei ze dat?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:06 schreef Dreamboy het volgende:
Huub zegt Liefje tegen Lieke.
Lieke. ik ben je liefje niet.
Huub. dus dat mag ik niet meer zeggen.
Lieke. nee
Wat een mens zeg.
Zou ze tegen Jaap ook gaan zeggen ik ben je schattie niet.
Hij komt op mijn lijstje niet voor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar waar staat hij nu op je lijstje?
Ik vind Liekes reacties wel heel logisch hoor. Gisteren op de bank hoort ze nog dat ze echt een verrijking is voor z'n leven, hij van haar houdt en vandaag krijgt ze weer een partij scheldwoorden naar haar oren waar de honden geen brood van lusten. Zo wordt ze al maanden heen en weer gezwiept. Dat breekt een keer op.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:10 schreef Ziet het volgende:
[..]
zei ze dat?
ik denk dat lieke er snel uit gaat
Ik neem nog liever een lege flesquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
precies,quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind Liekes reacties wel heel logisch hoor. Gisteren op de bank hoort ze nog dat ze echt een verrijking is voor z'n leven, hij van haar houdt en vandaag krijgt ze weer een partij scheldwoorden naar haar oren waar de honden geen brood van lusten. Zo wordt ze al maanden heen en weer gezwiept. Dat breekt een keer op.
Dat gaat hem niet worden ben ik bang. Dat gunnen ze Huub niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:08 schreef Desii het volgende:
Ik hoor Huub zeggen tegen Lieke.... zou ik proberen het geld voor mijn zus te krijgen.... alleen ben ik er iets te trots en de stream ging ervan af
Ja, en hij is echt allemaal dan slimmer als ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Echt dom van Huub.Hij krijgt echt niks meer.Ze kunnen hem dan weer mooi pakken met wat hij verteld.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, dat is nu het verschil tussen Jaap en Huub. Eergisteren zei Huub tegen iedereen "tief maar op, niemand krijgt dat geld". Dus ook Jaap niet. Nu, nu het voor zijn familie is, nu mag het wel.
Waarom? Laat Huub maar opzouten. Lieke kan toch ook goed het geld gebruiken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
precies,
dus moet ze lekker naar huis gaan
Had nooit gedacht dat ik het nog eens zou zeggen, maar ik ga Dennis (vergeleken met de rest natuurlijk) toch wat meer waarderenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en heel erg goed vind ik persoonlijk........ik heb wel genoten dat hij zich deze keer niet de kaas van het brood liet eten.
Dàt vind ik toch wel fideel van jou, dat je dat dan zegt NMNSquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, dat Huub het spel van Jaap fantastisch vindt, dat siert hem. Dat is wel z'n goede kant.
Joh, geef dat kind een kans op een "come back". Ze moet zichzelf hervinden na al dit gedoe met Huub. Ik wil de Lieke wel graag zien spelen zonder Huub. Eens kijken wat ze er dan van bakt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte.
Ze mekkert alleen maar. Zielig lopen doen doe je maar lekker thuis.
waarom?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom? Laat Huub maar opzouten. Lieke kan toch ook goed het geld gebruiken?
Hij bedoelt van de andere groep.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe kan hij nu tegen Jaap zeggen "Jij krijgt hem sowieso niet meer", terwijl hij hem wel wil hebben. Dat is toch vreemd......
Haar persoonlijke geluk en het ontdekken van de essentie van het leven vindt ze belangrijker dan haar verblijf in de villa.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat Jaap de groep belazerd heeft, dus die kan fluiten naar de 10k.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe kan hij nu tegen Jaap zeggen "Jij krijgt hem sowieso niet meer", terwijl hij hem wel wil hebben. Dat is toch vreemd......
Het geld is voor een familielid.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met Huub kun je wel een lekkere discussie voeren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:21 schreef Ziet het volgende:
ik word nu echt GEK van lieke...
ze draait ALLES nu op een duscussie/ruzie... heel erg irritant
het gaat echt over niks.
Gelukkig dan was ik niet de enigequote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
(Ik vond Dennis daarstraks trouwens heel eng met z'n Michael Jackson adoratie)
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die klonen van Disana worden een beetje vermoeiend
Dennix is eng, period.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
nou, die kan met elke ander toch een aardig potje discusieren hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef 2live het volgende:
[..]
Met Huub kun je wel een lekkere discussie voeren.![]()
Ik ook.. vooral die nekbeweginkjes erbij.. kippevel...quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
Als je elkaar uit laat spreken kom je al een eind verder.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef 2live het volgende:
[..]
Met Huub kun je wel een lekkere discussie voeren.![]()
Er bekroop mij ook een heel naar gevoel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |