abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54494882
Sterft allemaal aan castratie.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_54494983
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:12 schreef DirkZz het volgende:
Vraag voor de mensen die voor PvdD stemmen:

1. Wat voor een werk doe je?
2. Wat voor opleiding heb je gehad?
Ik ben medisch-oncologisch onderzoeker op Harvard met een doctoraat in de geneeskunde. Nu ben ik wel nieuwsgierig of jij je VMBO al hebt afgerond.
Jesus saves but death prevails.
pi_54495016
Slaap Dier.nl nog niet geregistreerd?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:52:01 #104
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_54495555
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:37 schreef KosterT het volgende:
wat voor 'leven' het varken gemaakt heeft interesseerd me daarbij niks.
En dat vind ik dus een abnormale, ontzettend asociale en zieke attitude. Niets om trots op te zijn en het maakt je zeker geen verheven mens, integendeel. Het is een zeer barbaarse en verfoeilijke houding waar je je diep voor moet schamen.

Medeleven met mensen en medeleven met dieren zijn niet mutually exclusive, het gaat hand in hand. Compassie met andere levende wezens, daar gaat het om. Als je op zo'n manier over dieren denkt kun je ook nooit helemaal gezond over andere mensen denken en met ze om gaan. Daarom beginnen zo veel seriemoordenaars ook met cavia's, hamsters etc. waarna ze zich via honden, katten en vervolgens paarden e.d. opwerken naar mensen. Het gradatie-effect van pijn wat sommigen hier opvoeren gaat ook op voor crimineel en asociaal gedrag jegens andere levende wezens, van cavia tot mens.

[ Bericht 35% gewijzigd door Marble op 09-11-2007 23:57:56 ]
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 10 november 2007 @ 01:03:31 #105
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54496965
laten we dan voor een tijdje weer zelf gaan jagen op dieren
kijken of de knuffelaars dan ook liever aaien dan snaaien
het leven en de natuur zijn hard hoor
partij voor de dieren, een voorbeeld van overweldigende welvaart
laten we liever onze medemens in honger helpen

ja ik vind het ook wenselijker dat (slacht)dieren zo min mogelijk pijn lijden
maar waarom zijn die dieren-activisten altijd gelijk zo extreem?
nee, dieren zijn niet gelijk aan mensen.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  zaterdag 10 november 2007 @ 01:42:11 #106
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_54497576
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 01:03 schreef B1nulnul het volgende:
laten we liever onze medemens in honger helpen
Kom op.. rot toch op met die onzin. Jij doet geen ene fuck voor je medemens die honger lijden.

Dat de meeste dierenvrienden, dierenactivisten, etc. gemiddeld meer doen voor de medemens negeer je gerust.

Nee, jij vreet je helemaal vol en denkt geen enkele dag aan je medemens. Dat er regenwoud gekapt word en die gronden voor veevoer worden gebruikt interesseert je geen hol blijkbaar. Grond die we zouden kunnen gebruiken om onze medemens te voeden. Weet je hoeveel water verspilt raakt voor 1kg vlees? Dat is de hoeveelheid van 1 a 2 jaar lang douchen. Weet je dat in afrika op vele plekken gewacht word op schoon drinkwater? Maar tsja.. hier verspillen we het en de energie om dat om te vormen tot uiteindelijk 1kg vlees...
En al die mensen die van hun landen verdreven worden met geweld door machtige multinationals die hun land gaat gebruiken voor veevoer verbouwen. Interesseert je ook geen ene reet he?

Human Freedom, Animal Rights, One Struggle, One Fight!

Dat is niet voor niets een bekende zin binnen de dierenbeweging. De hele dierenrechtenbeweging is voortgekomen uit de burgerrechten/mensenrechtenbeweging. Het is een lijn. Een doel. Mededogen. Met je medemens. Met andere wezens op deze planeet. Zuinig zijn op deze planeet.

Je mag in ieder geval blij zijn dat er tenminste nog mensen met idealen in deze egocentrische samenleving rondlopen. HEt is nu allemaal ikke, ikke ikke en de rest kan stikken mentaliteit. We hebben amper nog iets over voor onze medemens of voor andere schepselen op deze planeet.Laat staan dat we even nadenken over onze impact op de mooie natuur die er te vinden is. De gemiddelde mens komt amper de natuur in. Bezoekjes aan bos dat gebeurd weinig. Het is werken en werken. Iedereen is druk en loopt of eigenlijk rent langs elkaar heen. Geen oog voor de ander.

Roep dus niet dat men beter hun medemens zou moeten helpen. Ga zelf eens de handen uit de mouwen steken. Doe wat en ga niet liggen luieren op de bank voor de tv of constant achter Fok! zitten om nutteloze posts te doen.

[ Bericht 20% gewijzigd door TechXP op 10-11-2007 01:48:55 ]
  zaterdag 10 november 2007 @ 01:43:30 #107
165512 MASD
Music is dead.
pi_54497595
ik ben vóór het kappen van oerbos nieuwe bomen planten en de lucht is al zuiverder.
Long live music.
pi_54497702
Ik ben een groots dierenvriend, maar dit soort clubs
Beetje inspelen op je geweten met vage plaatjes en neppe verhalen.
Mein arsch
  zaterdag 10 november 2007 @ 06:14:51 #109
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_54499358
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:37 schreef KosterT het volgende:
Het is eten man. Ik vind dieren heel leuk enzo en kan het echt niet hebben als iemand dieren mishandeld, maar die varkens worden puur gefokt voor eten en zijn toch binnen no-time door hun leven heen. En ik wil goedkoop vlees en wat voor 'leven' het varken gemaakt heeft interesseerd me daarbij niks.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_54500527
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 06:14 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
And your point is...?

Dus jij denkt dat ik me druk maak om een foto die jij plaatst omdat je voor de rest niks beters weet zodat je denkt dat ik dan mn mening voor me houd? Vind dat vrij triest.

[ Bericht 17% gewijzigd door KosterT op 10-11-2007 10:45:37 ]
pi_54500575
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:52 schreef Marble het volgende:

[..]

En dat vind ik dus een abnormale, ontzettend asociale en zieke attitude. Niets om trots op te zijn en het maakt je zeker geen verheven mens, integendeel. Het is een zeer barbaarse en verfoeilijke houding waar je je diep voor moet schamen.

Medeleven met mensen en medeleven met dieren zijn niet mutually exclusive, het gaat hand in hand. Compassie met andere levende wezens, daar gaat het om. Als je op zo'n manier over dieren denkt kun je ook nooit helemaal gezond over andere mensen denken en met ze om gaan. Daarom beginnen zo veel seriemoordenaars ook met cavia's, hamsters etc. waarna ze zich via honden, katten en vervolgens paarden e.d. opwerken naar mensen. Het gradatie-effect van pijn wat sommigen hier opvoeren gaat ook op voor crimineel en asociaal gedrag jegens andere levende wezens, van cavia tot mens.
Ik denk gewoon anders over dieren die speciaal gefokt zijn voor vlees. Als jij dat een zieke attitude noemt dan heb jij vast een hekel aan iedereen die geen biologisch vlees koopt of vegetariër is.
En de vergelijking met zo denken over dieren dus ook over mensen slaat ook als een lul op een drumstel.
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:07:44 #112
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_54504093
Maar om even terug te komen op mijn punt...
Los van politieke voorkeuren en of je wel of niet op Marianne geilt.
Waarom juist een campagne hiervoor?!
Stop dat geld in research voor goedkopere diervriendelijke manieren van castreren ofzo in plaats van
een beetje te lopen schreeuwen om allerlei bedrijven te boycotten.
Dat vlees gaat toch sowieso wel gegeten worden.
Daarbij vind ik dat als je het als jouw taak ziet om mensen over te halen om geen vlees te eten, dan moet je niet gaan lopen piepen over compassie en respect.
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:10:53 #113
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_54504149
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 20:54 schreef beelz het volgende:
Ik wil graag dieren eten die mishandeld zijn enzo. Er is niets fijner dan het proeven van de ellende en het lijden van zo'n dier. Geloof me, mishandelde dieren smaken veel lekkerder dan dieren die niet mishandeld zijn.
Verboden vruchten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')