abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54661974
Volgens mij het je nu wel genoeg duidelijk gemaakt dat Deventer ronduit kut is. En opgeZwolle tof.
Het wordt een beetje eentonig, ghizzer
  zaterdag 17 november 2007 @ 00:22:21 #152
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_54665444
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:16 schreef swollywood het volgende:
Volgens mij het je nu wel genoeg duidelijk gemaakt dat Deventer ronduit kut is. En opgeZwolle tof.
Het wordt een beetje eentonig, ghizzer
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_54667171
Ik heb geen stem meer, dat is pas sneu.
  zaterdag 17 november 2007 @ 10:59:37 #154
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54669812
En ontwaakt! Goedemorgen zeg.......brak!!! Volgende week maar weer een ode brengen aan triple R: Rust, Reinheid en Regelmaat. Nu ff het centrum van Grunn in, ff kijken of ik die oude bebaarde pedofiel van zijn schimmel af kan trappen....ja ja ook hier is de goedheiligman gesignaleerd.

Goed weekend all!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_54671750
owkeuj
pi_54697665
Goh ghizzer, ben je ook al vrienden aan het maken in het Deventer-topic?
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:54 schreef Sylvana het volgende:

[..]

@Ghizzer. Nou weten we onderhand wel dat je Deventer kut vind hoor, behalve het centrum. Hou es op met Deventer de hele tijd bashen, ook in Zwolle topic heb je het er steeds over hoe kut Deventer is. Begint nou een beetje vervelend te worden hoor.
pi_54709605
Goedemorgen Zwolle!

Het is weer maandag
  maandag 19 november 2007 @ 07:40:17 #158
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54709792
quote:
Op maandag 19 november 2007 06:27 schreef swollywood het volgende:
Goedemorgen Zwolle!

Het is weer maandag
Nou, jippie
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_54713289
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef swollywood het volgende:
Goh ghizzer, ben je ook al vrienden aan het maken in het Deventer-topic?
[..]
zoals Henk ten Cate onlangs zei: "Ik ben hier niet om vrienden te maken."
Natuurlijk, ook ikzelf vind het terecht dat mensen er moe van worden en daarom zal ik het nu ook verder laten, maar ik vind dat ik net als een ander recht heb op m'n mening en als ik zo over Deventer denk, denk ik er zo over. Ik post liever hoe ik er over denk en dat mensen een hekel aan me krijgen, dan dat ik (op grote schaal) een veer in een ieders reet stop en mezelf niet meer ben.
pi_54713847
Je hebt recht op je eigen mening en die mening is voor een ieder echt overduidelijk. Constante herhaling van die mening is niet nodig.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54714085
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:21 schreef Misstique het volgende:
Je hebt recht op je eigen mening en die mening is voor een ieder echt overduidelijk. Constante herhaling van die mening is niet nodig.
dat ben ik helemaal met je eens, maar volgens mij is dat ook wat ik in hetgeen je van me gequote hebt geprobeerd heb duidelijk te maken.

anywayz... zaterdag ben ik naar de Stapp's in geweest, dat was wel een aparte tent en oh ja.. Het Vliegende Paard.. daar was ik zaterdag voor het eerst. Relaxte toko daaro en ook erg tof personeel achter de bar

[ Bericht 2% gewijzigd door ghizzer op 19-11-2007 15:08:50 ]
  maandag 19 november 2007 @ 13:49:59 #162
44649 beelz
pi_54715756
Goeiemorgen Zwolle!
Zijn er nog plannen om actief te doen deze week? Ik zit erover te denken om mijn resterende vrije dagen deze week helemaal niets uit te voeren, alleen af en toe omdraaien zodat ik geen doorligplekken krijg. Woensdag dan weer beetje werken tot en met vrijdag. Misschien zaterdag naar Eindhoven om daar mee te doen met de Metal Slam maar weet nog niet zeker.
Nou nog bedenken wat we vanavond eten.
Besef Regulier!
pi_54717231
quote:
Op maandag 19 november 2007 13:49 schreef beelz het volgende:
Nou nog bedenken wat we vanavond eten.
bij de FEBO is een broodje kroket 1 euro. +'
  maandag 19 november 2007 @ 15:03:36 #164
44649 beelz
pi_54717357
quote:
Op maandag 19 november 2007 14:56 schreef ghizzer het volgende:

[..]

bij de FEBO is een broodje kroket 1 euro. +'
Ik zat meer aan iets verantwoords te denken
Denk dat ik zin heb in gegrilde groenten met een stuk vlees.
Besef Regulier!
pi_54717419
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:03 schreef beelz het volgende:

[..]

Ik zat meer aan iets verantwoords te denken
Denk dat ik zin heb in gegrilde groenten met een stuk vlees.
dan het Vliegende Paard. heb er zaterdag pilaf met aardappels voor een habbekrats gegeten. weet zo niet meer wat mn nicht at, maar dat zag er ook wel goed uit en was ook niet duur. weet alleen niet of t op maandag geopend is.
  maandag 19 november 2007 @ 15:19:30 #166
44649 beelz
pi_54717729
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:06 schreef ghizzer het volgende:

[..]

dan het Vliegende Paard. heb er zaterdag pilaf met aardappels voor een habbekrats gegeten. weet zo niet meer wat mn nicht at, maar dat zag er ook wel goed uit en was ook niet duur. weet alleen niet of t op maandag geopend is.
Ik kom niet in het Paard... kuttent
Besef Regulier!
pi_54717955
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:19 schreef beelz het volgende:

[..]

Ik kom niet in het Paard... kuttent
:|

wat is er mis met het paard? veel variatie.. je kunt er eten of enkel gaan voor het biertje, mooie vrouwen, wat schrijf ik, hele mooi vrouwen, en met de dames van achter de bar lul je zo een eind weg! het eten is er goed binnen te houden en ze hebbern er Leffe.
  maandag 19 november 2007 @ 15:37:20 #168
44649 beelz
pi_54718140
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:28 schreef ghizzer het volgende:

[..]

:|

wat is er mis met het paard? veel variatie.. je kunt er eten of enkel gaan voor het biertje, mooie vrouwen, wat schrijf ik, hele mooi vrouwen, en met de dames van achter de bar lul je zo een eind weg! het eten is er goed binnen te houden en ze hebbern er Leffe.
Klote muziek. Studenten
Besef Regulier!
pi_54718210
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:37 schreef beelz het volgende:

[..]

Klote muziek. Studenten
de muziek heb ik niets van gemerkt. ik was er rond een uur of 7 en heb er een paar uur gezeten. en ja, er waren zeker studenten (en dat op een zaterdagavond!). mooie vrouwen hoor. maar ja.. als je het studentenbestaan niet waarderen kunt (misschien de leeftijd??) is het uitgaan misschien een beetje vergane glorie.
  maandag 19 november 2007 @ 15:46:55 #170
44649 beelz
pi_54718338
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:40 schreef ghizzer het volgende:

[..]

de muziek heb ik niets van gemerkt. ik was er rond een uur of 7 en heb er een paar uur gezeten. en ja, er waren zeker studenten (en dat op een zaterdagavond!). mooie vrouwen hoor. maar ja.. als je het studentenbestaan niet waarderen kunt (misschien de leeftijd??) is het uitgaan misschien een beetje vergane glorie.
Tuurlijk waren er studenten... Tis een studentencafé. En de leeftijd zal het niet zijn hoor... tis gewoon niet het volk waar ik bij wil zitten met hun merkkleding en kraagjes...
Besef Regulier!
pi_54718452
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:46 schreef beelz het volgende:

[..]

Tuurlijk waren er studenten... Tis een studentencafé. En de leeftijd zal het niet zijn hoor... tis gewoon niet het volk waar ik bij wil zitten met hun merkkleding en kraagjes...
ook daar heb ik niet op gelet. ik was in gezelschap waar ik druk mee in gesprek was en tussendoor heb ik nog naar mn bord met eten gekeken en met een barkeepster gepraat. zelf ben ik niet van het type, tenminste niet van het type met Gsus, Replay, Versace, D&G, Scapa Sports en weet ik wat allemaal. Ik ben met mn life line-broek, mn afgetrapte pumagympies en mn cheapass umbrotrui denk ik wel een beschaafde jongen hoop ik. bovendien is mijn nicht ook beslist niet van dat type. er waren inderdaad wel een paar hippe tutjes wat ik zo kon zien, maar heb ook wel een paar minderhippe gezien en volgens mij waren de barkeepsters wel van het type 'modaal'.

het was in ieder geval geen alto-tent of mensen die zich afzetten tegenover de commercie. tenminste, zo is het niet op me overgekomen.

[ Bericht 2% gewijzigd door ghizzer op 19-11-2007 16:06:59 ]
pi_54718477
Ik ben ook student hoor, en kom ook wel eens op doordeweekse dagen in het Paard maar ik merk niet echt iets van die typische studenten. Van die merkkleding en kraagjes bedoel ik dan.

Ik vind het wel gezellig om even te zitten altijd.

Ben weer terug is Zwolle, na een treinreis van 2,5 uur, lekker drie coupés aangestoken met mijn verkoudenheid enzo. Ben nogal ziekjes enzo.
pi_54719556
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:54 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben ook student hoor, en kom ook wel eens op doordeweekse dagen in het Paard maar ik merk niet echt iets van die typische studenten. Van die merkkleding en kraagjes bedoel ik dan.

Ik vind het wel gezellig om even te zitten altijd.

Ben weer terug is Zwolle, na een treinreis van 2,5 uur, lekker drie coupés aangestoken met mijn verkoudenheid enzo. Ben nogal ziekjes enzo.
Het Paard is ook cool. Ik vond de Stapp´s in meer geschikt trouwens voor 40+'ers met een uitkering. Ik vond Het Vliegende Paard ook erg tof. Net zoals Sally O'Briens trouwens. Welke tenten zijn in Zwolle eigenlijk nog meer de moeite waard?

Beterschap (Y)
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:14:31 #174
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54745730
Avond Zwolle! Tis druk hier, ff bijlezen wederom
pi_54754184
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:14 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle! Tis druk hier, ff bijlezen wederom
haha en terecht. gisteren heb ik me even bij DAN in laten schrijven. Hopelijk vergroot mij dat de kans op woonruimte in Zwolleywood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')