hehe, maar is het nog laat geworden en ben je nog stevig aan de koffie gegaan gezien het feit je met de auto was?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:58 schreef Ps2K het volgende:
Geslaagde gezellige avond zonder gewonden
We hadden het te druk met drinken om foto's te makenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:18 schreef Misstique het volgende:
Waar zijn de foto's?
Tegen een uur of twaalf ben ik maar weer eens naar huis gereden. Vanochtend alleen weer veel te vroeg opquote:Op donderdag 29 november 2007 10:02 schreef ghizzer het volgende:
[..]
hehe, maar is het nog laat geworden en ben je nog stevig aan de koffie gegaan gezien het feit je met de auto was?
Pfff.. wat is nou een meet zonder foto's.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:24 schreef beelz het volgende:
We hadden het te druk met drinken om foto's te maken
je had natuurlijk ook gewoon kunnen komen, dan had je ons in levende lijve kunnen aanschouwen.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pfff.. wat is nou een meet zonder foto's..
Ik ben een man, ik doe niet aan foto's maken daar hebben ze vrouwen voor uitgevonden. Plus wat ghizzer zegtquote:Op donderdag 29 november 2007 10:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pfff.. wat is nou een meet zonder foto's..
Mwah, geen koppijn, geen katerquote:Op donderdag 29 november 2007 13:01 schreef navvy het volgende:
Swol lag er lekker op tijd in, volgens mij heeft ie vast een fijn dagje op het werk.
Ik had mijn fototoestel nog wel meegenomen maar heb er niet meer aan gedacht om foto's te maken.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:24 schreef beelz het volgende:
[..]
We hadden het te druk met drinken om foto's te maken
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:48 schreef frame-saw het volgende:
Nou zo'n orgie zie ik juist wel zitten
Ik zal even kijken als ik morgenavond niets te doen heb
Dan was het dus geen orgie maar een gangbang gewordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:37 schreef frame-saw het volgende:
Als ik was gekomen was ik dus het enige meisje, ook leuk
hahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:41 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
Dan was het dus geen orgie maar een gangbang geworden
Nee, dat is alleen leuk voor iemand die hier vroeger posttequote:Op vrijdag 30 november 2007 07:41 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
Dan was het dus geen orgie maar een gangbang geworden
je doelt nu subtiel op diegene die in je signature staat?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen leuk voor iemand die hier vroeger postte
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Die is alleen geschikt voor wanhopige kerels. Iets met hond en aftrappen enzo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:30 schreef beelz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:28 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die is alleen geschikt voor wanhopige kerels. Iets met hond en aftrappen enzo.
Nope en jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:46 schreef ghizzer het volgende:
[..]
je doelt nu subtiel op diegene die in je signature staat?trouwens, mn mail gisteren nog ontvangen?
LOL je jaagt iedereen weg met die link manquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:06 schreef swollywood het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=site:forum.fok.nl+sylvana+gangbang
And no pics please
Devlinsect vroeg er naar, dan krijgt ie een linkquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:04 schreef beelz het volgende:
[..]
LOL je jaagt iedereen weg met die link man
Nee, het beste drink je bier als je een kater hebt. Bier is de oplossing voor allesquote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef swollywood het volgende:
Een kater en dan koffie![]()
Dat werkt juist averechts, dan wordt de koppijn alleen maar erger.
Dan kun je beterwater
drinken.
euh ok.. even de combinatie zoeken. Navy i.c.m. zondag = neuken. Ik wist niet dat je van neuken een kater kan krijgen.quote:Op zondag 2 december 2007 13:47 schreef navvy het volgende:
We hebben een Kwe hebben een A
we hebben een T
we hebben een E
we hebben een R
We hebben een KATER!!!!
![]()
![]()
![]()
.............................en nu koffie
![]()
![]()
Die combinatie leent zich ook uitstekend voor de zaterdag..........en de vrijdagavond........latten is tof!quote:Op maandag 3 december 2007 10:28 schreef ghizzer het volgende:
[..]
euh ok.. even de combinatie zoeken. Navy i.c.m. zondag = neuken. Ik wist niet dat je van neuken een kater kan krijgen.![]()
Die combinatie past op zich toch bij elke dag van de week?quote:Op maandag 3 december 2007 17:52 schreef navvy het volgende:
[..]
Die combinatie leent zich ook uitstekend voor de zaterdag..........en de vrijdagavond........latten is tof!
Opzich wel, helaas niet mogelijk..........quote:Op maandag 3 december 2007 21:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die combinatie past op zich toch bij elke dag van de week?
super de hoerquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:30 schreef ghizzer het volgende:
[punishmodus aan] ow ow ow.. wat een ramp. Lees ik toch zo maar op RTV Oost dat Opgezwolle er voorlopig mee kapt. [punishmodus uit]
oh ja.. nog kamers wezen kijken via DAN. wat een dure teringkamers. het was letterlijk 4x niks. nou maar hopen op de advertentie bij super de boer van beelz.
het leuke was nog wel.. gezeten met m'n nichtje naast een vrij klein cafe naast de Boemel. Allemaal oude mannen van 65+. En oh ja.. de pilaf bij Het Vliegende Paard smaakte weer heerlijk (en de vrouwen achter de bar waren wederom niet verkeerd)
edit cafe De Bommel ipv De Boemel (die zit nl. in Deventerror XD)quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:41 schreef xuanery het volgende:
lol ik zag die advertentie gisteren hangen na het boodschappen doen!
Café Boschquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:30 schreef ghizzer het volgende:
het leuke was nog wel.. gezeten met m'n nichtje naast een vrij klein cafe naast de Bommel. Allemaal oude mannen van 65+.
Inderdaad ja, het was Café Bosch, oude mannen met honden en iedereen hing er aan de bar. We waren de enige die aan een tafeltje gingen zitten. De Bommel was helaas gesloten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Café Bosch![]()
Het café aan de andere kant naast de Bommel (Vergane Glorie) ben ik elke zaterdag te vinden.
Gemiddelde leeftijd is 20-23 jaar. Komen veel mensen van de CALO-opleiding.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:23 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Inderdaad ja, het was Café Bosch, oude mannen met honden en iedereen hing er aan de bar. We waren de enige die aan een tafeltje gingen zitten. De Bommel was helaas gesloten.
Ik denk niet dat ik je tegen ga komen in de Vergane Glorie. Op zaterdag ben ik (tot op heden) nog maar een paar keer in Zwolle geweest. Maar de Vergane Glorie, wat is dat voor een type tent en de gemiddelde leeftijd, type muziek, qua inrichting enz?
Ik ken helaas het verhaal en werd door de naam van het topic van je link al genoeg wijzer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
Devlinsect vroeg er naar, dan krijgt ie een link
Ik hoop niet dat ik je eetlust bedorven heb?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik ken helaas het verhaal en werd door de naam van het topic van je link al genoeg wijzer.
Hoi nog een Zwollenaar!quote:Op zondag 2 december 2007 13:59 schreef ruba het volgende:
Nog een zwollenaar hier.
Dudequote:Op dinsdag 4 december 2007 20:57 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hoi nog een Zwollenaar!![]()
Zo; de werkweek zit er al weer bijna op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |