hehe, maar is het nog laat geworden en ben je nog stevig aan de koffie gegaan gezien het feit je met de auto was?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:58 schreef Ps2K het volgende:
Geslaagde gezellige avond zonder gewonden
We hadden het te druk met drinken om foto's te makenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:18 schreef Misstique het volgende:
Waar zijn de foto's?
Tegen een uur of twaalf ben ik maar weer eens naar huis gereden. Vanochtend alleen weer veel te vroeg opquote:Op donderdag 29 november 2007 10:02 schreef ghizzer het volgende:
[..]
hehe, maar is het nog laat geworden en ben je nog stevig aan de koffie gegaan gezien het feit je met de auto was?
Pfff.. wat is nou een meet zonder foto's.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:24 schreef beelz het volgende:
We hadden het te druk met drinken om foto's te maken
je had natuurlijk ook gewoon kunnen komen, dan had je ons in levende lijve kunnen aanschouwen.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pfff.. wat is nou een meet zonder foto's..
Ik ben een man, ik doe niet aan foto's maken daar hebben ze vrouwen voor uitgevonden. Plus wat ghizzer zegtquote:Op donderdag 29 november 2007 10:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pfff.. wat is nou een meet zonder foto's..
Mwah, geen koppijn, geen katerquote:Op donderdag 29 november 2007 13:01 schreef navvy het volgende:
Swol lag er lekker op tijd in, volgens mij heeft ie vast een fijn dagje op het werk.
Ik had mijn fototoestel nog wel meegenomen maar heb er niet meer aan gedacht om foto's te maken.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:24 schreef beelz het volgende:
[..]
We hadden het te druk met drinken om foto's te maken
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:48 schreef frame-saw het volgende:
Nou zo'n orgie zie ik juist wel zitten
Ik zal even kijken als ik morgenavond niets te doen heb
Dan was het dus geen orgie maar een gangbang gewordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:37 schreef frame-saw het volgende:
Als ik was gekomen was ik dus het enige meisje, ook leuk
hahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:41 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
Dan was het dus geen orgie maar een gangbang geworden
Nee, dat is alleen leuk voor iemand die hier vroeger posttequote:Op vrijdag 30 november 2007 07:41 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
Dan was het dus geen orgie maar een gangbang geworden
je doelt nu subtiel op diegene die in je signature staat?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen leuk voor iemand die hier vroeger postte
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Die is alleen geschikt voor wanhopige kerels. Iets met hond en aftrappen enzo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:30 schreef beelz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:28 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die is alleen geschikt voor wanhopige kerels. Iets met hond en aftrappen enzo.
Nope en jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:46 schreef ghizzer het volgende:
[..]
je doelt nu subtiel op diegene die in je signature staat?trouwens, mn mail gisteren nog ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |