abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54791022
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:30 schreef frame-saw het volgende:
Ja dat is helemaal waar.

Daarom kom ik me niet met het gesprek bemoeien, ben atheïst you see.

prima, ieder z'n eigen ding. heb persoonlijk geen moeite met mensen die niet geloven of er iets anders op nahouden. dat je in/van Zwolle woont/houdt vind ik al heel wat!
pi_54791069
Ik vind je nu eng worden.

Ik hou niet van mensen die zeggen 'ieder zn eigen ding'. Het is wel zo maar het is een dodelijk gezegde. En uiteraard gaat de meet niet over het geloof, mafkeesje.
  donderdag 22 november 2007 @ 22:40:56 #203
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_54791116
quote:
Op donderdag 22 november 2007 20:09 schreef navvy het volgende:

[..]

Leest ook als een plan. Moet ik De Stoel en een winkelmandje meenemen? Dat maakt het altijd extra gezellig!
De stoel
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 22 november 2007 @ 23:03:55 #204
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_54791431
quote:
Op donderdag 22 november 2007 20:57 schreef ghizzer het volgende:
maar wat is er nou te doen volgende week woensdag in Popfront?
Dude... lees jij wel eens wat er geschreven wordt?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 22 november 2007 @ 23:10:33 #205
44649 beelz
pi_54791516
quote:
Op donderdag 22 november 2007 20:09 schreef navvy het volgende:

[..]

Leest ook als een plan. Moet ik De Stoel en een winkelmandje meenemen? Dat maakt het altijd extra gezellig!
Winkelmandje
Besef Regulier!
  donderdag 22 november 2007 @ 23:39:09 #206
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_54792047
quote:
Op donderdag 22 november 2007 23:03 schreef beelz het volgende:

[..]

Dude... lees jij wel eens wat er geschreven wordt?
Als ik zo allemaal de mee te nemen attributen lees is er een K1 fight in Popfront woensdag vermoed ik??

Moggeh trouwens..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 23 november 2007 @ 00:12:27 #207
44649 beelz
pi_54792666
quote:
Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Als ik zo allemaal de mee te nemen attributen lees is er een K1 fight in Popfront woensdag vermoed ik??

Moggeh trouwens..
Goeiemoggel

Neen, een meet in popfront. Gaat u ons ook verblijden met uw aanwezigheid?
Besef Regulier!
  vrijdag 23 november 2007 @ 09:26:01 #208
94617 Ps2K
pi_54795875
quote:
Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Moggeh trouwens..
De stoel is om op te chillen, het was ook de inspiratie voor mijn bankstel
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_54796251
Goedemorgen! Oooohw.. er is echt alleen meet in Popfront. nou ja.. dan bedank ik er voor.

@frame-saw. je vindt mij eng worden?
pi_54799998
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:49 schreef ghizzer het volgende:
Goedemorgen! Oooohw.. er is echt alleen meet in Popfront. nou ja.. dan bedank ik er voor.

@frame-saw. je vindt mij eng worden?
Je bent dus dol op Zwolle, maar de Zwollenaren zijn niet interessant genoeg voor je om te komen?
Ach, wordt het tenminste gezellig
Een meet zonder gezeur over Opgezwolle , geen gezeik over Deventer enz.
pi_54800301
Dertig smilies is een beetje overbodig.
pi_54809781
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:58 schreef swollywood het volgende:

[..]

Je bent dus dol op Zwolle, maar de Zwollenaren zijn niet interessant genoeg voor je om te komen?
Ach, wordt het tenminste gezellig
Een meet zonder gezeur over Opgezwolle , geen gezeik over Deventer enz.
dat stel ik niet, dat zijn enkel jouw suggesties. ik ben gewoon niet zo van het louter meeten via internet. bovendien zou ik woensdagavond ook druk moeten zijn.

Maar goed, gezien jouw reactie lijkt me dat ook geen onverstandige keuze om niet te komen als dat niet op prijs wordt gesteld.
pi_54810376
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:12 schreef ghizzer het volgende:

[..]

dat stel ik niet, dat zijn enkel jouw suggesties. ik ben gewoon niet zo van het louter meeten via internet. bovendien zou ik woensdagavond ook druk moeten zijn.

Maar goed, gezien jouw reactie lijkt me dat ook geen onverstandige keuze om niet te komen als dat niet op prijs wordt gesteld.
Jouw reactie van:
quote:
Oooohw.. er is echt alleen meet in Popfront. nou ja.. dan bedank ik er voor.
komt nogal over als of je afhaakt puur omdat er een DJ (beelz ) draait en er geen live muziek is.
Dus dat je eigenlijk alleen voor de muziek zou komen en niet om kennis te maken met je mede-Fok!kers, maar meer van: als die er toch zitten is dat 2 vliegen in 1 klap.

Mijn ervaring met een eerdere Zwolle-meet was juist dat het zeer gezellig was en dat ik de volgende ochtend met een houten kop op mijn werk stond.
Dat niet iedereen in het Zwolle-topic blij is met je Opgezwolle en Deventer-gezemel was je al wel duidelijk.
Dan zeg je eerst naar een meet te komen, waar men je anders had kunnen leren kennen dan alleen een Opgezwolle/Deventer zeikerd en dan haak je af met zo'n flutreden.
pi_54811369
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:38 schreef swollywood het volgende:

[..]

Jouw reactie van:
[..]

komt nogal over als of je afhaakt puur omdat er een DJ (beelz ) draait en er geen live muziek is.
Dus dat je eigenlijk alleen voor de muziek zou komen en niet om kennis te maken met je mede-Fok!kers, maar meer van: als die er toch zitten is dat 2 vliegen in 1 klap.

Mijn ervaring met een eerdere Zwolle-meet was juist dat het zeer gezellig was en dat ik de volgende ochtend met een houten kop op mijn werk stond.
Dat niet iedereen in het Zwolle-topic blij is met je Opgezwolle en Deventer-gezemel was je al wel duidelijk.
Dan zeg je eerst naar een meet te komen, waar men je anders had kunnen leren kennen dan alleen een Opgezwolle/Deventer zeikerd en dan haak je af met zo'n flutreden.
ok, dan nu mijn kant van het verhaal waarin ik mijn keuze uit zal leggen. Dat het zeer gezellig kan zijn geloof ik meteen. Ik wil ook best komen, maar ik ben gewend dat ik altijd met iemand ergens heen ga en ik denk dat dat op een woensdagavond in Zwolle moeilijk gaat worden.

Daarnaast had ik zoiets van dat ik niet weet wat ik hier nou serieus moet nemen en wat niet. bv. dat het een 'geloofsbijeenkomst' zou zijn. tja, dan weet ik ook niet wat ik moet denken. mocht mijn aanwezigheid gewenst zijn dan wil ik best de moeite nemen even langs te komen. op zich lijkt me het meeten met Zwollenaren onder het genot van een drankje zeker niet verkeerd. het is alleen wel zo dat de volgende dag mijn wekker om 6.00 uur weer gaat, waardoor het me niet heel verstandig lijkt me compleet te laten bezatten en niet later dan de laatste trein weer naar huis terug te nemen (en die gaat om 23.50 uur).

en tja.. of ik meer inhoud heb dan Opgezwolle en anti-Deventer zoals een aantal van jullie mij kennen in mijn posts daar ga ik niet over. dat laat ik aan een ander over.

[ Bericht 0% gewijzigd door ghizzer op 25-11-2007 08:59:44 ]
  vrijdag 23 november 2007 @ 22:20:36 #215
44649 beelz
pi_54811566
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:38 schreef swollywood het volgende:

[..]

Jouw reactie van:
[..]

En dan zeggen ze dat ik een botte zak ben

Maar jij komt ook gezellig langs Swolly?
Besef Regulier!
pi_54813268
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:20 schreef beelz het volgende:

[..]

En dan zeggen ze dat ik een botte zak ben

Maar jij komt ook gezellig langs Swolly?
Dat ben je ook
Uiteraard kom ik langs!

@ghizzer: had dan gewoon gezegd: "ik kom niet, want het komt me niet uit", dat klinkt heel anders dan: "geen muziek, dan kom ik niet". Maar ik zal er nu over ophouden.
  vrijdag 23 november 2007 @ 23:44:37 #217
44649 beelz
pi_54813899
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 23:21 schreef swollywood het volgende:

[..]

Dat ben je ook
It's part of my charm
quote:
Uiteraard kom ik langs!
Tof

Dan is de lijst dus tot nu toe als volgt:
beelz (duh)
Navvy
Ps2K
Swollywood
frame-saw
croli

Nog meer mensen die komen?

[ Bericht 3% gewijzigd door beelz op 23-11-2007 23:56:51 ]
Besef Regulier!
  zondag 25 november 2007 @ 15:01:21 #218
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_54824841
he bah, ik heb 5 pagina's aan zwols gebrabbel gemist. jammer. meeting, wanneer? waar?
pi_54825394
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:01 schreef xuanery het volgende:
he bah, ik heb 5 pagina's aan zwols gebrabbel gemist. jammer. meeting, wanneer? waar?
samengevat. discussies tussen mij en swollywood met name. een aantal forumers hier (zo niet alle) zijn m'n anti-deventergezeik nu wel beu dus daar heb ik t ook niet meer over (moet toegeven dat ik ze gelijk geef daarin, in de afgelopen 5 pagina's zaten een aantal bashes van me over deventer).

en er was nog iemand (volgens mij beelz) met een recept voorzien van foto's. daarnaast had er nog iemand een brandweerauto of zo gehoord deze week. dat is zo ongeveer wat je hebt gemist.

en er is komende woensdag een meet in Popfront waarbij beelz de DJ zal zijn. hoelaat het begint weet ik zo niet.
  zondag 25 november 2007 @ 15:50:42 #220
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_54825990
oeh, die meet klinkt leuk. jammer dat ik die avond niet kan, boeee.
  maandag 26 november 2007 @ 15:22:06 #221
44649 beelz
pi_54848129
Zo, het spellenspektakel was een groot succes. Flink wat nieuwe spellen kunnen kopen
ff spammen:
Ik doe trouwens ook mee met de kerstverhalenwedstrijd: Berthold
Besef Regulier!
pi_54855842
Goedenavond Zwolle!
  maandag 26 november 2007 @ 22:00:09 #223
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54856598
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef beelz het volgende:
Zo, het spellenspektakel was een groot succes. Flink wat nieuwe spellen kunnen kopen
ff spammen:
Ik doe trouwens ook mee met de kerstverhalenwedstrijd: Berthold
Heb je niet gezien bij de spellenbeurs, ik was er ook rond 15.30 u. Had vrijkaartjes gekregen.... vriend van me stond er met zijn winkel...games 'n stuff. Was wel geslaagd volgens mij, helaas heb ik 3 kwart van de tijd door moeten brengen op het speelkussen

Vooralsnog kan ik nog steeds woensdagavond......uurjte of 8?
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  maandag 26 november 2007 @ 23:44:45 #224
94617 Ps2K
pi_54859983
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:00 schreef navvy het volgende:

[..]

Heb je niet gezien bij de spellenbeurs, ik was er ook rond 15.30 u. Had vrijkaartjes gekregen.... vriend van me stond er met zijn winkel...games 'n stuff. Was wel geslaagd volgens mij, helaas heb ik 3 kwart van de tijd door moeten brengen op het speelkussen

Vooralsnog kan ik nog steeds woensdagavond......uurjte of 8?
Uur of 8 is prima. Heb nogal een "drukke" week op het werk
pi_54860142
O ik kwam dus ook?

Waarschijnlijk niet, ik zal nog kijken. Vriendin van me kan al niet mee en straks zijn jullie allemaal vieze pedo's. Geintje, ik ben gewoon een beetje bangig.
  dinsdag 27 november 2007 @ 00:15:36 #226
94617 Ps2K
pi_54860906
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef frame-saw het volgende:
O ik kwam dus ook?

Waarschijnlijk niet, ik zal nog kijken. Vriendin van me kan al niet mee en straks zijn jullie allemaal vieze pedo's. Geintje, ik ben gewoon een beetje bangig.
Meh het is een kroeg, vind je het niks dan kun je zo weer pleite.
  dinsdag 27 november 2007 @ 00:35:36 #227
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54861383
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef frame-saw het volgende:
O ik kwam dus ook?

Hoeft niet bangig te wezen, we drinken een biertje en lullen wat, de meesten moeten werken de volgende dag, dus het wordt geen uit de hand gelopen semastraatorgie! Tenzij Beelz "The best of Ernie' (zonder Bert dus) gaat draaien. En nu naar bed.......6.30 u. eruit....damn! p.s. De Stoel wordt misschien vervangen.....interesse Ps2k?
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_54864090
post 1001 (heel vervelend voor Mistique, maar ik kan het niet laten)

Den Alerdinck nabij Zwolle (Zuthemerweg) is echt prachtig. Ik ben er een week terug geweest en het was echt geweldig mooi. Het landgoed, maar ook de bossen er om heen. Je kunt er ook mooi fietsen trouwens, als ik in Zwolle woon ga ik daar denk ik nog wel eens naar toe om even mijn conditie op de fiets of te voet te verbeteren.
pi_54865895
Nou zo'n orgie zie ik juist wel zitten

Ik zal even kijken als ik morgenavond niets te doen heb
pi_54865932
ben ik overigens nog welkom voor het geval ik wel kan en zo ja, hoelaat is de aanvang?
pi_54873104
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:50 schreef ghizzer het volgende:
ben ik overigens nog welkom voor het geval ik wel kan en zo ja, hoelaat is de aanvang?
Uiteraard! Aanvang ca. 20.00 uur
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:58:08 #232
44649 beelz
pi_54873343
Ik heb nog maar een kerstverhaal geschreven voor de kerstverhalenwedstrijd. Dus stemmen jullie. 5 sterren geven en ik noem je in het dankschrift in mijn boek
Kleine jongen
Besef Regulier!
pi_54875589
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:40 schreef swollywood het volgende:

[..]

Uiteraard! Aanvang ca. 20.00 uur
ah relaxt! hopelijk red ik dat. ik vertrek op z'n vroegst om 18.30 vanuit Enschede en moet eerst nog even langs mijn kamer in Deventer. Mocht ik komen, kan het wat later worden, maar komen er alleen forumers of moet ik echt met een shirt met het opdruk "ghizzer" gaan lopen daar?
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:23:38 #234
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54876433
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:49 schreef ghizzer het volgende:

[..]

moet ik echt met een shirt met het opdruk "ghizzer" gaan lopen daar?
Ik ben te herkennen aan mijn gebleekte anus.......
  dinsdag 27 november 2007 @ 20:52:47 #235
44649 beelz
pi_54877104
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:49 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ah relaxt! hopelijk red ik dat. ik vertrek op z'n vroegst om 18.30 vanuit Enschede en moet eerst nog even langs mijn kamer in Deventer. Mocht ik komen, kan het wat later worden, maar komen er alleen forumers of moet ik echt met een shirt met het opdruk "ghizzer" gaan lopen daar?
Er staat een zeer toffe, brede kerel achter de bar. Hij zal waarschijnlijk een zwarte bandana op zijn hoofd heben. Deze uitermate toffe peer, dat ben ik. De rest van ons zit aan den bar bier te drinken danwel te roken.
Besef Regulier!
  dinsdag 27 november 2007 @ 21:35:39 #236
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54877933
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:52 schreef beelz het volgende:

[..]

Er staat een zeer toffe, brede kerel achter de bar. Hij zal waarschijnlijk een zwarte bandana op zijn hoofd heben. Deze uitermate toffe peer, dat ben ik. De rest van ons zit aan den bar bier te drinken danwel te roken.
Zelfverheerlijking is ook een gave Beelz! Mooi verhaal trouwens, was ontroerd..........5 sterren dus!
pi_54880064
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:23 schreef navvy het volgende:

[..]

Ik ben te herkennen aan mijn gebleekte anus.......
Goed dat je het zegt. Ik zal mijn zak nog ff scheren voor de gelegenheid
pi_54883767
Vanavond was uitgaan in de Joffer toch wel errrrrg leuk.

Drank helpt, jeej!
pi_54884622
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:17 schreef swollywood het volgende:
Goed dat je het zegt. Ik zal mijn zak nog ff scheren voor de gelegenheid
Het wordt een erg gezellige meet, zie ik. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54884639
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 20:52 schreef beelz het volgende:

[..]

ah juist.. nou ja.. ik ben heeeeeeeeeeul lang (2.05 m). ook ik ben te herkennen aan mijn gebleekte anus, dus het kan nog wel verwarrend worden vanavond. Mogelijk dat het pas 21.00 uur is dat ik er ben, maar ik ben wel van plan te komen. Beetje een bierie drinken lijkt me gezellig!
  woensdag 28 november 2007 @ 09:43:45 #241
44649 beelz
pi_54885642
Goeiemorgen Zwolle
Ik ga zo aan het werk dus ik zid jullie vanavond wel
Besef Regulier!
  woensdag 28 november 2007 @ 16:13:48 #242
27699 Ravage
thinking about you
pi_54895810
Zwolle.. waar het altijd 10:04 en 10:51 is (zie borden bij het busstation..)
i'm not living, i'm just killing time
pi_54906998
Nou, hoe ist mannenonderonsje in Popfront?
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  woensdag 28 november 2007 @ 23:16:41 #244
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54908475
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef annoylikethewind het volgende:
Nou, hoe ist mannenonderonsje in Popfront?
Nu weer rustig, ik heb afscheid genomen van de wc en ben gegaan
pi_54909368
Jij hebt het niet laat gemaakt dan. Mijn vent is nog in geen velden of wegen te bekennen. Moet ik bang zijn voor winkelmandjeswonden enzo?
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  donderdag 29 november 2007 @ 00:35:24 #246
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54910669
Heb ik thuis gelaten, had begrepen dat jouw man al weekend heeft..........en als je ernstig tekort aan aandacht hebt, ik woon 1 flat verder.................ik doe alleen nooit open Verder alles goed buuf?
pi_54911786
Potentieel donderdag-ochtend-koppijn-topic
  donderdag 29 november 2007 @ 08:01:32 #248
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_54912361
Mooi op tijd Swol
pi_54912575
En? Geslaagde meet?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54912581
En we willen natuurlijk alle vuige details horen. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')