quote:Op donderdag 22 november 2007 22:30 schreef frame-saw het volgende:
Ja dat is helemaal waar.
Daarom kom ik me niet met het gesprek bemoeien, ben atheïst you see.
De stoelquote:Op donderdag 22 november 2007 20:09 schreef navvy het volgende:
[..]
Leest ook als een plan. Moet ik De Stoel en een winkelmandje meenemen? Dat maakt het altijd extra gezellig!
Dude... lees jij wel eens wat er geschreven wordt?quote:Op donderdag 22 november 2007 20:57 schreef ghizzer het volgende:
maar wat is er nou te doen volgende week woensdag in Popfront?
Winkelmandjequote:Op donderdag 22 november 2007 20:09 schreef navvy het volgende:
[..]
Leest ook als een plan. Moet ik De Stoel en een winkelmandje meenemen? Dat maakt het altijd extra gezellig!
Als ik zo allemaal de mee te nemen attributen lees is er een K1 fight in Popfront woensdag vermoed ik??quote:Op donderdag 22 november 2007 23:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Dude... lees jij wel eens wat er geschreven wordt?
Goeiemoggelquote:Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Als ik zo allemaal de mee te nemen attributen lees is er een K1 fight in Popfront woensdag vermoed ik??![]()
Moggeh trouwens..![]()
De stoel is om op te chillen, het was ook de inspiratie voor mijn bankstelquote:Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Als ik zo allemaal de mee te nemen attributen lees is er een K1 fight in Popfront woensdag vermoed ik??![]()
Moggeh trouwens..![]()
Je bent dus dol op Zwolle, maar de Zwollenaren zijn niet interessant genoeg voor je om te komen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:49 schreef ghizzer het volgende:
Goedemorgen! Oooohw.. er is echt alleen meet in Popfront. nou ja.. dan bedank ik er voor.
@frame-saw.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je vindt mij eng worden?
dat stel ik niet, dat zijn enkel jouw suggesties. ik ben gewoon niet zo van het louter meeten via internet. bovendien zou ik woensdagavond ook druk moeten zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:58 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je bent dus dol op Zwolle, maar de Zwollenaren zijn niet interessant genoeg voor je om te komen?
Ach, wordt het tenminste gezellig
Een meet zonder gezeur overOpgezwolle
, geen gezeik over Deventer enz.
![]()
Jouw reactie van:quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:12 schreef ghizzer het volgende:
[..]
dat stel ik niet, dat zijn enkel jouw suggesties. ik ben gewoon niet zo van het louter meeten via internet. bovendien zou ik woensdagavond ook druk moeten zijn.
Maar goed, gezien jouw reactie lijkt me dat ook geen onverstandige keuze om niet te komen als dat niet op prijs wordt gesteld.
komt nogal over als of je afhaakt puur omdat er een DJ (beelzquote:Oooohw.. er is echt alleen meet in Popfront. nou ja.. dan bedank ik er voor.
ok, dan nu mijn kant van het verhaal waarin ik mijn keuze uit zal leggen. Dat het zeer gezellig kan zijn geloof ik meteen. Ik wil ook best komen, maar ik ben gewend dat ik altijd met iemand ergens heen ga en ik denk dat dat op een woensdagavond in Zwolle moeilijk gaat worden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
Jouw reactie van:
[..]
komt nogal over als of je afhaakt puur omdat er een DJ (beelz) draait en er geen live muziek is.
Dus dat je eigenlijk alleen voor de muziek zou komen en niet om kennis te maken met je mede-Fok!kers, maar meer van: als die er toch zitten is dat 2 vliegen in 1 klap.![]()
Mijn ervaring met een eerdere Zwolle-meet was juist dat het zeer gezellig was en dat ik de volgende ochtend met een houten kop op mijn werk stond.![]()
Dat niet iedereen in het Zwolle-topic blij is met je Opgezwolle en Deventer-gezemel was je al wel duidelijk.
Dan zeg je eerst naar een meet te komen, waar men je anders had kunnen leren kennen dan alleen een Opgezwolle/Deventer zeikerd en dan haak je af met zo'n flutreden.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
Jouw reactie van:
[..]
komt nogal over als of je afhaakt puur omdat er een DJ (beelz) draait en er geen live muziek is.
Dus dat je eigenlijk alleen voor de muziek zou komen en niet om kennis te maken met je mede-Fok!kers, maar meer van: als die er toch zitten is dat 2 vliegen in 1 klap.![]()
Mijn ervaring met een eerdere Zwolle-meet was juist dat het zeer gezellig was en dat ik de volgende ochtend met een houten kop op mijn werk stond.![]()
Dat niet iedereen in het Zwolle-topic blij is met je Opgezwolle en Deventer-gezemel was je al wel duidelijk.
Dan zeg je eerst naar een meet te komen, waar men je anders had kunnen leren kennen dan alleen een Opgezwolle/Deventer zeikerd en dan haak je af met zo'n flutreden.![]()
Dat ben je ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:20 schreef beelz het volgende:
[..]En dan zeggen ze dat ik een botte zak ben
Maar jij komt ook gezellig langs Swolly?
It's part of my charmquote:
Tofquote:Uiteraard kom ik langs!![]()
samengevat. discussies tussen mij en swollywood met name. een aantal forumers hier (zo niet alle) zijn m'n anti-deventergezeik nu wel beu dus daar heb ik t ook niet meer over (moet toegeven dat ik ze gelijk geef daarin, in de afgelopen 5 pagina's zaten een aantal bashes van me over deventer).quote:Op zondag 25 november 2007 15:01 schreef xuanery het volgende:
he bah, ik heb 5 pagina's aan zwols gebrabbel gemist. jammer. meeting, wanneer? waar?
Heb je niet gezien bij de spellenbeurs, ik was er ook rond 15.30 u. Had vrijkaartjes gekregen.... vriend van me stond er met zijn winkel...games 'n stuff. Was wel geslaagd volgens mij, helaas heb ik 3 kwart van de tijd door moeten brengen op het speelkussenquote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef beelz het volgende:
Zo, het spellenspektakel was een groot succes. Flink wat nieuwe spellen kunnen kopen
ff spammen:
Ik doe trouwens ook mee met de kerstverhalenwedstrijd: Berthold
Uur of 8 is prima. Heb nogal een "drukke" week op het werkquote:Op maandag 26 november 2007 22:00 schreef navvy het volgende:
[..]
Heb je niet gezien bij de spellenbeurs, ik was er ook rond 15.30 u. Had vrijkaartjes gekregen.... vriend van me stond er met zijn winkel...games 'n stuff. Was wel geslaagd volgens mij, helaas heb ik 3 kwart van de tijd door moeten brengen op het speelkussen
Vooralsnog kan ik nog steeds woensdagavond......uurjte of 8?
Meh het is een kroeg, vind je het niks dan kun je zo weer pleite.quote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef frame-saw het volgende:
O ik kwam dus ook?
Waarschijnlijk niet, ik zal nog kijken. Vriendin van me kan al niet mee en straks zijn jullie allemaal vieze pedo's. Geintje, ik ben gewoon een beetje bangig.
Hoeft niet bangig te wezen, we drinken een biertje en lullen wat, de meesten moeten werken de volgende dag, dus het wordt geen uit de hand gelopen semastraatorgie! Tenzij Beelz "The best of Ernie' (zonder Bert dus) gaat draaien. En nu naar bed.......6.30 u. eruit....damn! p.s. De Stoel wordt misschien vervangen.....interesse Ps2k?quote:Op maandag 26 november 2007 23:48 schreef frame-saw het volgende:
O ik kwam dus ook?
Waarschijnlijk niet, ik zal nog kijken. Vriendin van me kan al niet mee en straks zijn jullie allemaal vieze pedo's. Geintje, ik ben gewoon een beetje bangig.
Uiteraard! Aanvang ca. 20.00 uurquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:50 schreef ghizzer het volgende:
ben ik overigens nog welkom voor het geval ik wel kan en zo ja, hoelaat is de aanvang?
ah relaxt! hopelijk red ik dat. ik vertrek op z'n vroegst om 18.30 vanuit Enschede en moet eerst nog even langs mijn kamer in Deventer. Mocht ik komen, kan het wat later worden, maar komen er alleen forumers of moet ik echt met een shirt met het opdruk "ghizzer" gaan lopen daar?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
Uiteraard! Aanvang ca. 20.00 uur
Ik ben te herkennen aan mijn gebleekte anus.......quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:49 schreef ghizzer het volgende:
[..]
moet ik echt met een shirt met het opdruk "ghizzer" gaan lopen daar?
Er staat een zeer toffe, brede kerel achter de bar. Hij zal waarschijnlijk een zwarte bandana op zijn hoofd heben. Deze uitermate toffe peer, dat ben ik. De rest van ons zit aan den bar bier te drinken danwel te roken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:49 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ah relaxt! hopelijk red ik dat. ik vertrek op z'n vroegst om 18.30 vanuit Enschede en moet eerst nog even langs mijn kamer in Deventer. Mocht ik komen, kan het wat later worden, maar komen er alleen forumers of moet ik echt met een shirt met het opdruk "ghizzer" gaan lopen daar?
Zelfverheerlijking is ook een gave Beelz! Mooi verhaal trouwens, was ontroerd..........5 sterren dus!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Er staat een zeer toffe, brede kerel achter de bar. Hij zal waarschijnlijk een zwarte bandana op zijn hoofd heben. Deze uitermate toffe peer, dat ben ik. De rest van ons zit aan den bar bier te drinken danwel te roken.
Goed dat je het zegt. Ik zal mijn zak nog ff scheren voor de gelegenheidquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:23 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik ben te herkennen aan mijn gebleekte anus.......
Het wordt een erg gezellige meet, zie ik.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:17 schreef swollywood het volgende:
Goed dat je het zegt. Ik zal mijn zak nog ff scheren voor de gelegenheid
ah juist.. nou ja.. ik ben heeeeeeeeeeul lang (2.05 m). ook ik ben te herkennen aan mijn gebleekte anus, dus het kan nog wel verwarrend worden vanavond. Mogelijk dat het pas 21.00 uur is dat ik er ben, maar ik ben wel van plan te komen. Beetje een bierie drinken lijkt me gezellig!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Er staat een zeer toffe, brede kerel achter de bar. Hij zal waarschijnlijk een zwarte bandana op zijn hoofd heben. Deze uitermate toffe peer, dat ben ik. De rest van ons zit aan den bar bier te drinken danwel te roken.
Nu weer rustig, ik heb afscheid genomen van de wc en ben gegaanquote:Op woensdag 28 november 2007 22:32 schreef annoylikethewind het volgende:
Nou, hoe ist mannenonderonsje in Popfront?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |