nena ook?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Yep net als Natasia,Amanda en Nena abortus gepleegd.Dus vrij normaal daar![]()
Misschien kunnen jullie Anita dan uitnodigenquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zit met dezelfde frustraties. Misschien kunnen we een praatgroepje beginnen.![]()
En weer krijgt Huub de schuld.Wat een held is die Huub toch ook.Die jongen doet echt allesquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:05 schreef AnTjUh het volgende:
para brian: misschien is er wel een gaatje ingeprikt door huub( decondoom)
whhooeoeoeoeoeoahahahhahahah
zieke geest
Ik krijg steeds meer vraagtekens bij de 25 euro wiet per dag....quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:06 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik meld me alvast aan.. ik ga sowieso een bokszak kopen, gewichttraining helpt niet meer voldoende haha..
Amanda zegt dat ze nooit zwanger is geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Yep net als Natasia,Amanda en Nena abortus gepleegd.Dus vrij normaal daar![]()
Tegen Natasia heeft ze dan gelogen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:08 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Amanda zegt dat ze nooit zwanger is geweest.
Geloof ik geen hol van.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:08 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Amanda zegt dat ze nooit zwanger is geweest.
Van wie dan? Moet dan wel haast iemand van de febo zijn....quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:03 schreef Scandalous het volgende:
Brian denkt dat Nadia zwanger is. "Ik ben geen profeet.... maaaar.."
~verhaallijn~
Als ik haar dan mag gebruiken als bokszak? Ownee dat zijn Brian praktijken..quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:07 schreef KimiK het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie Anita dan uitnodigen![]()
En weg is Naads golddigger future !!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:10 schreef STAP01 het volgende:
Nou MamaNaad, hoor je dat ! Je wordt oma!!!!!!!!!!!!!
...en ja hoor....weer wordt Huub erbij gesleept....als die jongen alles gedaan zou hebben waar hij van beschuldigd wordt, had hij twee levens nodig..quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:05 schreef AnTjUh het volgende:
para brian: misschien is er wel een gaatje ingeprikt door huub( decondoom)
whhooeoeoeoeoeoahahahhahahah
zieke geest
...from your mouth to God's ears....quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:07 schreef schatje het volgende:
Kut Febo, laat die tering stink hond van een Brian eens cp's inleveren.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian: Baboe in de buik (Baboe is Maleis voor kindermeisje), Zal me een pens worden.![]()
Ik meld me ook aan. Post niet zo vaak maar deze keer moest het er gewoon even uit. Wat een gore zak.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:06 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik meld me alvast aan.. ik ga sowieso een bokszak kopen, gewichttraining helpt niet meer voldoende haha..
He Kerel!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:16 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Ik meld me ook aan. Post niet zo vaak maar deze keer moest het er gewoon even uit. Wat een gore zak.
In het kort gewoon een SUPER gedrocht!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:17 schreef beroepslurker het volgende:
....ben wel benieuwd hoe die baby er uit gaat zien....een klein Nadnixje....met kalende plekken op het hoofd en hangtieten en 3 navels.....het huilen zal op kwelen lijken...
Ja, hij probeert zich alvast in te dekken, alsof kampers niet doorhebben hoe hij is, de eikel..quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:14 schreef ricofromrio het volgende:
Brian zit te slijmen bij kampers
en het eerste speelgoed is een spiegel met styltangquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:17 schreef beroepslurker het volgende:
....ben wel benieuwd hoe die baby er uit gaat zien....een klein Nadnixje....met kalende plekken op het hoofd en hangtieten en 3 navels.....het huilen zal op kwelen lijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |