Mag ik dan met je mee??quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:59 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Echt ik zou eigenlijk wel eens zin hebben om een dag die DGK in te gaan. Die fucking Brian helemaal PARA te maken. Te vertellen wat voor hoer Amanda is en dan een bandje aan Jaap en Huub geven met alles wat Brian heeft gedaan de afgelopen tijd. Vooral dat sneaky gedrag. Die lul moet eens goed aangepakt worden. En dan moet de FEBO eens een dag zijn bek houden. Hou niet van gasten die vrouwen mishandelen.
Ik zit met dezelfde frustraties. Misschien kunnen we een praatgroepje beginnen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:59 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Echt ik zou eigenlijk wel eens zin hebben om een dag die DGK in te gaan. Die fucking Brian helemaal PARA te maken. Te vertellen wat voor hoer Amanda is en dan een bandje aan Jaap en Huub geven met alles wat Brian heeft gedaan de afgelopen tijd. Vooral dat sneaky gedrag. Die lul moet eens goed aangepakt worden. En dan moet de FEBO eens een dag zijn bek houden. Hou niet van gasten die vrouwen mishandelen.
Yep net als Natasia,Amanda en Nena abortus gepleegd.Dus vrij normaal daarquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Was dus Nadia al ooit zwanger?
ja, zegt Amandaquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Was dus Nadia al ooit zwanger?
Hoor wie het zegt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:05 schreef AnTjUh het volgende:
para brian: misschien is er wel een gaatje ingeprikt door huub( decondoom)
whhooeoeoeoeoeoahahahhahahah
zieke geest
Ik meld me alvast aan.. ik ga sowieso een bokszak kopen, gewichttraining helpt niet meer voldoende haha..quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zit met dezelfde frustraties. Misschien kunnen we een praatgroepje beginnen.![]()
nena ook?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Yep net als Natasia,Amanda en Nena abortus gepleegd.Dus vrij normaal daar![]()
Misschien kunnen jullie Anita dan uitnodigenquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zit met dezelfde frustraties. Misschien kunnen we een praatgroepje beginnen.![]()
En weer krijgt Huub de schuld.Wat een held is die Huub toch ook.Die jongen doet echt allesquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:05 schreef AnTjUh het volgende:
zieke geest
Ik krijg steeds meer vraagtekens bij de 25 euro wiet per dag....quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:06 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik meld me alvast aan.. ik ga sowieso een bokszak kopen, gewichttraining helpt niet meer voldoende haha..
Amanda zegt dat ze nooit zwanger is geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Yep net als Natasia,Amanda en Nena abortus gepleegd.Dus vrij normaal daar![]()
Tegen Natasia heeft ze dan gelogen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:08 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Amanda zegt dat ze nooit zwanger is geweest.
Geloof ik geen hol van.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:08 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Amanda zegt dat ze nooit zwanger is geweest.
Van wie dan? Moet dan wel haast iemand van de febo zijn....quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:03 schreef Scandalous het volgende:
Brian denkt dat Nadia zwanger is. "Ik ben geen profeet.... maaaar.."
~verhaallijn~
Als ik haar dan mag gebruiken als bokszak? Ownee dat zijn Brian praktijken..quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:07 schreef KimiK het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie Anita dan uitnodigen![]()
En weg is Naads golddigger future !!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:10 schreef STAP01 het volgende:
Nou MamaNaad, hoor je dat ! Je wordt oma!!!!!!!!!!!!!
...en ja hoor....weer wordt Huub erbij gesleept....als die jongen alles gedaan zou hebben waar hij van beschuldigd wordt, had hij twee levens nodig..quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:05 schreef AnTjUh het volgende:
zieke geest
...from your mouth to God's ears....quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:07 schreef schatje het volgende:
Kut Febo, laat die tering stink hond van een Brian eens cp's inleveren.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian: Baboe in de buik (Baboe is Maleis voor kindermeisje), Zal me een pens worden.![]()
Ik meld me ook aan. Post niet zo vaak maar deze keer moest het er gewoon even uit. Wat een gore zak.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:06 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik meld me alvast aan.. ik ga sowieso een bokszak kopen, gewichttraining helpt niet meer voldoende haha..
He Kerel!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:16 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Ik meld me ook aan. Post niet zo vaak maar deze keer moest het er gewoon even uit. Wat een gore zak.
In het kort gewoon een SUPER gedrocht!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:17 schreef beroepslurker het volgende:
....ben wel benieuwd hoe die baby er uit gaat zien....een klein Nadnixje....met kalende plekken op het hoofd en hangtieten en 3 navels.....het huilen zal op kwelen lijken...
Ja, hij probeert zich alvast in te dekken, alsof kampers niet doorhebben hoe hij is, de eikel..quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:14 schreef ricofromrio het volgende:
Brian zit te slijmen bij kampers
en het eerste speelgoed is een spiegel met styltangquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:17 schreef beroepslurker het volgende:
....ben wel benieuwd hoe die baby er uit gaat zien....een klein Nadnixje....met kalende plekken op het hoofd en hangtieten en 3 navels.....het huilen zal op kwelen lijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |