tuurlijk in haar geest heeft ze dan weer alle controle over huubquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:22 schreef agter het volgende:
Lieke zou er wel baat bij hebben als Japio vertrekt...
Zeker weten.Dan is Huub weer afhankelijk van haar.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:22 schreef agter het volgende:
Lieke zou er wel baat bij hebben als Japio vertrekt...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
Nou de leukigheid is er nu af.We hoeven niet meer te kijken.
Lieve zus, het is van a tot en met z doorgestoken kaart. Van alle kanten. Alle bewoners spelen gewoon een volledig script uit. Er is dus voor de kijker geen lol meer aanquote:
Daarom is het beter dat Jaap blijft dan kan Lieke opstappen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.Dan is Huub weer afhankelijk van haar.
echt hé, wilde er nog steeds niet aan.. dat er veel gescript is........ maar ik kan het eigenlijk niet meer ontkennenquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieve zus, het is van a tot en met z doorgestoken kaart. Van alle kanten. Alle bewoners spelen gewoon een volledig script uit. Er is dus voor de kijker geen lol meer aan
Zoals al was voorspeld .....quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ingefluisterd door achter misschien?
Brian stelt heel duidelijk dat er gevraagd moet worden wanneer de 24 uur afloopt en niet of de 24 uur nog staat.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het 'stomme' van de groep is, dat ze iedere keer 'achter' vroegen of de 24-uur van Japio nog loopt. Ze zouden gewoon 'n keer moeten vragen 'hoe laat loopt de 24-uur af', dan zouden ze Japio meteen door hebben !
Het feit dat men er uren en uren over spreekt, het volledig uitmelkt, is zo overduidelijk het gevolg van dat iedereen alles weet en ze het zo moeten doen, dat het gewoon niet leuk meer is.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:25 schreef Desii het volgende:
[..]
echt hé, wilde er nog steeds niet aan.. dat er veel gescript is........ maar ik kan het eigenlijk niet meer ontkennen![]()
Ik zei het al eerder... Brian zat al een tijdje te na te denken hoor.. het is een streek die hij zelf geleverd zou kunnen hebben, dus niet zo vreemd dat hij daar aan denkt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:24 schreef Sylar het volgende:
Hmm dit kan gewoon niet....zomaar ineens komen ze er ff op om te gaanbellen...?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda krijgt dus de bevesting van het hokje dat Jaap zijn 24 uur heeft ingetrokken en weer aangevraagd.
Probeer deze .quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Teringpietje mijn streams haperen en bufferen, ik kan al die gesprekken niet volgen![]()
Nou.. dit vindt ze écht heel erg hoor!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:31 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke zit te balen dat ze er niets van wist en Huub wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |