Geen dankquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:37 schreef Worldbeater het volgende:
Gezien de uitlaatpositie was dit dus de inspiratiebron voor de ER6.![]()
Verder mensen die niet doorlinken vanaf de laatste post.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Two "words" for you:GS500E, Honda
![]()
Ga je vliegeren?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:35 schreef ikookhier het volgende:
Storm begint nu eindelijk aan te trekken![]()
IOH hier![]()
Kitesurfenquote:
quote:
Het nieuwe theater in Almere langs het water? Heb ik ingericht.quote:
Die jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het nieuwe theater in Almere langs het water? Heb ik ingericht.![]()
Uhhhquote:Werkt de Wagner gordijn opening nog?![]()
![]()
![]()
Standaard is 'Grieks open', gaan de gordijnen gewoon naar links en rechts open en dicht.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:40 schreef Roderick2085 het volgende:
Die ja
Uhhh
Best wel leuk om een keer te zien zo'n opera![]()
quote:
ja, ik ben werkende/zoekende/dinges/je weet wel/ehhh/vergeten/nogwat/enzoquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:28 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
@ BWT
leg een obstakel in mijn mailbox zodat ik over het Isle of M struikel[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op vrijdag 9 november 2007 20:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]Gamen idd
waarom zijn we geen Wii buddies
![]()
Gordijnen gingen gewoon naar de zijkanten openquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Standaard is 'Grieks open', gaan de gordijnen gewoon naar links en rechts open en dicht.
Wagner is extra luxe, gaan de gordijnen naar de hoeken open.![]()
Rib-i is expert in Griekse openingen.![]()
Gelukkig heb ik mijn contract voor de oplevering opgezegd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:51 schreef Roderick2085 het volgende:
Gordijnen gingen gewoon naar de zijkanten open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar leuk dat je cultureel gedaan hebt.
Doe je een stukje zingen op de volgende meeting?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn contract voor de oplevering opgezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar leuk dat je cultureel gedaan hebt.
Doe je een stukje zingen op de volgende meeting?![]()
![]()
Het blijft echt wel bij een keer kijken
Nu maar wat gaan leren![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:42 schreef Roderick2085 het volgende:Het blijft echt wel bij een keer kijken
Nu maar wat gaan leren![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:27 schreef bvvt het volgende:
lekker rustig hiero
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:18 schreef Snelwagen het volgende:
Sint maarten. jah mooi liedje, Deur dicht!!!!!!1
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:50 schreef Cageon het volgende:
bwaaaaaaaah tering, net pas wakker....
Net als iedereen van voor 1978quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Standaard is 'Grieks open', gaan de gordijnen gewoon naar links en rechts open en dicht.
Wagner is extra luxe, gaan de gordijnen naar de hoeken open.![]()
Rib-i is expert in Griekse openingen.![]()
Thnxquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:55 schreef bvvt het volgende:
700 MB staat over een uur 2 op mijn FTP
weet je wat jij moet doen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor dagelijks gebruik zit ik naar dit schijthok te denken. Kan nog 10 jaar mee.![]()
Goed alternatief voor een motorscoot aangezien die best prijzig zijn en underpowerd.![]()
Blijft de Trophy erbij voor de meetings, circuit etc. Ideaal ding daarvoor.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:45 schreef Rib-i het volgende:
@BWT
Ik ben gestruikeld
Je kan je rommel opruimen
Ik moet in code praten, jij waarschijlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat per PM praten een stuk makkelijker gaat
code is wel heel lang geleden dat ik dat gedaan heb
ben wel heel erg roestigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Ik heb wel eens naar een DR800 gekeken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:20 schreef Cageon het volgende:
weet je wat jij moet doen?
Een Suzuki DR800 kopen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Hmmm, niet verkeerd. Zal er eens een keer op moeten rijden denk ik. Volgende week zaterdag wat te doen, WB?quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:23 schreef Worldbeater het volgende:
Nou, als het een naked mocht wezen zou ik het wel weten, Den_Haag.![]()
[ afbeelding ]
Net onder de 3.000 euro, een koopje voor een dergelijke motor van een redelijk recent bouwjaar.
Alleen moet je er van houden.![]()
lache. misschien dat ik nog eens een motor slipcursus ga doenquote:Op zondag 11 november 2007 01:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, niet verkeerd. Zal er eens een keer op moeten rijden denk ik. Volgende week zaterdag wat te doen, WB?
Slipcursus vandaag was lachen trouwens. Me goed vermaakt.
ach, ik denk niet eens aan relaties op het moment.quote:Vanavond verteld de nieuwe vriendin dat ze toch niet verliefd is. Kan beter geen relaties meer beginnen![]()
![]()
Picsquote:Op zondag 11 november 2007 01:04 schreef Den_Haag het volgende:
Slipcursus vandaag was lachen trouwens. Me goed vermaakt.
Picsquote:Vanavond verteld de nieuwe vriendin dat ze toch niet verliefd is.
Ga zeker nog een motorcursus doen met slippen. Lijkt me er nuttig.quote:Op zondag 11 november 2007 01:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
lache. misschien dat ik nog eens een motor slipcursus ga doen
[..]
ach, ik denk niet eens aan relaties op het moment.
Wat ik tegenkom zal wel voor de gezelligheid zijn. nog niet meer
Nog even nieuws kijken dan pittenquote:Op zondag 11 november 2007 01:04 schreef bvvt het volgende:
scheelt niet veel
Mietjequote:Op zondag 11 november 2007 01:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het was het proberen waard
* Rib-i = Pitten![]()
je zou x--x eens kunnen proberen - die heeft het al een paar keer ter sprake gebrachtquote:Op zondag 11 november 2007 11:03 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! Straks weer een wedstrijd.
Is er volgende week op zaterdag ook wat te doen met de Redbull race?
Die had het over de zondag. En dan kan ik nietquote:Op zondag 11 november 2007 11:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
je zou x--x eens kunnen proberen - die heeft het al een paar keer ter sprake gebracht
ik ga in iedergeval niet
quote:Op zondag 11 november 2007 11:44 schreef Geerd het volgende:
Wie gaat er volgende week zondag nog naar scheveningen?
Onder voorbehoud niet.quote:Op zondag 11 november 2007 01:04 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmm, niet verkeerd. Zal er eens een keer op moeten rijden denk ik.
Volgende week zaterdag wat te doen, WB?
Het geld wel waar dus, of was het een actie van Alfa Romeo?quote:Slipcursus vandaag was lachen trouwens. Me goed vermaakt. Vanavond verteld de nieuwe vriendin dat ze toch niet verliefd is. Kan beter geen relaties meer beginnen![]()
![]()
Possibly.quote:Op zondag 11 november 2007 11:44 schreef Geerd het volgende:
Wie gaat er volgende week zondag nog naar scheveningen?
Volgens mij niets speciaals.quote:Op zondag 11 november 2007 11:03 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! Straks weer een wedstrijd.
Is er volgende week op zaterdag ook wat te doen met de Redbull race?
Charmante fotoquote:Op zondag 11 november 2007 17:18 schreef Geerd het volgende:
[ [url=
Misschien toch maar is opzoek naar een wat hogere motor![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 17:18 schreef Geerd het volgende:
[ [url=
Misschien toch maar is opzoek naar een wat hogere motor![]()
Lach is naar het vogeltjequote:Op zondag 11 november 2007 18:56 schreef ikookhier het volgende:
http://i132.photobucket.com/albums/q2/IOH_2007/nosmileIOH.gif
Wat jij zegt.quote:Op zondag 11 november 2007 19:43 schreef Cageon het volgende:
*gaap*
Jij komt amper dat gat uit op de motor, dus dat zal wel mee vallenquote:Op zondag 11 november 2007 20:03 schreef -XX- het volgende:
5 dagen niet. Het lijkt al een eeuw geleden.![]()
De mooiste wegen hier rondom het gat hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 20:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jij komt amper dat gat uit op de motor, dus dat zal wel mee vallen![]()
Wat heb je dan gedaan met OV?quote:Op zondag 11 november 2007 20:03 schreef -XX- het volgende:
Yea right, kom maar is naar t gelredome dan zullen we je even rond rijdenquote:Op zondag 11 november 2007 20:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
De mooiste wegen hier rondom het gat hoor.![]()
neuh, te druk school / werkquote:
Dat kan ik mijn lieve motortje niet aandoen.quote:Op zondag 11 november 2007 20:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
Yea right, kom maar is naar t gelredome dan zullen we je even rond rijden![]()
Ik wil best donor worden, maar alleen onder de voorwaarde dat ik bepaal ik wat voorn soort mensen mijn organen komen! Alleen ariërs natuurlijkquote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat kan ik mijn lieve motortje niet aandoen.
Oké.Leuk bedacht,...maarja. Nieren, onbetaalbaar hoor.
Ik zal echt nooit een gezonde nier afstaan aan iemand die ik niet ken.![]()
en daarna een stukje sturen op de motoquote:Op zondag 11 november 2007 20:15 schreef Cageon het volgende:
Yea right, kom maar is naar t gelredome dan zullen we je even rond rijden![]()
Doe je wel rustig aan achter het gelredome, ze staat alweer 5 dagen droog hequote:Op zondag 11 november 2007 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en daarna een stukje sturen op de moto
quote:Op zondag 11 november 2007 20:03 schreef -XX- het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2007 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
juistuhmje hebt em in één keer
![]()
![]()
![]()
Yesss. Moet ik alleen nog repareren... al een jaar ofzo :/quote:Op zondag 11 november 2007 20:19 schreef Geerd het volgende:
Heb je die ktm nog ?
Motoren zijn gemaakt om bereden te worden!quote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat kan ik mijn lieve motortje niet aandoen.
Oké.Leuk bedacht,...maarja. Nieren, onbetaalbaar hoor.
Ik zal echt nooit een gezonde nier afstaan aan iemand die ik niet ken.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en daarna een stukje sturen op de moto
Ik houd het liever bij alleen een stukje sturen, maar trek je van mij niets aan hoor!quote:Op zondag 11 november 2007 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
juistuhmje hebt em in één keer
![]()
![]()
![]()
Och kut zeg, ik was er gisterenquote:Op zondag 11 november 2007 21:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duuwdwas je niet in de buurt dit weekend
had je je shizzle kunnen ophalen
Je kan te ver gaan hoor, je kan te ver gaanquote:
Tot aan de pols moet kunnen, de elleboog wordt wel tricky idd.quote:Op zondag 11 november 2007 21:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan hoor, je kan te ver gaan
quote:Op zondag 11 november 2007 21:53 schreef Cageon het volgende:
Tot aan de pols moet kunnen, de elleboog wordt wel tricky idd.
quote:Op zondag 11 november 2007 21:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaringquote:Op zondag 11 november 2007 21:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op zondag 11 november 2007 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kan je hem even opslaan in case we need it in de toekomst?![]()
Ik doe daar niet meer aan namelijk![]()
Het was 3 jaar. Ben niet zo emotioneel. Komt vast wel weer wat nieuwsquote:Op zondag 11 november 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het geld wel waar dus, of was het een actie van Alfa Romeo?
Jij hebt al snel een ander.Maar ja, als het dan maar lekker was.
![]()
Een man is er vaak wat sneller over 'die vijf jaar' heen dan een vrouw.![]()
quote:-XX- - woensdag 4 juli 2007 @ 20:33: Grijp in me poes!!!! Lekkere tijger van me
Dat is een copyright uit een plaatje waarbij worldbeater in de poes grijpt van een dikke superwoman.quote:Op zondag 11 november 2007 22:09 schreef Cageon het volgende:
Ze heeft er zelf trouwens ook niet heel veel op tegen...
[..]
de ster is er ookquote:Op zondag 11 november 2007 22:13 schreef -XX- het volgende:
Dat is een copyright uit een plaatje waarbij worldbeater in de poes grijpt van een dikke superwoman.
Dus niet de kreet van mij.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2007 21:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan hoor, je kan te ver gaan
Dan ga ik niet heen hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 22:16 schreef Den_Haag het volgende:
XX, zaterdag Scheveningen Redbull? Of is er dan niks te doen?
FIST IT ~~!!!I@Izwiequote:Op zondag 11 november 2007 22:16 schreef Den_Haag het volgende:
XX, zaterdag Scheveningen Redbull? Of is er dan niks te doen?
Kan alleen zaterdag.quote:Op zondag 11 november 2007 22:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan ga ik niet heen hoor.![]()
Zondag misschien wel.
Zaterdag is er volgens mij geen drol te doen.
-XX-, haal nou maar weg ... serieus.quote:Op zondag 11 november 2007 22:31 schreef -XX- het volgende:
En hoe ver gaat het hier dan?
Of hield je het daar bij.
Hahaquote:Op zondag 11 november 2007 22:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
-XX-, haal nou maar weg ... serieus.![]()
Haha. Eerst die enge foto van mij weg.quote:Op zondag 11 november 2007 22:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
-XX-, haal nou maar weg ... serieus.![]()
Die heeft IOH gemaakt wijfquote:Op zondag 11 november 2007 22:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha. Eerst die enge foto van mij weg.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die heeft IOH gemaakt wijf
Maargoed, laat maar staan die foto, zegt meer over jou. Ik heb je eerder al verteld dat ik die shop niks vond en dan blijf je ermee schermen? Domme kut
Als ik wakker word is het voor mij morgenquote:Op maandag 12 november 2007 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je loopt minimaal 49 minuten achter.![]()
![]()
![]()
![]()
Okay, waar ben je geweestquote:Op maandag 12 november 2007 12:47 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel homo's in een ruimte gezien![]()
Je had de kaartjes toch niet zelf betaald hè?quote:Op maandag 12 november 2007 14:05 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Mika in HMH, zo'n ubervrolijk concert heb ik nog nooit meegemaakt... 't Was niet mijn ding
Je had het kunnen wetenquote:Op maandag 12 november 2007 14:05 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Mika in HMH, zo'n ubervrolijk concert heb ik nog nooit meegemaakt... 't Was niet mijn ding
quote:Op maandag 12 november 2007 14:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je had de kaartjes toch niet zelf betaald hè?Die Gaynes was natuurlijk te verwachten
quote:Op maandag 12 november 2007 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
Beetje naief Kevjan
Na deze reacties toch maar ff op youtube gezocht wie die gast isquote:
Had ik ook verwacht, maar je blijft je er toch over verbazen...quote:
Daar moet ik eens nodig van bijkomenquote:Op maandag 12 november 2007 17:29 schreef Roderick2085 het volgende:
Na deze reacties toch maar ff op youtube gezocht wie die gast is
Heb je de radio nooit aan?quote:Op maandag 12 november 2007 17:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Na deze reacties toch maar ff op youtube gezocht wie die gast is
Radioquote:
Weer die kankerherriequote:Op maandag 12 november 2007 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
Daar moet ik eens nodig van bijkomen, gelukkig is er goed en effectief tegenmiddel
Is al beter... maar kan nog beterquote:Op maandag 12 november 2007 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar moet ik eens nodig van bijkomen, gelukkig is er goed en effectief tegenmiddel.
Ook roze licht op het podium en alleen maar rare gasten.![]()
![]()
![]()
![]()
Niet vaak nee, maar herkende iig wel 2 liedjes.... alleen wist ik veel die dat zongquote:
Speciaal voor WPquote:Op maandag 12 november 2007 19:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Radio![]()
[..]
Weer die kankerherrie![]()
Ik dacht meteen aan een Marokkaanse Jantje Smitquote:Op maandag 12 november 2007 19:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
NooHOOHhh, vette tjikkieesss.![]()
Die bewerking van het stemgeluid ookZo afgezaagd
![]()
Lekker achtergrond muziekjequote:Op maandag 12 november 2007 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar moet ik eens nodig van bijkomen, gelukkig is er goed en effectief tegenmiddel.
Ook roze licht op het podium en alleen maar rare gasten.![]()
![]()
![]()
![]()
City FM of 3FM... Dat zegt wel genoeg denkquote:Op maandag 12 november 2007 18:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat kunnen we jou ook vragen Gayjan
Alsof je in nog meer topic's postquote:
Niet fokken met 3fmquote:Op maandag 12 november 2007 20:41 schreef Kevjan het volgende:
[..]
City FM of 3FM... Dat zegt wel genoeg denk
Een backflip vanaf de motor?quote:Op maandag 12 november 2007 20:34 schreef -XX- het volgende:
[ afbeelding ]
Maak dat de kat wijs. Wel leuk geshopt. En erg vette bike van wat ik kan zien.![]()
Verkoop je motor aan hem als hij lam isquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:49 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij is 1 van de mensen die hier bij de garages van de flat woont elke avond kneiterlamLoopt ie altijd 's nachts schreewend het vuilnis buiten te zetten
Edoch overdag is ie een doorsnee baardmans die mijn motor wel mooi vond
quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:49 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij is 1 van de mensen die hier bij de garages van de flat woont elke avond kneiterlamLoopt ie altijd 's nachts schreewend het vuilnis buiten te zetten
Denk dat WP er meer voor wil hebben, dan een vuilniszakquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Verkoop je motor aan hem als hij lam is
Wees blij dat je geen doka hebtquote:Op maandag 12 november 2007 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
Tering, was ik maar geen zeikerd qua fotobewerking.
Ben al vanaf 18.00 aan de vakantiefoto's bezig.![]()
En nu ben ik nog maar pas op 2/3![]()
Het avondeten is er bij ingeschoten.![]()
Visje staat eindelijk op het vuur, maar eerst ff een kommetje appelmoes.![]()
werkt het dan ook nog?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker zo'n dagje brainstormen. In je eentje.
Nee hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een beetje schizo zou toch problemen hebben om consensus te krijgen
Je lijkt mijn bejaarde buurvrouw wel, die weet ook alles over iedereen in de buurt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:49 schreef worldpimber het volgende:
Been there, done that.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:16 schreef Rib-i het volgende:
Een beetje schizo zou toch problemen hebben om consensus te krijgen
Bustedquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
Je lijkt mijn bejaarde buurvrouw wel, die weet ook alles over iedereen in de buurt.
Tijd voor een eigen leven.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef Geerd het volgende:
Nat, sneeuw, mist![]()
Niet echt koud nog gelukkig![]()
Toen ik thuis kwam, kwam er rook uit beide pijpen, is dat normaal met warme motor??![]()
Hahaha.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef Geerd het volgende:
Nat, sneeuw, mist![]()
Toen ik thuis kwam, kwam er rook uit beide pijpen, is dat normaal met warme motor??![]()
Niet als je maar 1 pijp hebtquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef Geerd het volgende:
Nat, sneeuw, mist![]()
Oldnewzquote:
Sinterklaas heeft zituh denkuh..quote:
Ik weet dat dit verdacht lijkt, maar ik ben niet, ik herhaal NIET de schrijver van de lange Frans Baas-B liedjesquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft zituh denkuh..
What ie die ikookhier nou zouw schenkuh.
Zoehkund in alluh hoekuh.
vond hij alleen kk boekuh..
etc..
Sinterklaas is nog niet hoor
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik weet dat dit verdacht lijkt, maar ik ben niet, ik herhaal NIET de schrijver van de lange Frans Baas-B liedjes![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heb uwes trouwens gewiivited
quote:Op maandag 12 november 2007 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
Tering, was ik maar geen zeikerd qua fotobewerking.
Ben al vanaf 18.00 aan de vakantiefoto's bezig.![]()
En nu ben ik nog maar pas op 2/3![]()
Het avondeten is er bij ingeschoten.![]()
Visje staat eindelijk op het vuur, maar eerst ff een kommetje appelmoes.![]()
O Jij verveelt je?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
[wikipedia]
foto's~ Veelal gemaakt om in een schoendoos te bewaren. Deze dozen verdwijnen dan meestal voor jaren in een kast of op naar de zolder.
Naar oud hollands gebruik worden de dozen pas na minstens 10 jaar weer geopend wanneer er kinderen
geboren zijn.
[/wikipedia]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
O Jij verveelt je?
Ik heb nog wel werk voor je![]()
Ik was om 9u op school aan het werk (Ja werk ja!)quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ging vanmorgen om 07:00 uur naar mijn werk en was om 18:30 thuis.![]()
Doe zelf ook ff de handjes uit de mouw steken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik was om 9u op school aan het werk (Ja werk ja!)
tot een uur of 6, naar huis met de bus (ov)
eten, verjaardag half uurtje en weer aan het werk vanaf 8 tot 01:00
Heb jij nog iets te klagen?
Een motor moet binnen staan. dat is liefde.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:26 schreef Den_Haag het volgende:
WB, jij nog leuke tips voor een startersmotor? Die buiten kan staan, stalling schiet gewoon niet op.
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:56 schreef Gawaine het volgende:
![]()
[wikipedia]
foto's~ Veelal gemaakt om in een schoendoos te bewaren. Deze dozen verdwijnen dan meestal voor jaren in een kast of op naar de zolder.
Naar oud hollands gebruik worden de dozen pas na minstens 10 jaar weer geopend wanneer er kinderen
geboren zijn.
[/wikipedia]
Op school zit je dus voor je uit te staren, in het ov kan je maffen, bij die verjaardag gratis zuipen en in een hoekje zitten dromen, bij het vakkenvullen pak je hersenloos wat spullen van een kar. Het leven is zwaar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:43 schreef Cageon het volgende:
Ik was om 9u op school aan het werk (Ja werk ja!)
tot een uur of 6, naar huis met de bus (ov)
eten, verjaardag half uurtje en weer aan het werk vanaf 8 tot 01:00
Heb jij nog iets te klagen?
Op school moet ik dus ook nadenkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een motor moet binnen staan. dat is liefde.![]()
En aangezien we niet aan discriminatie doen is dat ook van toepassing op pekelfietsen.
[ afbeelding ]
![]()
Verder heeft Roderick nog een GS500.![]()
En belangrijk om hierbij te vermelden is dat een dergelijke motor normaal gesproken ook goedkoop is in onderhoud.![]()
En anders eens deze kijken.![]()
Of als dromen bestaan (lees op MF eens over 125cc.nl) deze.
![]()
[..]
![]()
ZX12 al bijna klaar?![]()
[..]
![]()
[..]
Op school zit je dus voor je uit te staren, in het ov kan je maffen,
Fout, maar die duurde welgeteld een half uurtjequote:bij die verjaardag gratis zuipen en in een hoekje zitten dromen,
Ook bij mijn werk moet ik nadenken. Ik doe het werk wat ik zou kunnen doen als ik afgestudeerd ben.quote:bij het vakkenvullen pak je hersenloos wat spullen van een kar. Het leven is zwaar.
het zal hier dan iig niet de eerste keer zijnquote:En ik zeg je, later moet je wel bijna 10 uur per dag echt na gaan denken.![]()
Wat vaker aanwezig zijn eh!quote:Koffiekoekje die zichzelf gaat quoten.![]()
Het is stil, dat wel, maar zo wordt het een beetje eng hier.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En aangezien we niet aan discriminatie doen is dat ook van toepassing op pekelfietsen.
[ afbeelding ]
![]()
En belangrijk om hierbij te vermelden is dat een dergelijke motor normaal gesproken ook goedkoop is in onderhoud.![]()
![]()
[..]
![]()
ZX12 al bijna klaar?![]()
[..]
![]()
[..]
Op school zit je dus voor je uit te staren, in het ov kan je maffen, bij die verjaardag gratis zuipen en in een hoekje zitten dromen, bij het vakkenvullen pak je hersenloos wat spullen van een kar. Het leven is zwaar.
En ik zeg je, later moet je wel bijna 10 uur per dag echt na gaan denken.![]()
Koffiekoekje die zichzelf gaat quoten.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:08 schreef Cageon het volgende:
Op school moet ik dus ook nadenken
Alleen in de bus kan dat en dat was niet mogelijk, mooie dames enzo![]()
Fout, maar die duurde welgeteld een half uurtje
Ook bij mijn werk moet ik nadenken. Ik doe het werk wat ik zou kunnen doen als ik afgestudeerd ben.
en dus zeker geen vakkenvullen.
het zal hier dan iig niet de eerste keer zijn
Sorry.quote:Wat vaker aanwezig zijn eh!![]()
Sinds kort weer een fokker rukker.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:08 schreef Gawaine het volgende:
Wie is die vent die daar bij je aan de bar hangt ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik echt weg.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal even met Gawaine overleggen of we dit allemaal serieus moeten nemen.![]()
[..]
Sorry.![]()
[..]
Sinds kort weer een fokker rukker.![]()
[ afbeelding ]al nemen jullie het niet serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik echt weg.![]()
![]()
Ik red me wel, alleen kan ik leukere dingen verzinnen op een doordeweekse avond.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:16 schreef Cageon het volgende:
[..]
al nemen jullie het niet serieus
Ik red me wel, alleen kan ik leukere dingen verzinnen op een doordeweekse avond.
![]()
dat kan altijdquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
bv dingetjes op internet bestellen![]()
Alsof dat nieuw isquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
Koffiekoekje die zichzelf gaat quoten.![]()
![]()
![]()
U gebruikte de verkorte link optie weer nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
quote:ZX12 al bijna klaar?![]()
Oh polease, ga me niet vertellen dat je breinbrekend bezig bentquote:En ik zeg je, later moet je wel bijna 10 uur per dag echt na gaan denken.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
U gebruikte de verkorte link optie weer niet
[..]![]()
[..]
Oh polease, ga me niet vertellen dat je breinbrekend bezig bent![]()
![]()
The Office is een mooie serie die geweldig laat zien hoe mensen zoals jij werken.
Hmmm, zal eens moeten kijken dit weekend. Gok dat stalling de aankomende tijd nog niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
*kuch*quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wie is die vent die daar bij je aan de bar hangt ?![]()
[..]
[ ]*kuch*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik echt weg.![]()
*kuch*quote:Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 14 november 2007 08:35 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh!
Jaja de tijd staat niet stil, je wordt met de dag een beetje ouderquote:
Elke dag is een toonbeeld van the struggle of life.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:20 schreef worldpimber het volgende:
Oh polease, ga me niet vertellen dat je breinbrekend bezig bent![]()
![]()
The Office is een mooie serie die geweldig laat zien hoe mensen zoals jij werken.
Maar Maassluis en Naaldwijk is lekker in de buurt voor jou om even een blik te werpen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:34 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmm, zal eens moeten kijken dit weekend. Gok dat stalling de aankomende tijd nog niet gaat lukken
Kan ik mooi de auto weer een stukkie uitlaten.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar Maassluis en Naaldwijk is lekker in de buurt voor jou om even een blik te werpen.![]()
Ik zo mijn best gedaan, die link niet te leggen. doe jij hetquote:Op woensdag 14 november 2007 16:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heeft Martijn ook kleding voor volwassenen
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zo mijn best gedaan, die link niet te leggen. doe jij het
Ik wil serieus een luisterend oor aan je bieden en je geloofwaardigheid niet in twijfeltrekken, maar sorry... het lukt nietquote:Op woensdag 14 november 2007 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
Elke dag is een toonbeeld van the struggle of life.
Alles is anders, nieuw, en nog nooit eerder gedaan.
Ik verlang zo sterk naar een baan als bijvoorbeeld vrachtwagenchauffeur.
Kan ik het denken tot prive zaken behouden.![]()
Heel vervelend idd...quote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Stom he zoals je namen kan associëren met zaken die in de publiciteit hebben gestaan
Den Haag~Naaldwijk~Maassluis, maak me gek.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
Kan ik mooi de auto weer een stukkie uitlaten.
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:29 schreef Rib-i het volgende:
Heeft Martijn ook kleding voor volwassenen
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:33 schreef Rib-i het volgende:
Ah, Martijn heeft behalve kinderkleding ook de optimate
Optimate III SP
van ¤ 56,95 voor ¤ 49,00
Japarts is nog altijd goedkoper
quote:Omdat het niet mogelijk is om alle prijzen aan te passen in de webshop, in verband met voorraad, betalingen etc. kunt u ons het beste, indien u wat wilt bestellen via onze webshop van 9 t/m 17 NOVEMBER 2007, even een bericht sturen en/of bellen of wij het artikel ook op voorraad hebben. Indien wij het artikel op voorraad hebben krijgt u dit artikel uiteraard met 30% korting. Hebben wij het niet op voorraad? Dan mailen wij u de speciale actieprijs door.
De behoefte is ook niet aanwezig, het hoort erbij.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:43 schreef worldpimber het volgende:
Ik wil serieus een luisterend oor aan je bieden en je geloofwaardigheid niet in twijfeltrekken, maar sorry... het lukt niet![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:20 schreef worldpimber het volgende:
En de vraag is..quote:Op woensdag 14 november 2007 17:41 schreef Snelwagen het volgende:
Mogguh
Ben nu op school met een opdracht voor provincie fryslân en voor witteveen&bos, om het waterverkeer&wegverkeer aantrekker te maken bij bruggen tijdens het w88.
Ik doe toch geen fokking verkeerskundeHeeft niks met mn opleiding te maken
![]()
![]()
![]()
Hoe we dat aantrekkelijker makenquote:Op woensdag 14 november 2007 17:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
De lichaamsbouw is gelijk.![]()
![]()
Beetje langdradig wel. Moet je de tijd voor hebben.![]()
[..]
En de vraag is..
Pleur er wat kunst of mooie 'schilderijen / tekeningen' neer ofzoquote:Op woensdag 14 november 2007 17:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hoe we dat aantrekkelijker maken
En op zon site staat dat het zeer moeilijk tot vrijwel onmogelijk isMaarja wij doen dat wel in een weekje...
![]()
Afgelopen vrijdag waren er 2 naar fryslan geweest, zeiden ze van nou dan hangen we een schilderij onder de brug. Die lui jah goed id blablablaquote:Op woensdag 14 november 2007 18:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Pleur er wat kunst of mooie 'schilderijen / tekeningen' neer ofzo
Zo weer richting A'dam, wat eten met een groot gedeelte van de klas
Dat kan ook gratis via sponsoren. Krijgt de bedenker nog extra geld toe ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag waren er 2 naar fryslan geweest, zeiden ze van nou dan hangen we een schilderij onder de brug. Die lui jah goed id blablabla![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is alles afgebrand of ligt er nog wel een kilo'tje wat je ff op de post kan doenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:08 schreef -XX- het volgende:
Avond.![]()
En ik maar denken waarom ik me zo licht voelde op me stage.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat kan ook gratis via sponsoren. Krijgt de bedenker nog extra geld toe ook.![]()
De nieuwe H&M reclame voor lingerie bijvoorbeeld. U zei aantrekkelijker.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.n000000000hquote:Er zal op een plek afgespeoken worden waar de scooter niet staat, bij een proefrit moet het volledige bedrag als borg afgegeven worden
Echt lekker betrouwbaar![]()
![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Dat ligt meer aan het type 'Gilera Runner 180' die er op afkomen.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:22 schreef Snelwagen het volgende:
n000000000h
Echt lekker betrouwbaar![]()
![]()
![]()
Behoorlijk wat kunnen rapen!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Is alles afgebrand of ligt er nog wel een kilo'tje wat je ff op de post kan doen![]()
Ik wil het ook hebben voor een feestje met mijn konijntjes, die lusten er ook wel pap vanquote:Op woensdag 14 november 2007 18:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Behoorlijk wat kunnen rapen!
Voor m'n konijntjes. Die lusten er wel pap van zeg.![]()
Dat is een lange staaf, doet dat zeer?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:36 schreef Gawaine het volgende:
Sint is vroeg dit jaar![]()
[ afbeelding ]
ff sleutelen![]()
Waren er niet genoeg volwassen voor de foto.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:39 schreef Snelwagen het volgende:
Ik wil het ook hebben voor een feestje met mijn konijntjes, die lusten er ook wel pap van![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |