Geen dankquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:37 schreef Worldbeater het volgende:
Gezien de uitlaatpositie was dit dus de inspiratiebron voor de ER6.![]()
Verder mensen die niet doorlinken vanaf de laatste post.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Two "words" for you:GS500E, Honda
![]()
Ga je vliegeren?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:35 schreef ikookhier het volgende:
Storm begint nu eindelijk aan te trekken![]()
IOH hier![]()
Kitesurfenquote:
quote:
Het nieuwe theater in Almere langs het water? Heb ik ingericht.quote:
Die jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het nieuwe theater in Almere langs het water? Heb ik ingericht.![]()
Uhhhquote:Werkt de Wagner gordijn opening nog?![]()
![]()
![]()
Standaard is 'Grieks open', gaan de gordijnen gewoon naar links en rechts open en dicht.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:40 schreef Roderick2085 het volgende:
Die ja
Uhhh
Best wel leuk om een keer te zien zo'n opera![]()
quote:
ja, ik ben werkende/zoekende/dinges/je weet wel/ehhh/vergeten/nogwat/enzoquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:28 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
@ BWT
leg een obstakel in mijn mailbox zodat ik over het Isle of M struikel[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op vrijdag 9 november 2007 20:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]Gamen idd
waarom zijn we geen Wii buddies
![]()
Gordijnen gingen gewoon naar de zijkanten openquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Standaard is 'Grieks open', gaan de gordijnen gewoon naar links en rechts open en dicht.
Wagner is extra luxe, gaan de gordijnen naar de hoeken open.![]()
Rib-i is expert in Griekse openingen.![]()
Gelukkig heb ik mijn contract voor de oplevering opgezegd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:51 schreef Roderick2085 het volgende:
Gordijnen gingen gewoon naar de zijkanten open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar leuk dat je cultureel gedaan hebt.
Doe je een stukje zingen op de volgende meeting?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn contract voor de oplevering opgezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar leuk dat je cultureel gedaan hebt.
Doe je een stukje zingen op de volgende meeting?![]()
![]()
Het blijft echt wel bij een keer kijken
Nu maar wat gaan leren![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:42 schreef Roderick2085 het volgende:Het blijft echt wel bij een keer kijken
Nu maar wat gaan leren![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:27 schreef bvvt het volgende:
lekker rustig hiero
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:18 schreef Snelwagen het volgende:
Sint maarten. jah mooi liedje, Deur dicht!!!!!!1
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:50 schreef Cageon het volgende:
bwaaaaaaaah tering, net pas wakker....
Net als iedereen van voor 1978quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Standaard is 'Grieks open', gaan de gordijnen gewoon naar links en rechts open en dicht.
Wagner is extra luxe, gaan de gordijnen naar de hoeken open.![]()
Rib-i is expert in Griekse openingen.![]()
Thnxquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:55 schreef bvvt het volgende:
700 MB staat over een uur 2 op mijn FTP
weet je wat jij moet doen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor dagelijks gebruik zit ik naar dit schijthok te denken. Kan nog 10 jaar mee.![]()
Goed alternatief voor een motorscoot aangezien die best prijzig zijn en underpowerd.![]()
Blijft de Trophy erbij voor de meetings, circuit etc. Ideaal ding daarvoor.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:45 schreef Rib-i het volgende:
@BWT
Ik ben gestruikeld
Je kan je rommel opruimen
Ik moet in code praten, jij waarschijlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat per PM praten een stuk makkelijker gaat
code is wel heel lang geleden dat ik dat gedaan heb
ben wel heel erg roestigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Ik heb wel eens naar een DR800 gekeken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:20 schreef Cageon het volgende:
weet je wat jij moet doen?
Een Suzuki DR800 kopen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Hmmm, niet verkeerd. Zal er eens een keer op moeten rijden denk ik. Volgende week zaterdag wat te doen, WB?quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:23 schreef Worldbeater het volgende:
Nou, als het een naked mocht wezen zou ik het wel weten, Den_Haag.![]()
[ afbeelding ]
Net onder de 3.000 euro, een koopje voor een dergelijke motor van een redelijk recent bouwjaar.
Alleen moet je er van houden.![]()
lache. misschien dat ik nog eens een motor slipcursus ga doenquote:Op zondag 11 november 2007 01:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, niet verkeerd. Zal er eens een keer op moeten rijden denk ik. Volgende week zaterdag wat te doen, WB?
Slipcursus vandaag was lachen trouwens. Me goed vermaakt.
ach, ik denk niet eens aan relaties op het moment.quote:Vanavond verteld de nieuwe vriendin dat ze toch niet verliefd is. Kan beter geen relaties meer beginnen![]()
![]()
Picsquote:Op zondag 11 november 2007 01:04 schreef Den_Haag het volgende:
Slipcursus vandaag was lachen trouwens. Me goed vermaakt.
Picsquote:Vanavond verteld de nieuwe vriendin dat ze toch niet verliefd is.
Ga zeker nog een motorcursus doen met slippen. Lijkt me er nuttig.quote:Op zondag 11 november 2007 01:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
lache. misschien dat ik nog eens een motor slipcursus ga doen
[..]
ach, ik denk niet eens aan relaties op het moment.
Wat ik tegenkom zal wel voor de gezelligheid zijn. nog niet meer
Nog even nieuws kijken dan pittenquote:Op zondag 11 november 2007 01:04 schreef bvvt het volgende:
scheelt niet veel
Mietjequote:Op zondag 11 november 2007 01:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het was het proberen waard
* Rib-i = Pitten![]()
je zou x--x eens kunnen proberen - die heeft het al een paar keer ter sprake gebrachtquote:Op zondag 11 november 2007 11:03 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! Straks weer een wedstrijd.
Is er volgende week op zaterdag ook wat te doen met de Redbull race?
Die had het over de zondag. En dan kan ik nietquote:Op zondag 11 november 2007 11:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
je zou x--x eens kunnen proberen - die heeft het al een paar keer ter sprake gebracht
ik ga in iedergeval niet
quote:Op zondag 11 november 2007 11:44 schreef Geerd het volgende:
Wie gaat er volgende week zondag nog naar scheveningen?
Onder voorbehoud niet.quote:Op zondag 11 november 2007 01:04 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmm, niet verkeerd. Zal er eens een keer op moeten rijden denk ik.
Volgende week zaterdag wat te doen, WB?
Het geld wel waar dus, of was het een actie van Alfa Romeo?quote:Slipcursus vandaag was lachen trouwens. Me goed vermaakt. Vanavond verteld de nieuwe vriendin dat ze toch niet verliefd is. Kan beter geen relaties meer beginnen![]()
![]()
Possibly.quote:Op zondag 11 november 2007 11:44 schreef Geerd het volgende:
Wie gaat er volgende week zondag nog naar scheveningen?
Volgens mij niets speciaals.quote:Op zondag 11 november 2007 11:03 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! Straks weer een wedstrijd.
Is er volgende week op zaterdag ook wat te doen met de Redbull race?
Charmante fotoquote:Op zondag 11 november 2007 17:18 schreef Geerd het volgende:
[ [url=
Misschien toch maar is opzoek naar een wat hogere motor![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 17:18 schreef Geerd het volgende:
[ [url=
Misschien toch maar is opzoek naar een wat hogere motor![]()
Lach is naar het vogeltjequote:Op zondag 11 november 2007 18:56 schreef ikookhier het volgende:
http://i132.photobucket.com/albums/q2/IOH_2007/nosmileIOH.gif
Wat jij zegt.quote:Op zondag 11 november 2007 19:43 schreef Cageon het volgende:
*gaap*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |