Macs kunnen tenminste overal rijdenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:21 schreef hamkaastosti het volgende:
een windows computer kopen is als een auto kopen die maar op 95% van de wegen kan rijden
undsoweiter
Maar wel waar het stuur aan de rechterkant........quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Macs kunnen tenminste overal rijden
Wacht, dan installeer ik even XP in een VM waardoor ik alle Windows programma's kan draaien. Doe jij hetzelfde voor OS X? Oh wacht, dat kan Windows niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:21 schreef hamkaastosti het volgende:
een windows computer kopen is als een auto kopen die maar op 95% van de wegen kan rijden
undsoweiter
ja joh.. ook nog een xp licentie kopenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wacht, dan installeer ik even XP in een VM waardoor ik alle Windows programma's kan draaien. Doe jij hetzelfde voor OS X? Oh wacht, dat kan Windows niet.. Wat nou beperkt? Op een Mac kun je Windows, Mac én Linux/Unix apps draaien.
Ja, tuurlijk, ik ga Windows kopen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:30 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
ja joh.. ook nog een xp licentie kopen![]()
Je hoort mij niet zeiken over windows... werkt perfect voor spellen, maar ik heb zo'n schijthekel aan windowsfanboys die de hele tijd lopen te zeiken dat mac zo kut is terwijl ze er nog nooit op hebben gewerkt... of dat ze zeiken op macfanboys en daar door eigenlijk net zo erg zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fanyboys die tegen windows zijn
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wacht, dan installeer ik even XP in een VM waardoor ik alle Windows programma's kan draaien. Doe jij hetzelfde voor OS X? Oh wacht, dat kan mag Windows niet.. Wat nou beperkt? Op een Mac kun je Windows, Mac én Linux/Unix apps draaien.
Crossover, Cider etc.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Kan makkelijk natuurlijk alleen wil Apple dat niet omdat ze dan 0,0 machines meer verkopen en iedereen OSX wel downloaded.
En OSX kan wel op een "standaard" PC draaien, alleen nog niet zo heel eenvoudig. Maar dat gaat ongetwijfeld wel veranderen. Het zal niet lang meer duren voor je OSX ook gewoon op VMware kan draaien denk ik.
Alleen, nee geen flame, waarom zou je het willen als je OSX niet handiger vindt ofzo? Ik weet dat je voor OSX wel ALTERNATIEVEN hebt om Windows apps te vervangen, maar een OS installeren om een alternatieve oplossing te gebruiken is ook weer overdreven he?.
Ligt aan de software natuurlijk. Ik weet dat het een "irrelevant" argument is in jouw ogen, maar Apple heeft geen machine in huis om bijv Crysis fatsoenlijk op te kunnen spelenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:36 schreef Jarno het volgende:
OS X server mag binnenkort gevirtualiseerd worden.
En het ging om de claim dat je op een Windows bak meer zou kunnen doen (qua hoeveelheid software) dan op een Mac. Dat is, dankzij virtualisatie, niet waar.
Dat wou ik net postenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Maar is dat dan ook de verdienste van Apple nog? Dat je Windows op standaard hardware kan draaien is nogal een open deur. En elke "windows" pc kan ook Linux aan.
het is meer de verdienste van MS dat Windows het doet op een machine van Apple.
Mac Pro...quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan de software natuurlijk. Ik weet dat het een "irrelevant" argument is in jouw ogen, maar Apple heeft geen machine in huis om bijv Crysis fatsoenlijk op te kunnen spelen.
Maar is dat dan ook de verdienste van Apple nog? Dat je Windows op standaard hardware kan draaien is nogal een open deur. En elke "windows" pc kan ook Linux aan.
dit dusquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan de software natuurlijk. Ik weet dat het een "irrelevant" argument is in jouw ogen, maar Apple heeft geen machine in huis om bijv Crysis fatsoenlijk op te kunnen spelen.
lijkt mij welquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:42 schreef Jarno het volgende:
Heeft MS bijgedragen aan de Bootcamp drivers dan?.
Wij PC-gebruikers hebben ook geen OS X nodig. Als OS X al zou werken op een PC dan gaat OS X hard onderuit, aangezien Windows (en Linux) rekening moet houden met enorm veel hardware, terwijl OS X slechts een handjevol hardware hoeft te ondersteunen. Op een PC zou de helft dan wel eens niet herkend kunnen worden door OS X.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wacht, dan installeer ik even XP in een VM waardoor ik alle Windows programma's kan draaien. Doe jij hetzelfde voor OS X? Oh wacht, dat kan Windows niet.. Wat nou beperkt? Op een Mac kun je Windows, Mac én Linux/Unix apps draaien.
Daar hebben ze anders wel een punt. Waarom open je er anders een topic over? Je kan het ook wegwuiven en denken "Laat ze, ze weten niet beter, ik ga lekker op mijn mac verder".quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:31 schreef DutchErrorist het volgende:
of dat ze zeiken op macfanboys en daar door eigenlijk net zo erg zijn.
Ik hoef het niet te kennen want mijn mac/windows werkt perfect... ik denk trouwens ook niet dat veel windows fanboys daar ooit van hebben gehoord...quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:18 schreef Buschetta het volgende:
whaha.... Bijna een naamtopic![]()
Je gaat er meteen vanuit dat ik Windows draai ?
Typische Mac-user aanname. Ik draai hier op dit moment veel OS's dit schrijf ik op i5/OS V6R1 beta![]()
Maar ach als mac-fetisist ken je dat niet waarschijnlijk.
Succes met je topic verderLeuk om te zien dat de Mac users weer eens de boel moeten naapen en waarschijnlijk vervolgens weer gaan beweren dat zei de eerste waren met een fanboy topic
![]()
Ik ben geen fanboy, alleen gebruiker. Van windows ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:43 schreef Netsplitter het volgende:
Apple komt met een update, en een flinke, ongeveer een maand nadat een nieuwe versie gelanceerd is...
Dat heeft Ms nog niet eens voor elkaar gekregen...
Okay jullie grote update....quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben geen fanboy, alleen gebruiker. Van windows ja.
Maar wat je hier neerzet vind ik lachwekkend. Linux en Mac fans roepen altijd dat MS geen OS zonder fouten kan maken en dat het altijd een puinzooi is......en nu komt Apple met een grote update. Blijkbaar is hun OS net zo fucked up als Windows
Donders dat was mij toch een grote update...quote:About the Login & Keychain Update 1.0
The Login & Keychain Update 1.0 for Mac OS X 10.5 Leopard is recommended for all Leopard installations. It addresses issues you may encounter when:
Logging in with an account originally created in Mac OS X 10.1 or earlier that has a password of 8 or more characters.
Connecting to some 802.11b/g wireless networks.
Changing the password of a FileVault-protected account.
Wanneer je probeert mee te praten zorg dan wel dat je feiten eerst kent.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Okay jullie grote update....
[ afbeelding ]
[..]
Donders dat was mij toch een grote update...
en dan nog is macOS blijkbaar brakquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer je probeert mee te praten zorg dan wel dat je feiten eerst kent.
http://www.appleinsider.c(...)two_dozen_fixes.html
Moet je ook eerst je rijbewijs halenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:21 schreef hamkaastosti het volgende:
undsoweiter
Ja want als er wat fouten in zitten is het een heel erg kut OSquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
en dan nog is macOS blijkbaar brak
Anders was een, zoals jij zegt, grote update niet nodig
inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:11 schreef Pinobot het volgende:
Er bestaan helemaal geen Windows fanboys, alleen maar Windows gebruikers.
Windows gebruikers zien hun apparaat niet onderdeel van hun identiteit zoals Apple fanboys dat doen.
Je bent toch niet geloofwaardig, Amerika-lover.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je sarcastisch bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |