Ooh, vertel?quote:Op zondag 25 november 2007 10:02 schreef WSDokkum het volgende:
Voor volgende week vrijdag/zat/zon staat wel wat leuks op het programma....maar goed, eerst zien dan geloven
Dus vanaf eind december pas koud weer?quote:Op zondag 25 november 2007 08:33 schreef Caesu het volgende:
Corbyn heeft ook al de springtijen van december gereserveerd voor stormen:
http://lowefo.com/forecast.php?s=Netherlands
vanaf het einde van december is die magnetisch/zonnekracht etc. voorbij en komen er geen stormen meer en kan het kouder gaan worden.
Neuh, uitgelachen, dat wel....quote:Op woensdag 28 november 2007 04:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Is die meteoroloog met zijn buitenaardse gave al ge-executeerd?
Maanden?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:37 schreef Hi_flyer het volgende:
Deze westcirculatie gaat echt maanden aanhouden
Nergens op gebasseerd deze opmerkingquote:Op woensdag 28 november 2007 00:37 schreef Hi_flyer het volgende:
Deze westcirculatie gaat echt maanden aanhouden
Ja, zag hem op ww. Indrukwekkend verschijnselquote:Op woensdag 28 november 2007 13:56 schreef -skippybal- het volgende:
Check die vette punch-cloud boven België:
[ afbeelding ]
![]()
Van WW.
Wow, gaaf!quote:Op woensdag 28 november 2007 13:56 schreef -skippybal- het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Van WW.
Ooit ja, maar hij zei toch echt eind November.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:30 schreef Klonk het volgende:
Die voorspelling van Corbyn zijn net een horoscoop, gewoon lang genoeg blijven roepen en het komt ooit, heel mischien een keertje uit
ik zie hem dus niet? Waar moet ik opletten?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:56 schreef -skippybal- het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Van WW.
yep, pyrocumulus heet dat geloof ikquote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef Fredo55 het volgende:
Even iets heel anders tussendoor, ik heb weleens gehoord dat de rookpluimen van een enorme brand
een onweersbui kan veroorzaken.
Ik heb een foto ervan gevonden:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, pyrocumulus heet dat geloof ik
Tofquote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef Fredo55 het volgende:
Even iets heel anders tussendoor, ik heb weleens gehoord dat de rookpluimen van een enorme brand
een onweersbui kan veroorzaken.
Ik heb een foto ervan gevonden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |