Grote kans.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:51 schreef N.icka het volgende:
Wedde dat het regen is?
lijkt mij zwaar overdreven.....quote:Op woensdag 14 november 2007 10:46 schreef Lariekoek het volgende:
Maar even crossposten:
Volgens de Telegraaf is er sneeuw in aantocht.
[..]
Dat zeg ikquote:Op woensdag 14 november 2007 15:03 schreef flugeltje het volgende:
Heb net de hond uitgelaten en het is koud... brrrrr
Gisteren al geluisterd en ik kwam niet meer bijquote:Op woensdag 14 november 2007 15:11 schreef -Carioca- het volgende:
Hij komt van weerwoord, maar deze MP3 met de weersverwachting in een klassiek jasje wilde ik jullie niet onthoudenhttp://www.weerstationlosser.nl/src/12/grotewerk.mp3
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:11 schreef -Carioca- het volgende:
Hij komt van weerwoord, maar deze MP3 met de weersverwachting in een klassiek jasje wilde ik jullie niet onthoudenhttp://www.weerstationlosser.nl/src/12/grotewerk.mp3
Een kleine kans op buitjes boven het kustgebied met daarbij een kleine kans op (natte) sneeuw.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:46 schreef Lariekoek het volgende:
Maar even crossposten:
Volgens de Telegraaf is er sneeuw in aantocht.
[..]
in de trein blijft het wel droog hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 06:30 schreef addie het volgende:
Zou het gaan regenen? Dan neem ik zo een paraplu mee naar de trein [afbeelding]
Maar het is ook nog 10 min lopenquote:Op donderdag 15 november 2007 06:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in de trein blijft het wel droog hoor
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:50 schreef The_S het volgende:
hoe zit het met de superstorm btw?
Stilte voor de storm: Superstorm eind november? #3quote:De eerder door de Britse weerkundige Piers Corbyn aangekondigde superstorm, eind deze maand, lijkt er toch echt te komen. Zijn collega, de Fin Magnus Hagelstam van Weather Action toont in een update dat met 90 procent zekerheid heel west Nederland in de gevarenzone ligt.
lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk eerlijk gezegd. Misschien als er heel veel neerslag valt dat er wat natte sneeuw tussen kan zitten.quote:Op zondag 18 november 2007 09:46 schreef IHVK het volgende:
Sneeuw vanavond in het zuidwesten?
Ik woon in het zuidwesten, ik denk dat er af en toe een vlokje tussen zit.quote:Op zondag 18 november 2007 09:46 schreef IHVK het volgende:
Sneeuw vanavond in het zuidwesten?
quote:Komende nacht wordt de bewolking van het westen uit dikker. In het zuidwesten valt dan (mot)regen met kans op een vlokje natte sneeuw. Minima net iets boven het vriespunt. Maandag overdag is het meest bewolkt en valt er af en toe wat regen, mogelijk eerst vermengd met wat natte sneeuw.
Groningen ook, net even naar Oma gereden, mooi die zon over de gele en rode bomen, nog een roofvogel gezien onderweg. Wel fris idd.quote:Op zondag 18 november 2007 12:09 schreef Ivo1986 het volgende:
Hier (Zuid-Limburg) is het erg koud maar de zon schijnt goed.
Knmi guidance:quote:Komende nacht wordt de bewolking van het westen uit dikker. Het gaat af en toe regenen. De regen gaat enige tijd over in (natte) sneeuw. De minimumtemperatuur ligt net iets boven het vriespunt. Maandag overdag is het meest bewolkt en valt eerst sneeuw of natte sneeuw, later af en toe regen
Kans op tijdelijke sneeuw.quote:ZICHT:
Morgen in de frontale neerslag matig, tijdens (natte)sneeuw mogelijk slecht.
NEERSLAG:
Op nadering van het frontale systeem neemt tegen middernacht de kans op regen en af en toe (natte)sneeuw. Met dauwpunten van 0 tot -2 trekt nattebol naar het vriespunt. NESO geeft wel een indicatie dat de situatie voor maandag in de gaten gehouden moet worden. Bij een iets lagere T/Td en intensief doorvallende neerslag moet tijdelijk met sneeuw rekening worden gehouden.
ja, opmerkelijk, had ik vanochtend niet verwachtquote:Op zondag 18 november 2007 15:46 schreef Fredo55 het volgende:
Naar mijn idee kan het morgenochtend weleens tijdelijk wit zijn plaatselijk.
[..]
Knmi guidance:
[..]
Kans op tijdelijke sneeuw.![]()
Ik zit hier met het zelfde dillemmaquote:Op maandag 19 november 2007 00:06 schreef IHVK het volgende:
Pff waarschijnlijk komt het gebied pas rond 2 uur ofzo aan in Rotterdam.
Slapen of niet? Wel school morgen![]()
Kga toch maar slapen denk ik.quote:Op maandag 19 november 2007 00:20 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik zit hier met het zelfde dillemma![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |